Kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros Latvijā norisināsies klientu servisa kvalitātes pētījums, kurs mērķis ir noskaidrot klientu servisa kvalitātes līmeni trīs kategorijās – Bizness patērētājiem, Bizness biznesam un valsts, pašvaldību iestādes.
Kampaņu Uzslavē labu servisu! rīko Labsservis.lv sadarbībā ar Lattelecom.
Patērētāji savu favorītu var ieteikt portālā uzslave.lv. Vienlaikus sabiedrības novērtējumam notiks arī pētījums «Slepenais pircējs», ko veiks klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Dive Latvija, kas klātienē izvērtēs uzņēmumu dažādos ar klientu servisu saistītos jautājumus, stāsta Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā.
«Ja tirgū ir vairāki uzņēmumi, tad arī tik mazā valstī kā Latvija prasības aug un attiecīgi paaugstinās saņemto pakalpojumu kvalitāte,» stāsta Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs Gusts Muzikants, norādot, ka kampaņa Uzslavē labu servisu! ir iespēja pievērst uzmanību apkalpošanas nozīmīgajai lomai un vienlaikus arī iespēja attīstīt pakalpojumu vidi Latvijā.
Par servisa kvalitātes izvērtēšanu minētajās kategorijās jau trešo gadu rūpēsies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera.
Tāpat šogad tiks vērtēti ne tikai valsts un pašvaldību iestāžu sniegtie e-pakalpojumi, bet arī sabiedrībai draudzīgākie e-pakalpojumi kategorijā bizness patērētājam (B2C) un uzņēmumiem draudzīgākie e-pakalpojumi kategorijā bizness biznesam (B2B), stāsta Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas Signe Bāliņa.
Šogad kampaņai pieteikušās jau šādi uzņēmumi un iestādes (alfabētiskā secībā): Apavi 40+, Akvedukts, Banku augstskola, Bigbank, BTA, Daily, Daily Special, Daily Special Cafe, KID*, Krassky, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, Lombards24, McDonalds, Mobilly, Multikino, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Pansionāts Madliena, Ribs&Rock, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Steiku Haoss, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju Restorāns Le Dome.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiks līdz 15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā uzslave.lv.
12. aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvot ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi «Klienti mūs uzslavē 2013». Labsserviss.lv visiem kampaņas dalībniekiem izsniegs atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā.