Noslēgusies klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņa Uzslavē labu servisu!, un apbalvoti uzslavētākie uzņēmumi dažādās nominācijās trīs kategorijās – «Bizness patērētājam», «Bizness biznesam» un «Valsts un pašvaldību iestādes».
Martā sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā uzslave.lv. Paralēli uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar Dive Latvija visu martu veica klientu servisa kvalitātes pētījumu Slepenais pircējs.
Kā uzslavētākais uzņēmums B2B kategorijā apbalvots SIA Officeday Latvia.
Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» apbalvojumu saņēma Latvijas Patentu valde. Tāpat kā «Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» nosaukta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.
Uzslavētākie uzņēmumi bijuši Apavi 40+, lielo izmēru apavu veikals, Avon, Balticom, Boutique Hotel & Restaurant MaMa, BTA, Capital, City Fitness, Daily, Daily Café, Daily Special Café & Restaurant, Danske Bank, DNB, DPD Latvija, Eparts, Euronics Latvia, Hotel Jūrmala SPA, If Apdrošināšana, KID*, Kolonna Hotels Group, Komandors, Kotai Taizemiešu virtuve, Kuldīgas galvenā bibliotēka, Ķekavas novada Kultūras aģentūra, Lattelecom, Lido, McDonald's, Olimpiskais sporta centrs, Olympic Casino, optikas saloni Metropole un Outlet Optika, Oriflame, restorāni Bārs Plate un Burkāns, Ribs&Rock, Rīgas Tehniskā universitāte, Seesam, Silva, starptautiskā lidosta Rīga, Steiku Haoss, Stenders, Swedbank internetbanka, Tavex Zelts&Valūta, teātra nams Jūras vārti, Triatel, TurKebab, Vidzemes slimnīca, viesnīca Jelgava, VTU Valmiera, Ze Donats un zivju restorāns Le Dome.
«Klientu apkalpošanai visos laikos ir bijusi ļoti liela nozīme, taču, attīstoties tehnoloģijām, cilvēciska klientu apkalpošana un individuāla attieksme ir kļuvusi vēl svarīgāka kā agrāk. Pēdējie pētījumi uzskatāmi parāda to, ka cena un pieejamība ne vienmēr ir noteicošie faktori, kad runa ir par klienta izvēli par labu vienam vai otram uzņēmumam. Ļoti lielu un bieži vien, tieši noteicošo lomu šajā izvēlē spēlē klientu serviss, tāpēc ieguvēji būs tie, kas konsekventi strādās pie klientu servisa uzlabošanas savā uzņēmumā,» skaidro Dive Latvija vadītājs Latvijā Gunārs Ķīsis.
Dive Latvija simpātiju balvu un ar diplomu apbalvoja Danske Bank, Gros Auto, If Apdrošināšana, Kolonna Hotels Group, Manaslecas.lv, Steiku Haoss, Stenders, Venden, Ventspils bibliotēka un Vidzemes slimnīca
Reģionālos apbalvojumus ieguva – Zemgalē uzņēmums Silva, Latgalē – Kolonna Hotels Group, Kurzemē - Kurzemes filharmonija Teātra nams Jūras vārti un Vidzemē - Vidzemes slimnīca un VTU Valmiera.
Nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos» apbalvojumu ieguva Swedbank internetbanka, nominācijā «Biznesam draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos» tika apbalvots Lursoft, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos» apbalvojumu ieguva Siguldas novada dome. Nominācijā «Uzņēmumiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde e-pakalpojumos» balvu saņēma Lauku atbalsta dienests.