#Informācija, kas nāk no uzņēmumiem, zīmoliem un plašsaziņas līdzekļiem būs mazāk pamanāma.
Interneta sociālais tīkls Facebook gatavojas mainīt savas ziņu plūsmas darbību, padarot ziņas no uzņēmumiem, zīmoliem un plašsaziņas līdzekļiem mazāk pamanāmas, ziņo BBC.
Tā vietā tiks uzsvērts saturs, kas raisa diskusijas starp ģimenes locekļiem un draugiem, kas izmanto šo vietni, informējis tās vadītājs Marks Cukerbergs.
Rezultātā uzņēmumi varētu saskarties ar to, ka to ierakstu popularitāte šajā vietnē krītas, atzīst Facebook.
Šīs izmaiņas stāsies spēkā tuvākajās nedēļās.
«Mēs esam saņēmuši atsauksmes no mūsu kopienas, ka publiskais saturs - uzņēmumu, zīmolu un plašsaziņas līdzekļu ziņas - izstumj personiskus mirkļus, kas liek vairāk savstarpēji sazināties. Veicot šīs izmaiņas, es paredzu, ka laiks, kuru cilvēki pavada Facebook, un kaut kādā mērā arī iesaiste mazināsies, bet es arī ceru, ka laiks, kas tiks pavadīts Facebook, būs vērtīgāks,» skaidrojis Cukerbergs.
Viņa paziņojums angļu valodā lasāms, klikšķinot šeit.
LASI ARĪ: Investori neapmierināti ar gaidāmajām izmaiņām Facebook ziņu plūsmā