Šogad a/s Cēsu alus nozīmīgākais jaunums bezalkoholisko dzērienu segmentā Latvijā būs AngryBirds zīmola atspirdzinošs dzēriens, stāsta Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone - Zatlere.
Uzņēmums jau noslēdzis līgumu ar kompāniju Rovio un drīzumā tirgū piedāvās šī slavenā zīmola bezalkoholisko dzērienu. Šobrīd AngryBirds ir pasaulē straujāk augošais franšīzes produkts. Šī ir vispopulārākā mobilā spēle pasaulē, to vidēji mēnesī pasaulē spēlē 160 miljoni aktīvo spēlētāju. Šī zīmola franšīzes ir populāras gan pārtikas produktos, gan apģērbu līnijās un rotaļlietās. Latvijā AngryBirds franšīzes produkti vēl nav plaši pārstāvēti, AngryBirds atspirdzinošais dzēriens būs pirmais franšīzes produkts Latvijas dzērienu kategorijā.
Savukārt alkoholisko kokteiļu segmentā šogad a/s Cēsu alus uzsācis darbību jaunā iepakojuma segmentā – radīta kokteiļu sērija, kas pildīta 0,33l stikla pudelēs. Sidra kategorijā kompānija šogad sāk piedāvāt jaunu sidru Sherwood, kas darināts pēc angļu klasiskā sidra raudzēšanas metodes. Ņemot vērā straujo skārdeņu tirgus izaugsmi pēdējos gados, kompānija turpina investēt arī šajā segmentā. Cēsu alus darītavā darbojas Baltijā jaudīgākā skārdeņu pildīšanas līnija, tādēļ maksimāli tiek izmantota tās kapacitāte. Šogad pintes formāta skārdenēs pildīto dzērienu sortimentu papildina arī darbīgi raudzētais Ulmaņlaiku kvass un Cēsu Nefiltrētais alus. Kopumā uzņēmuma investīcijas jaunumos šogad pārsniegs 300 tūkstošus Ls.