Tirdzniecība un pakalpojumi

Noteikti laba servisa uzņēmumi 2013

Žanete Hāka,15.04.2013

Jaunākais izdevums

Noslēgusies klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņa Uzslavē labu servisu!, un apbalvoti uzslavētākie uzņēmumi dažādās nominācijās trīs kategorijās – «Bizness patērētājam», «Bizness biznesam» un «Valsts un pašvaldību iestādes».

Martā sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā uzslave.lv. Paralēli uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar Dive Latvija visu martu veica klientu servisa kvalitātes pētījumu Slepenais pircējs.

Kā uzslavētākais uzņēmums B2B kategorijā apbalvots SIA Officeday Latvia.

Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» apbalvojumu saņēma Latvijas Patentu valde. Tāpat kā «Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» nosaukta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Uzslavētākie uzņēmumi bijuši Apavi 40+, lielo izmēru apavu veikals, Avon, Balticom, Boutique Hotel & Restaurant MaMa, BTA, Capital, City Fitness, Daily, Daily Café, Daily Special Café & Restaurant, Danske Bank, DNB, DPD Latvija, Eparts, Euronics Latvia, Hotel Jūrmala SPA, If Apdrošināšana, KID*, Kolonna Hotels Group, Komandors, Kotai Taizemiešu virtuve, Kuldīgas galvenā bibliotēka, Ķekavas novada Kultūras aģentūra, Lattelecom, Lido, McDonald's, Olimpiskais sporta centrs, Olympic Casino, optikas saloni Metropole un Outlet Optika, Oriflame, restorāni Bārs Plate un Burkāns, Ribs&Rock, Rīgas Tehniskā universitāte, Seesam, Silva, starptautiskā lidosta Rīga, Steiku Haoss, Stenders, Swedbank internetbanka, Tavex Zelts&Valūta, teātra nams Jūras vārti, Triatel, TurKebab, Vidzemes slimnīca, viesnīca Jelgava, VTU Valmiera, Ze Donats un zivju restorāns Le Dome.

«Klientu apkalpošanai visos laikos ir bijusi ļoti liela nozīme, taču, attīstoties tehnoloģijām, cilvēciska klientu apkalpošana un individuāla attieksme ir kļuvusi vēl svarīgāka kā agrāk. Pēdējie pētījumi uzskatāmi parāda to, ka cena un pieejamība ne vienmēr ir noteicošie faktori, kad runa ir par klienta izvēli par labu vienam vai otram uzņēmumam. Ļoti lielu un bieži vien, tieši noteicošo lomu šajā izvēlē spēlē klientu serviss, tāpēc ieguvēji būs tie, kas konsekventi strādās pie klientu servisa uzlabošanas savā uzņēmumā,» skaidro Dive Latvija vadītājs Latvijā Gunārs Ķīsis.

Dive Latvija simpātiju balvu un ar diplomu apbalvoja Danske Bank, Gros Auto, If Apdrošināšana, Kolonna Hotels Group, Manaslecas.lv, Steiku Haoss, Stenders, Venden, Ventspils bibliotēka un Vidzemes slimnīca

Reģionālos apbalvojumus ieguva – Zemgalē uzņēmums Silva, Latgalē – Kolonna Hotels Group, Kurzemē - Kurzemes filharmonija Teātra nams Jūras vārti un Vidzemē - Vidzemes slimnīca un VTU Valmiera.

Nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos» apbalvojumu ieguva Swedbank internetbanka, nominācijā «Biznesam draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos» tika apbalvots Lursoft, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos» apbalvojumu ieguva Siguldas novada dome. Nominācijā «Uzņēmumiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde e-pakalpojumos» balvu saņēma Lauku atbalsta dienests.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijā norisināsies klientu servisa kvalitātes pētījums

Gunta Kursiša,25.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros Latvijā norisināsies klientu servisa kvalitātes pētījums, kurs mērķis ir noskaidrot klientu servisa kvalitātes līmeni trīs kategorijās – Bizness patērētājiem, Bizness biznesam un valsts, pašvaldību iestādes.

Kampaņu Uzslavē labu servisu! rīko Labsservis.lv sadarbībā ar Lattelecom.

Patērētāji savu favorītu var ieteikt portālā uzslave.lv. Vienlaikus sabiedrības novērtējumam notiks arī pētījums «Slepenais pircējs», ko veiks klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Dive Latvija, kas klātienē izvērtēs uzņēmumu dažādos ar klientu servisu saistītos jautājumus, stāsta Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā.

«Ja tirgū ir vairāki uzņēmumi, tad arī tik mazā valstī kā Latvija prasības aug un attiecīgi paaugstinās saņemto pakalpojumu kvalitāte,» stāsta Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs Gusts Muzikants, norādot, ka kampaņa Uzslavē labu servisu! ir iespēja pievērst uzmanību apkalpošanas nozīmīgajai lomai un vienlaikus arī iespēja attīstīt pakalpojumu vidi Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Oficiāli sākusies laba servisa vērtēšana uzņēmumos un valsts iestādēs

Gunta Kursiša,04.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros oficiāli marts pasludināts par laba servisa mēnesi, kura laikā iedzīvotāji aicināti uzslavēt preču tirgotājus vai pakalpojumu sniedzējus, kas nodrošinājuši vislabāko klientu apkalpošanu.

Laikā no 1. līdz 31. martam Latvijā iespējams uzslavēt uzņēmumus, iestādes, kafejnīcas, veikalus u. tml. Uzņēmumi, kas sniedz pakalpojumus privātpersonām (B2C), kompānijas, kas sniedz pakalpojumus uzņēmumiem (B2B), kā arī valsts un pašvaldību iestādes varēja reģistrēties dalībai kampaņā līdz februāra beigām.

Šogad kampaņā piedalās 165 zīmoli pārstāvot vairāk nekā 1300 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, norāda Unda Krieviņa, Labsserviss.lv projektu vadītāja Latvijā.

Aktīvākā no reģioniem ir Vidzeme, no kuras kampaņai reģistrēti 20,6% no kopējā dalībnieku skaita.

Uzslavēt uzņēmumus var, zvanot uz Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni, uzslavējot kompānijas mājaslapā uzslave.lv, kā arī aizpildot uzslavas anketu klientu apkalpošanas vietās, kur klienti redzēs izvietotu uzslavu kastīti. Tāpat klientu apkalpošanas kvalitāti vērtēs arī DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru