Sociālais tīkls Facebook 2014. gada pirmajā ceturksnī nopelnīja 642 miljonus ASV dolāru, pārspējot analītiķu prognozes.
Kompānijas pārstāvji paziņojuši, ka tieši mobilo reklāmu kāpums licis ieņēmumiem laika posmā no janvāra līdz martam uzlekt par 72% līdz 2,5 miljardiem ASV dolāru, ziņo BBC.
Mobilās reklāmas tagad veido 59% no kopējiem ienākumiem no reklāmas. Pērn to īpatsvars reklāmu ieņēmumos bija vien 30%.
«Facebook bizness ir spēcīgs un augošs, un šis ceturksnis bija lielisks 2014. gada sākums,» paziņojumā pauda Facebook dibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg).
Gada pirmajā ceturksnī Facebook lietotāju skaits sasniedzis 1,28 miljardus, un vairāk nekā miljards lietotāju piekļūst sociālajam tīklam, izmantojot mobilo ierīci.
Līdztekus ziņām par ieņēmumu palielināšanos, Facebook pavēstījis, ka no amata atkāpjas sociālā tīkla finanšu direktors Deivids Ebersmans (David Ebersman), kurš augsto amatu pildīja piecus gadus. D. Ebersmans turpinās pildīt savus pienākumus līdz šā gada septembrim, taču pēc tam viņu nomainīs Deivids Vēners (David Wehner), Facebook korporatīvo finanšu un biznesa plānošanas viceprezidents, kurš iepriekš darbojās finanšu direktora amatā spēļu kompānijā Zynga.