Banka Citadele turpmāk saziņā ar saviem klientiem izmantos arī Skype pakalpojumus. Bankas lietotājvārds Skype ir banka_Citadele.
Tādējādi ar banku var sazināties telefoniski, ar e-pasta starpniecību, internetbankas starpniecību un, izmantojot Skype profilu zvaniem un cita veida saziņai.
«Skype priekšrocība ir iespēja, izmantojot internetu, bez maksas zvanīt bankai arī tad, ja esat devies ceļojumā vai komandējumā ārpus Latvijas. Ņemot vērā, ka klienti no ārzemēm jau arī iepriekš zvanīja bankai, izmantojot Skype programmu, nolēmām atvērt bankas Citadele Skype profilu, lai klientiem būtu ērtāka saziņa ar banku,» norāda Citadele Privātpersonu un MVU apkalpošanas direkcijas vadītāja Dace Priede.
Drošības apsvērumu dēļ saziņai ar bankas Citadele Klientu atbalsta centru programmā Skype ir pieejama tikai zvanīšanas iespēja, savukārt ziņu sūtīšanai banka aicina izmantot internetbanku, e-pastu, vai arī bankas Citadele Twitter, Facebook un Draugiem.lv kontus.
Visbiežāk klienti Klientu atbalsta centrā vēlas precizēt informāciju par maksājumiem, tai skaitā konta stāvokli, saņemt konsultācijas par internetbanku, kā arī uzdod visdažādākos jautājumus par maksājumu kartēm, norāda bankas pārstāvji.
Saziņu ar Skype no pērnā gada oktobra beigām piedāvāja arī Latvijas Krājbanka.
Jau vēstīts, ka citām Latvijas bankām šogad tiks vērtas vaļā filiāles sociālajos tīklos, tā, piemēram, Nordea banka jūnijā plāno atvērt filiāli sociālajā tīklā Facebook, savukārt no maija ar banku var sazināties, izmantojot mikroblogošanas vietni Twitter. Savukārt šā gada maija beigās Swedbank «vēra durvis» filiālei portālā Draugiem.lv.