Citas ziņas

Latvijā norisināsies klientu servisa kvalitātes pētījums

Gunta Kursiša,25.01.2013

Jaunākais izdevums

Kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros Latvijā norisināsies klientu servisa kvalitātes pētījums, kurs mērķis ir noskaidrot klientu servisa kvalitātes līmeni trīs kategorijās – Bizness patērētājiem, Bizness biznesam un valsts, pašvaldību iestādes.

Kampaņu Uzslavē labu servisu! rīko Labsservis.lv sadarbībā ar Lattelecom.

Patērētāji savu favorītu var ieteikt portālā uzslave.lv. Vienlaikus sabiedrības novērtējumam notiks arī pētījums «Slepenais pircējs», ko veiks klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Dive Latvija, kas klātienē izvērtēs uzņēmumu dažādos ar klientu servisu saistītos jautājumus, stāsta Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā.

«Ja tirgū ir vairāki uzņēmumi, tad arī tik mazā valstī kā Latvija prasības aug un attiecīgi paaugstinās saņemto pakalpojumu kvalitāte,» stāsta Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs Gusts Muzikants, norādot, ka kampaņa Uzslavē labu servisu! ir iespēja pievērst uzmanību apkalpošanas nozīmīgajai lomai un vienlaikus arī iespēja attīstīt pakalpojumu vidi Latvijā.

Par servisa kvalitātes izvērtēšanu minētajās kategorijās jau trešo gadu rūpēsies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera.

Tāpat šogad tiks vērtēti ne tikai valsts un pašvaldību iestāžu sniegtie e-pakalpojumi, bet arī sabiedrībai draudzīgākie e-pakalpojumi kategorijā bizness patērētājam (B2C) un uzņēmumiem draudzīgākie e-pakalpojumi kategorijā bizness biznesam (B2B), stāsta Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas Signe Bāliņa.

Šogad kampaņai pieteikušās jau šādi uzņēmumi un iestādes (alfabētiskā secībā): Apavi 40+, Akvedukts, Banku augstskola, Bigbank, BTA, Daily, Daily Special, Daily Special Cafe, KID*, Krassky, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, Lombards24, McDonalds, Mobilly, Multikino, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Pansionāts Madliena, Ribs&Rock, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Steiku Haoss, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju Restorāns Le Dome.

Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiks līdz 15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā uzslave.lv.

12. aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvot ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi «Klienti mūs uzslavē 2013». Labsserviss.lv visiem kampaņas dalībniekiem izsniegs atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Noteikti laba servisa uzņēmumi 2013

Žanete Hāka,15.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņa Uzslavē labu servisu!, un apbalvoti uzslavētākie uzņēmumi dažādās nominācijās trīs kategorijās – «Bizness patērētājam», «Bizness biznesam» un «Valsts un pašvaldību iestādes».

Martā sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā uzslave.lv. Paralēli uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar Dive Latvija visu martu veica klientu servisa kvalitātes pētījumu Slepenais pircējs.

Kā uzslavētākais uzņēmums B2B kategorijā apbalvots SIA Officeday Latvia.

Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» apbalvojumu saņēma Latvijas Patentu valde. Tāpat kā «Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» nosaukta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Oficiāli sākusies laba servisa vērtēšana uzņēmumos un valsts iestādēs

Gunta Kursiša,04.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros oficiāli marts pasludināts par laba servisa mēnesi, kura laikā iedzīvotāji aicināti uzslavēt preču tirgotājus vai pakalpojumu sniedzējus, kas nodrošinājuši vislabāko klientu apkalpošanu.

Laikā no 1. līdz 31. martam Latvijā iespējams uzslavēt uzņēmumus, iestādes, kafejnīcas, veikalus u. tml. Uzņēmumi, kas sniedz pakalpojumus privātpersonām (B2C), kompānijas, kas sniedz pakalpojumus uzņēmumiem (B2B), kā arī valsts un pašvaldību iestādes varēja reģistrēties dalībai kampaņā līdz februāra beigām.

Šogad kampaņā piedalās 165 zīmoli pārstāvot vairāk nekā 1300 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, norāda Unda Krieviņa, Labsserviss.lv projektu vadītāja Latvijā.

Aktīvākā no reģioniem ir Vidzeme, no kuras kampaņai reģistrēti 20,6% no kopējā dalībnieku skaita.

Uzslavēt uzņēmumus var, zvanot uz Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni, uzslavējot kompānijas mājaslapā uzslave.lv, kā arī aizpildot uzslavas anketu klientu apkalpošanas vietās, kur klienti redzēs izvietotu uzslavu kastīti. Tāpat klientu apkalpošanas kvalitāti vērtēs arī DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru