Arvien biežāk mūsu autosalonā klienti vēršās ar sūdzību, ka atsevišķas apdrošināšanas kompānijas pēc ceļu satiksmes negadījuma klientu novirza uz nepazīstamiem virsbūves remonta cehiem, par ko klienti pauž sašutumu.
Kuram no mums patiktu sev piederošu automašīnu, kura ir gandrīz kā ģimenes loceklis, uzticēt cilvēkiem vai kompānijām, par kuru profesionalitāti nav pietiekošas informācijas.
Iegādājoties jaunu automašīnu, kas nebūt nav lēts prieks, klients bieži vien ņem vērā ne tikai automašīnas marku un cenu, bet arī dīlera reputāciju un profesionalitāti. Šajā gadījumā klients rēķinās ar to, ka visā mašīnas ekspluatācijas laikā, automašīnas apkopes un remontdarbi tiks veikti augstā profesionālā līmenī, tādējādi garantējot, ka automašīna vienmēr būs labā tehniskā kārtībā un būs droša uz ceļa. Šie argumenti neizpildās, ja šie remontdarbi tiek veikti uzņēmumā, kuram nav pietiekams profesionalitātes līmenis.
Brīdī, kad jebkurš pakalpojuma sniedzējs, tajā skaitā autoservisi, cenšas uzlabot savu pakalpojumu spektru un kvalitāti, dažādi izdabājot klientam, nav saprotama dažu apdrošināšanas kompāniju tuvredzīgā rīcība.
Iepriekš minētais varbūt vairāk ir attiecināms uz sajūtām un apmierinātības sadaļu. Bet brīdī, kad „laimīgajam” klientam beidzas operatīvā līzinga līgums, un bankas vai līzinga kompānijas eksperti nonāk līdz reālam automašīnas tā brīža novērtējumam, klients sastopas ar iepriekš neparedzamām problēmām, kas bieži vien pārvēršas pilnīgi reālos zaudējumos. Izrādās, ka automašīnas vizuālais un tehniskais stāvoklis neatbilst līguma prasībām, kam par iemeslu ir nekvalitatīvi veiktie remontdarbi. Izrādās, ka šajā gadījumā nedarbojas arī dīlera atpirkuma līgums. Jūs varat minēt trīs reizes, kurš šajā gadījumā cieš finansiālus zaudējumus-apdrošināšanas kompānija, līzinga kompānija, dīleris vai klients?
Lai nemaldinātu klientus, apdrošināšanas kompānijām, kas piedāvā šādus „pakalpojumus”, vajadzētu līgumā ar sarkaniem burtiem izcelt to, ka automašīnas remonts tiks veikts jebkurā apdrošinātāja norādītā servisā, kas tai šķiet atbilstošs, bet klientam šajā gadījumā ir jāsaprot, ka serviss, kuram nav piešķirts oficiāls statuss, visbiežāk neuzņemas nekādu morālo vai materiālo atbildību vai arī šāda atbildība ir ierobežota. No tā izriet arī nākamais jautājums-vai šāda apdrošināšanas polises cena ir adekvāta pakalpojuma kvalitātei?
Visbeidzot, šāda atsevišķu apdrošināšanas kompāniju rīcība grauj arī konkrētās automašīnas brenda prestižu, jo nekvalitatīvi veikts remonts vai konkrētai automašīnas markai neatbilstošu detaļu nomaiņa, var izraisīt citu automašīnas mezglu bojājumus, kas savukārt var atsaukties uz automašīnas ekspluatācijas drošumu, tādējādi klientam var rasties šaubas par konkrētas automašīnas markas kvalitāti un uzticamību.