«Ar tirgotāju H&M mēs komunicējam regulāri, bet šobrīd H&M nesaskata potenciālu Latvijas tirgū,» tā uz biznesa portāla db.lv jautājumu, vai modes un izklaides centrs Rīga Plaza ir veicis pārrunas arī ar šo pasaulē populāro tirgotāju par veikala atvēršanu, atbildēja centra vadītāja Iveta Priedīte. Kopš gada sākuma durvis centrā jau vērušas vairāk nekā 10 jaunas tirdzniecības vietas, bet vairāki tirgotāji centru pametuši.
Kā norādīja I. Priedīte, Rīga Plaza šovasar strauji audzis jaunatvērto veikalu skaits. Tirgotāju interesi par Rīga Plaza lielā mērā esot ietekmējis pircēju plūsmas pieaugums, kas novērots pēdējā pusgadā.
Pircēju plūsmas pieauguma pamatā esot «sistemātisks un intensīvs darbs un Rīga Plaza atpazīstamības veidošana», rīkojot gan izpārdošanas akcijas, gan īpašu uzmanību pievēršot dažādiem pasākumiem, kas piesaista apmeklētāju interesi, kā, piemēram, Lapzemes Santa Klausa vizīte, Cosmopolitan Shopping Night, jauna rekorda uzstādīšana – pasaulē garākais šašliks un citi. Īpašs «āķis» esot arī zīmolu izvēle. «Tirdzniecības centrā ir pārstāvēti vairāki zīmoli, kas Rīgā ir pieejami tikai pie mums, piemēram, Peek&Cloppenburg, Mexx, Stradivarius, Multikino, Fantasy Park,» sacīja I. Priedīte.
Šomēnes Rīga Plaza pircējiem durvis vērusi Zvaigzne ABC grāmatnīca. Tāpat šī mēneša jaunums ir veikals Oniks BETA, kas pārstāv dažādus kosmētikas zīmolus. Paplašinot modes segmentu, augustā durvis vērs četri jauni apģērbu veikali.
Kā stāstīja I. Priedīte, populārākie veikali šobrīd Rīga Plaza ir Zara, Mango, Peek&Cloppenburg un Prizma, iecienīts ir arī restorāns Gan Bei un kinoteātris Multikino. Šajos veikalos mēnesī vidēji iepērkas 150 000 cilvēku.
Šā gada laikā slēgtas atsevišķas tirdzniecības vietas, kas ietilpa bankrotējušos tīklos, kā, piemēram, veikals PTA vai saldējuma tirgotājs Soprano, stāstīja I. Priedīte. Saskaņā ar viņas sniegto informāciju šobrīd Rīga Plaza vēl ir brīvas 15 tirdzniecības vietas no kopējām 200 vietām, kas platības ziņā ir 5000 kvadrātmetri no kopējās Rīga Plaza 50 000 kvadrātmetru tirdzniecības platības.
Atbildot uz db.lv jautājumu, vai norit pārrunas ar vēl kādiem tirgotājiem par ienākšanu centrā un vai ir runāts ar pasaulē populāro tirgotāju H&M, Rīga Plaza vadītāja sacīja: «Ar tirgotāju H&M mēs komunicējam regulāri, vismaz reizi ceturtksnī, bet šobrīd H&M nesaskata potenciālu Latvijas tirgū. Pārrunu darbs ar šāda līmeņa zīmoliem, kas darbojas apģērbu un apavu segmentā gan šeit pat Latvijā, gan starptautiskajā tirgū, notiek regulāri, kā rezultāts arī ir šodienas situācija, kad varam vienā mēnesī atvērt sešus jaunus veikalus. Varu pieminēt, ka pašreiz notiek pārrunas par līguma slēgšanu ar vienu starptautisku operatoru, kas darbojas skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas jomā.»