Jaunākais izdevums

Losandželosas auto izstādē, kas norisinās no 14. līdz 24. novembrim, Audi prezentē Audi Cross Cabriolet quattro konceptautomobili, liecina sniegtā informācija medijiem. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības.

Audi Cross Cabriolet quattro ar divām durvīm un četrām sēdvietām ir 4,62 m garš un 1,91 m plats, tā riteņu bāzes garums ir 2,81 metri, augstums - 1,63 m. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības. "Muskuļotās, jaudīgās, un tajā pašā laikā elegantās aprises izceļ šī transportlīdzekļa potenciālu. 240 ZS trīs litru TDI dzinējs ar īpaši zemo izplūdes gāzu tehnoloģiju nodrošina sportisku braukšanas dinamiku un EU 6 ierobežojumiem atbilstošu izplūdes gāzu līmeni," akcentē Audi.

Audi Cross Cabriolet quattro auduma jumta pārsegs nolaižas tikai 17 sekundēs. Turklāt kabrioletu piekritējiem tas piedāvā arī jaunus plašuma izmērus: papildus bezceļnieka tipiskajam augstumam un komfortablajai sēdēšanas pozīcijai, Cross Cabriolet quattro kā SUV automobilis saviem pasažieriem nodrošina bagātīgu telpu galvai un kājām, kā arī plašumu pleciem.

"Audi Cross Cabriolet quattro gareniski uzstādītais sešu cilindru TDI dzinējs ir zīmola jaunākais dīzeļdzinējs. 3,0 TDI dzinējs ar 240 ZS jaudu un 500 Nm griezes momentu pašreizējā attīstības fāzē ir efektīvāks kā jebkad agrāk – tā vidējais degvielas patēriņš ir tikai 7,3 litri dīzeļdegvielas uz 100 km. Dzinējs ir aprīkots arī ar īpaši zemo izplūdes gāzu sistēmu – šobrīd tā ir viskomplicētākā izplūdes gāzu samazināšanas sistēma, kas izstrādāta sērijveida dzinējam. Jau tagad tā atbilst visiem paredzētajiem EU 6 standarta ierobežojumiem, kas tiks ieviesti tikai 2014. gadā – un tas iespējams ar pastāvīgo quattro četru riteņu piedziņu un tiptronic transmisiju," informē Audi.

Audi pirmo reizi ir apvienojis internetā bāzētās sistēmas Google Earth un savas iebūvētās navigācijas sistēmas priekšrocības.

Izmantojot Google Earth meklēšanas informāciju, vadītājs izvēlētajā galamērķī var sameklēt adreses vai pakalpojumu sniedzējus. Lai sasniegtu navigācijas galamērķi, vairs nav nepieciešams ievadīt adresi ar roku. Identificētais galamērķis tiks norādīts, vadītājam Google Earth lietotāja saskarnē uzklikšķinot uz attēla.

picturegallery.e62a93cf-6628-44e9-b48b-24e2dce28026

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Izteikts budžeta klases auto - to neslēpj arī pats ražotājs

Aldis Zelmenis,22.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Urbanizācijas laikmetā arvien lielāku nozīmi spēlē kompakti, izveicīgi, tajā pašā laikā saimnieciski auto. Tāds būs arī jaunais Volkswagen pseidokrosovers T-Cross, kas ir dzimis, lai dzīvotu pilsētas džungļos

Kā jau to var noprast, VW T-Cross ir vistiešākā saistība ar mazauto VW Polo. Tehniskās sastāvdaļas, ieskaitot šasiju, motorus, transmisijas un daudz ko citu, abiem auto ir kopīgas. Galu galā gan Polo, gan jauno T-Cross ražos vienā rūpnīcā Spānijā. Tajā pašā laikā jaunajam T-Cross salīdzinājumā ar klasisko hečbeku Polo ir vairākas būtiskas priekšrocības, proti, palielināti apkārtmēri, jo īpaši augstumā un garumā, tostarp arī iespaidīga 2551 mm gara riteņu bāze, dos plašākas iespējas ikdienas lietošanā. Vēl viens būtisks skaitlis, ka VW T-Cross klīrenss jeb virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 18,4 cm, kas ir par 3,6 cm vairāk nekā VW Polo. Kā pastāstīja Volkswagen tehniskie eksperti, tas panākts gan ar lielāka izmēra riteņu palīdzību, gan arī uz garāku atsperu un amortizatoru rēķina un to stiprinājuma leņķa atšķirībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietotu auto tirgū Audi ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem. Tomēr, kā pirms katra nozīmīga pirkuma un tāda ir arī automašīnu iegāde, nepieciešams pārliecināties par pirkuma kvalitāti. Ko ņemt vērā, iegādājoties Audi zīmola automašīnas?

Vai ir vērts iegādāties Audi?

Audi ir viens no populārākajiem auto zīmoliem pasaulē gan jaunu automašīnu interesentiem, gan lietoto auto tirgū. Audi vēsture sākās 1909. gadā, bet pazīstamā emblēma, kura rotā jebkuru Audi automašīnu - savienoti četri apļi, tika izveidota 1932. gadā, kad apvienojās četri uzņēmumi un tie kopīgi izveidoja vienotu koncernu.

Pirms jebkura auto iegādes, tai skaitā Audi, nepieciešams veikt priekšdarbu un saprast, vai šis auto zīmols kalpos man ilgi, vai tā uzturēšana ir dārga un vai Latvijā ir pieejami sertificēti servisi un vajadzīgās rezerves daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka maija sākumā Eiropā, tostarp arī Latvijā Audi modeļu paletē parādīsies jaunais Audi A4 allroad quattro.

Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi ar stilīgām metāla ielocēm, Audi A4 allroad quattro līdz baltkvēlei būs nokaitējis iekšējo sāncensību starp jaunajiem Audi A4 un klasi augstāk stavošajiem Audi A6 saimes modeļiem. Ko tur slēpt, visticamāk, ka jaunais Audi A4 allroad quattro būs nevēlams konkurents uz A6 limuzīna bāzes būvētajam Audi Allroad quattro.

Pielāgojoties elegantajam darba apģērbam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4,72 metrus, augstums 1,50, bet platums 1,84 metrus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Audi A8 - jauna braukšanas pieredze

,27.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi spodrina sava flagmaņa īpašības: no septembra Audi A8 uzrādīs jaunas, uzlabotas kvalitātes. Vēl precīzāka vadība, augstākās kvalitātes braukšanas sniegums un akustiskais komforts, kā arī izsmalcinātie dizaina un salona uzlabojumi izceļ unikalitāti, kas raksturīga sportiskākajam limuzīnam visā luksus klasē. Tas, cik veiksmīgi sportiskais un elegantais dizains A8 automobilī ir apvienots ar vislabākajām vadības īpašībām, komfortu un priekšzīmīgu draudzīgumu videi, ir redzams Audi A8 2,8 FSI modelī: 199 grami CO2 emisijas uz kilometru - tas ir līdz šim labākais rādītājs savā klasē.

Iespaidīgas vadīšanas īpašības, novatoriskas tehnoloģijas, kā arī īpašs dizains un aprīkojums - Audi A8 luksus automobiļu segmentā atšķirīgi un meistarīgi definē sportiskuma pievilcību. Kā zīmola dižākais pārstāvis A8 iemieso Audi progresu: tā ārkārtīgi izturīgā un vieglā alumīnija virsbūve, kas izveidota pēc Audi Space Frame principa, spēcīgie FSI un TDI dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, pastāvīgā quattro četru riteņu piedziņa un daudz slavētā MMI vadības sistēma ir tikai daži no elementiem, kas izmantoti Audi, lai pierādītu devīzes Vorsprung durch Technik (Pārākums tehnikā) pielietojumu luksus klasē.

Vislabākie degvielas patēriņa rādītāji savā klasē

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jaunais Audi RS 6 Avant

,06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Audi RS 6 Avant pirmo reizi publikai tiks parādīts nākamnedēļ - Frankfurtes autoizstādē.

Ārkārtīgi sportiskos Audi RS modeļus ražo quattro GmbH. Tiem piemīt elegants dizains, ekskluzīvs aprīkojums un izcila kvalitāte. Tajā pašā laikā par labu tradīciju ir kļuvis šo automobiļu sportiskuma un Avant modeļu praktisko īpašību apvienojums: pats pirmais Audi RS2, kurš tika izlaists 1993. gadā, bija Avant modelis. Lai arī Audi RS modeļi tagad ir pieejami gan limuzīna, gan Avant, gan Cabriolet versijās, īpaši augstu tiek vērtēts Avant modeļu piedāvātais dinamikas un daudzpusības apvienojums. Tādēļ jaunais Audi RS 6 sākumā būs pieejams tikai Avant versijā, piedāvājot nepārspējamu 580 ZS jaudas un 1660 litru lielu bagāžas nodalījuma kombināciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešās paaudzes Audi TT nav tikai jaunākā vācu ražotāja stila ikona, bet arī Audi nākotnes dizaina koncepcijas pirmā bezdelīga.

Kopš 1998. gada Audi TT ir sava veida stila grāmata, pēc kura līdzības daudzi eksterjera un interjera dizaina elementi pēcāk pārkāpj uz citiem četrriņķu markas modeļiem. Jaunākās paaudzes kupeja ir kļuvusi nedaudz kompaktāka un vieglāka, proti, tā ir par 18 milimetriem īsāka un 10 milimetriem šaurāka, bet, liekot lietā augstas izturības tērauda un alumīnija šasiju, kas Audi valodā tiek saukta par Audi Space Frame, jaunā TT kupeja ir kļuvusi par 50 kilogramiem vieglāka. Trešās paaudzes Audi TT viss ir jauns, tostarp uzlabota pilnpiedziņas sistēma. Tās elektroniskās smadzenes turpmāk strādāšot vēl ātrāk un precīzāk, īpaši ekstremālās situācijās, zibenīgi sadalot vajadzīgo vilkmi starp asīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasaulē pirmie tikai LED diodes saturošie priekšējie lukturi

,21.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1992. gada sarkanās LED gaismas arvien biežāk tika izmantotas bremzēšanas apgaismojumam, kā arī aizmugurējos lukturos. Audi ir pirmais ražotājs, kas ieviesa papildu baltos LED dienas gaismas lukturos - vispirms Audi A8 W12 jau 2004. gadā, pēc tam arī Audi S6, Audi R8 un Audi A5/S5.

Tagad Audi piedāvā pirmos un vienīgos priekšējo gaismu lukturus pasaulē, kuros visu priekšējā apgaismojuma funkciju veikšanai izmantotas LED spuldzes. Papildus dienas apgaismojuma lukturiem šīs funkcijas ietver arī pagrieziena signālus, kā arī priekšējās tuvās un tālās gaismas. Vairākas LED grupas, veido precīzu gaismas starošanu un gaišumu. Katrā priekšējā lukturī ir iestrādāti 54 LED gaismas avoti.

LED tehnoloģiju priekšrocības ir zemais enerģijas patēriņš (50 vati priekšējām tuvajām gaismām, 6 vati priekšējām dienas gaismām), krāsa, kas ir līdzīga dienasgaismai un sniedz lielāku kontrastu un patīkamāku vizuālo izskatu, zemāka voltāža, kompakti izmēri un lielāka dizaina brīvība. Īpaša ES izsniegta atļauja ir ļāvusi ietvert priekšējā apgaismojuma LED tehnoloģiju sērijveida ražošanas procesā ātrāk nekā plānots. Tas ir tāpēc, ka atbilstošā ES regula stāsies spēkā ne ātrāk kā 2008. gadā. Audi ir viens no dalībniekiem darba grupā, kura tika izveidota 2003. gadā, ar mērķi panākt ātrāku atļauju modernizētas un spēcīgas apgaismojuma tehnoloģijas izmantošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīlī tirdzniecībā Latvijā nonākuši jaunie Audi A5 un S5 kabrioleti.

Abus četrvietīgos kabrioletus klās mīkstais audekla jumts, kuru ar elektropievada palīdzību varēs nolocīt 15, bet aizvērt 17 sekundēs. Kā papildus aprīkojuma iespēju Audi piedāvā akustisko jumtu, kas samazināšot trokšņus salonā.

A5 Cabriolet startēs ar trīs benzīna un diviem dīzeļdzinējiem, to jaudas sniedzas no 180 līdz 265 ZS. Spēka agregātu savaldīšanai ir paredzētas sešpakāpju manuālā, multitronic un septiņpakāpju S tronic pārnesumkārba. Priekšpiedziņas A5 Cabrio cena ar 2.0 TFSI 180 zirgspēku lielu jaudu būs sākot no 29 820 Ls, savukārt lētākais modelis ar quattro pilnpiedziņu maksās 38 078 Ls.(!)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mobilitātes nākotne ir elektriska

Edžus Ozoliņš,17.10.2024

Latvijā ir iespēja izvēlēties starp trim Audi Q6 e-tron versijām: Q6 e-tron performance, Q6 e-tron quattro un SQ6 e-tron.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģisku lēcienu e-mobilitātes nākotnē un elektrificētā transporta tirgū apliecinājis jaunais Audi Q6 e-tron modelis, kas nu jau pieejams arī Latvijas tirgū. Tuvāko gadu laikā zīmols sola vairāk nekā 20 jaunus modeļus, no kuriem aptuveni puse būs pilnībā elektriski.

Zīmols Audi turpina paplašināt savu piedāvājumu premium elektriskās mobilitātes segmentā, septembra sākumā prezentējot jaunā Audi Q6 e-tron modeli Latvijā. Šis modelis, kas ar vienu uzlādi spēj veikt līdz pat 641 kilometram un ir veidots uz inovatīvās PPE (Premium Platform Electric) elektroauto platformas, ir vēl viens svarīgs solis Audi ceļā uz ilgtspējīgu nākotni. Audi Q6 e-tron cena Latvijā ir no 72 700 eiro.

“Esam pārliecināti, ka mobilitātes nākotne ir elektriska. Un jaunais Q6 e-tron ir tā apliecinājums. Tas ir ne tikai nākamais tehnoloģiskais lēciens Audi e-mobilitātes nākotnē, bet arī elektrificētā transporta tirgū. Šis modelis uz jaunās PPE platformas ļauj piedāvāt pircējiem modernākos tehnoloģiskos risinājumus premium segmentā. Vienlaikus mēs šogad un pakāpeniski tuvākajos gados turpināsim klientus iepazīstināt ar arvien jauniem un efektīviem iekšdedzes dzinēja modeļiem un spraudņa hibrīdiem. Tuvāko divu gadu laikā tas būs rekordliels skaits jaunu Audi modeļu visu piedziņu un visā segmentu klāstā. Ar Q6 e-tron prezentāciju Latvijā mēs piedāvājam inovatīvu tehnoloģiju, jaudas un Audi raksturīgās kvalitātes apvienojumu mūsu klientiem,” saka Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi un palielinot automašīnas klīrensu Audi A4 modeļa gammu Latvijā nule kā ir papildinājis jaunais A4 allroad quattro.

Pielāgojoties darba uzvalciņam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4.72 metrus, augstums 1.50, bet platums 1.84 metrus. Sākumā uzsvars tiks likts uz trijiem dzinējiem. Vispirms tas būs divu litru TFSi benzīnmotors, kurš attīstīs 211 ZS lielu jaudu.

Vēl labāku kompromisu starp jaudu un dinamiku demonstrēs Audi A4 allroad quattro dīzeļomotori, proti, divu litru 170 ZS dīzeļmotors un trīs litru 240 ZS jaudīgais sešcilindru dīzeļmotors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Møller Baltic Import sasniedzis jaunus rekordus

Db.lv,09.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Møller Baltic Import (MBI), Audi automašīnu importētājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen importētājs Baltijas valstīs, 2023. gadu noslēdzis, piegādājot vairāk nekā 9000 automašīnu.

“Møller Baltic Import 2023. gadā uzrādījis ļoti pārliecinošus rezultātus gan finansiāli, gan ar mūsu pārstāvēto zīmolu jaunu auto pārdošanas rādītājiem. Audi 2023. gadā ir sasniedzis visu laiku labāko rezultātu. Zīmols pirmo reizi ieņēma pirmo vietu premium klases automobiļu konkurencē Lietuvā, savukārt Latvijā – klientiem piegādāts rekordliels automobiļu skaits, saglabājot otro vietu premium segmentā. Volkswagen zīmolam pagājušais gads aizritēja elektrifikācijas zīmē. Volkswagen sasniedza savu mērķi kļūt par lielāko elektrisko automobiļu piegādātāju Latvijā un Lietuvā. Tikmēr Volkswagen komerctransporta zīmola automobiļu piegādes klientiem Baltijā pieauga par 9%, un tā autoparks tika elektrificēts ar ID. Buzz un eCrafter modeļiem. Pārliecinoši pārdošanas rezultāti likumsakarīgi liecina par to, ka arī finansiāli 2023. gads ir bijis ļoti spēcīgs. Šādi rezultāti ir sasniegti, pateicoties ļoti ciešai sadarbībai ar Volkswagen un Audi rūpnīcām un mūsu mazumtirdzniecības partneru profesionālajam un mērķtiecīgajam darbam visā Baltijā. 2024. gadā mums būs jāspēj pielāgoties pārmaiņām, kā arī iespējamai lēnākai tirgus izaugsmei. Pēdējo gadu notikumi pasaulē ir būtiski izmainījuši ierasto lietu kārtību, kā rezultātā ir nepieciešams pieņemt pārdomātus, bet ātrus lēmumus. 2024. gadam esam noteikuši ambiciozus mērķus. Mēs piedāvāsim spēcīgu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu modeļu klāstu, piemēram, pilnīgi jauno Volkswagen Tiguan un T-Cross, kā arī jaunus pilnībā elektriskus automobiļus, piemēram, Volkswagen ID.7 un ID.7 Tourer, ID. Buzz septiņu sēdvietu versiju un pirmos Audi elektroauto, kas ražoti uz PPE (Premium Platform Electric) platformas, – Q6 e-tron un Audi A6 e-tron. Pāri visam mēs jo īpaši fokusēsimies uz klientu pieredzes pilnveidošanu, kas ir svarīga prioritāte kā Volkswagen un Audi rūpnīcās, tā arī Baltijas tirgū,” saka vairumtirgotāja Møller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Audi tirgus daļa Latvijā sasniedz 2%

,17.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā 2007. gadā tika reģistrēts 671 jauns Audi – tas ir par 42 procentiem vairāk, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu (2006. gadā: 473), un par 15 procentiem vairāk nekā kopējais jauno pasažieru auto skaita pieaugums tirgū (27 procenti).

Audi tirgus daļa Latvijā ir pieaugusi par 0,21 procentu, sasniedzot 2,06 procentu daļu 2007. gadā (2006. gadā: 1,85 procenti), Db.lv informēja SIA Moller Auto Baltic sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jaunromane.

''Kā augstas kvalitātes novatorisku automobiļu ražotājs Audi ir viens no pasaules vadošajiem premium zīmoliem. Kā Audi importētājs divos visātrāk augošajos tirgos Eiropā, mēs ar nepacietību gaidām jaunus izaicinājumus un 2008. gadā turpināsim Audi modeļu ofensīvu'', saka Espens Egelunds (Espen Egelund), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā Moller Auto Baltic vadītājs.

2007. gadā Latvijā un Lietuvā kopā tika reģistrēti 1166 jauni Audi automobiļi, jeb par 48 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 786).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Stindzinoši dārgs, bet «gards» pirkums

Aldis Zelmenis,25.10.2019

Testa nolūkos DB autoapskatnieka rīcībā uz pāris dienām nonāca elegants Audi A4 modīgā Quantum Grey pelēkajā virsbūves krāsojumā. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaudējot savas pozīcijas pret tiešajiem konkurentiem, Audi A4 modernizētājiem ir nācies gana papūlēties, lai no jauna sapucētu tik nozīmīgo vācu ražotāja produktu

Ko tur slēpt, piektās paaudzes Audi A4 nav bijis tik veiksmīgs, kā sākotnēji bija iecerējuši tā radītāji, attiecīgi mūžsenie konkurenti Mercedes C klase un 3. sērijas BMW ir paspējuši aizspraukties Audi A4 pa priekšu. Turklāt arī citi sāncenši nesnauž. Piemēram, kamēr Audi A4 tirdzniecības rādītāji 2019. gada pirmajā pusgadā Eiropā ir nogāzušies par 26%, zviedru Volvo S60/V60 tirdzniecība uzlēkusi par 25%. Paturot prātā Audi A4 nozīmi kompānijas modeļu portfelī, Audi saprot, ka ir laiks rīkoties.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Vispirms – auto izskatīsies citādāk. It kā tas pats vecais, labais Audi A4, tikai kļuvis cēlāks un «muskuļotāks», it kā būtu mērķtiecīgi svīdis svaru zālē un uzaudzējis pamanāmu muskuļu masu. Tas visvairāk attiecas uz auto sānu dizainu, kas veidots pilnībā no jauna. Vēl vairāk, no virsbūves elementiem izmaiņas nav skārušas tikai bagāžnieka vāku, motora pārsegu un jumtu. Galarezultātā modernizētais Audi A4 ir kļuvis pievilcīgāks no ārpuses un paredzami viedāks no iekšpuses.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitsubishi Eclipse Cross ir vēl viens talantīgs plašpatēriņa krosovers ar «jancīgāku» izskatu nekā pārējiem, toties ar ļoti pārdomātu un gardu «pildījumu»

Iespējams, modeļa nosaukumā piejaucētais vārds «Eclipse», kas paņemts no aizvadītā gadsimta 90. gadu Mitsubishi kulta sporta divdurvju kupejas, bija pamudinājis Mitsubishi izveidot savam krosoveram avangardiskāku un sportiskāku eksterjera dizainu. Eclipse Cross degungals ir līdzīgs kā visiem pārējiem, toties aizmugurējās daļa ir nedaudz ārpus klasiskajiem rāmjiem, kas vienlaikus izceļ Mitsubishi Eclipse Cross personību.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Pretstatā drosmīgajam eksterjera dizainam salonā viss ir gudri un mājīgi iekārtots. Ērta un ergonomiska pilota darba vieta, saprotams un lietošanā ērts multimediju centrs, kas beidzot ir ieguvis Apple Car Play un Android Auto saskarnes. Pirmo reizi Mitsubishi ir ticis arī pie head up displeja. Svarīgi ir uzsvērt, ka Mitsubishi Eclipse Cross neaizstāj pazīstamo Mitsubishi ASX krosoveru. Abi auto spēlē vienā līgā, jo pat riteņu bāzes abiem krosoveriem ir identiskas, taču Eclipse Cross ir lielāks auto, attiecīgi arī salonā vietas būs vairāk. Milzīga priekšrocība, ka Eclipse Cross būs nopērkams gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versijā. Motors būs gan tikai viens, proti, tas būs 163 ZS jaudīgais 1,5 litru turbomotors. Taču tas ir tas, kas visvairāk vajadzīgs šādas klases automobiļiem, jo to varēs sapārot gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar CVT variatoru. Cenu politika Eclipse Cross nepazīst skopi aprīkotus modeļus, jo pat starta Invite aprīkojuma līmenī Mitsubishi krosoveram būs automātiskās tālās gaismas, kruīzkontrole, atpakaļskata kamera un citi komforta un drošības labumi. Līdz ar to pieticīgākais Eclipse Cross maksās, sākot no 24 900 eiro. Pilnpiedziņas modifikācija, bet jau ar augstāka līmeņa Instyle Plus aprīkojumu un tikai kombinācijā ar CVT variatoru, – sākot no 29 800 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Detroitas autoizstādē Audi piedāvā divus jaunumus – Audi TTS un Audi R8 V12 TDI konceptautomobili, liecina autoražotāja sniegtā informācija medijiem.

Audi R8 V12 TDI concept

2008.gada Detroitas autoizstādē Audi prezentē pirmo ielas sporta auto konceptu ar 12 cilindru dīzeļdzinēju. Jaunais Audi konceptautomobilis, kura pamatā ir Audi R8, aprīkots ar sešlitrīgu V12 TDI dzinēju, kas spēj attīstīt 500 ZS un 1000 Nm. Automobilis sasniedz ātrumu 100 km/h 4,2 sekundēs, tā maksimālais braukšanas ātrums ir virs 300 km/h.

Jaunais V12 TDI dzinējs pieder pie Audi V-veida dzinēju saimes ar 60 grādu leņķi starp cilindru rindām. Tam ir jauna veida ķēžu pievada sistēma ar diviem augstspiediena sūkņiem un common rail iesmidzināšanas tehnoloģiju.

Audi TTS

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Q8 quattro ir krosoverkupeja, ko ieraugot, aizraujas elpa. Diemžēl to nevar teikt par pagaidām vienīgā dīzeļmotora spējām

Uzticīgākā Audi fanu auditorija varētu būt sašutusi par šādu apgalvojumu. Kā tad tā? Trīs litru V6 dīzelis ar 286 ZS lielu jaudu un 600 ņūtonmetru lielu griezes momentu uz papīra izskatās vairāk nekā iespaidīgi. Tas tiesa, bet stāsts ir par to, kā šie Q8 vienīgā dīzeļmotora zirgspēki un ņūtonmetri izpaužas reālajā dzīvē. Q8 quattro parādītais sniegums plašpatēriņa modelim būtu vērtējams kā izcils, taču premium saimes krosoveram, par kuru pieprasa 100 tūkst. eiro, gribētos, lai motora spēku varētu sajust, jau pieskaroties akseleratora pedālim. Taču tā nav. Momentālā reakcija, iespiežot gāzes pedāli grīdā, ir apzināti kavēta. Tehnika, nevis pilots, izlemj, kurā brīdī automobilim paātrināties. Caurmērā tas notiek ar divu sekunžu aizturi, un tas viss ar mērķi ekonomēt degvielu un uzlabot kaitīgo izmešu rādītājus. Kad elektroniskie vagari ir devuši savu svētību un atļauj 286 zirgu ganāmpulkam kopā ar astoņpakāpju tiptronic automātu izpausties, tālāk jau viss noris tā, kā tam vajadzētu būt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazauto Audi A1 ēnā pavisam nemānāmi Ženēvā tika prezentēts Audi RS 5, kura pakrūtē pukstēs 4,2 litru V8 dzinējs ar 450 ZS. Jaudu uz visiem četriem riteņiem novada septiņpakāpju S tronic transmisija un novatoriskais centrālais diferenciālis quattro piedziņas daļā.

Uzņēmuma quattro GmbH izstrādātātajai kupejai 4,2 litru FSI dzinējs 450 ZS jaudu sasniegs pie 8250 apgriezieniem minūtē un – starp 4000 un 6000 apgriezieniem minūtē – rada maksimālo 430 Nm griezes momentu. Astoņcilindru dzinējs paātrina 1725 kilogramus smago auto no 0 līdz 100 km/h 4.6 sekundēs, tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Pēc pieprasījuma Audi var maksimālo ātrumu palielināt līdz 280 km/h.

Pararalēli dinamiskajam raksturas RS 5 demonstrēs salīdzinoši pieticīgu degvielas apetīti, proti, vidēji uz 100 kilometriem patērējot 10,8 litrus degvielas. Par daļēji jāpateicas Audi modulārās efektivitātes tehnoloģijām. Dzinējs un visa riteņu piedziņas daļa tika optimizēta, lai samazinātu berzi, eļļas sūknis darbojas pēc pieprasījuma, un enerģijas atjaunošanas sistēma uzkrāj enerģiju bremzēšanas laikā vai ripojot no kalna. Efektivitātes programmā ietilpst arī standarta aprīkojumā iekļautā septiņpakāpju S tronic transmisija. Turpretim standarta aprīkojumā iekļautā Audi drive select sistēma atļaus izvēlēties starp trim dažādiem braukšanas režīmiem: automātisko, komforta un dinamisko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu autoražotājs Audi nolēmis 2011. gada sākt kompaktā SUV modeļa Q3 ražošanu, kuram par pamatu tiks ņemts savulaik izstrādātais konceptmodelis Audi Cross Coupe quattro.

Par to ikgadējā gada pārskata preses konferencē informēja Audi vadītājs Rūperts Stadlers (Rupert Stadler). Sīkāku informāciju par gaidāmā sērijveida modeļa niansēm Audi vēl neizpauž.

Atgādināsim, ka Audi Cross Coupe quattro konceptmodelis pirmoreiz tika izrādīts 2007. gada Šanhajas autoizstādē. 4,38 metrus garais, 1,82 metrus platais un 1,60 metrus augstais pilnpiedziņas modelis ar paaugstinātu virsbūvi ir veidots izmantojot Audi A4, VW Golf un citus VW grupas modeļu tehniskos komponentus.

picturegallery.6d667a97-2ce4-4bae-9513-f084e93005f6

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu izaugsmei kļuva Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4.

2016.gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem, liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem.

Zīmola izaugsme novērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā 10.martā tika prezentēts jaunais Audi A7 Sportback un uzsākta tā pārdošana Audi dīleru salonos Rīgā.

Bez dizaina, jaunajam Audi A7 ir uzlabota arī vadāmība un komforta līmenis, kā arī automobilis ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju.

Jaunais Audi A7 bija apskatāms pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ieejas. , Jaunā četru durvju kupeja iemieso Audi jaunās luksus klases dizaina valodu, kas tika aizsākta ar 2017. gadā prezentēto Audi A8 un turpinās ar nupat, plašākai publikai, Ženēvas autoizstādē prezentēto jauno Audi A6.

Vienlaikus Audi A7 ietver arī plašu jaunāko tehnoloģiju klāstu – jaunā MMI skārienjūtīgā vadības koncepcija, 39 vadītāja asistenta sistēmas, 400 pielāgojami iestatījumi un daļējā hibrīda sistēma ir tikai daļa no tā.

Apskatot no ārpuses un salīdzinot to ar Audi A8, jaunajam modelim priekšpusē ir vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka, šauri priekšējie lukturi un izteiksmīgas gaisa ieplūdes atveres. Bagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap arkām izceļ riteņus, kuru diametrs sasniedz līdz pat 21 collai, godinot Audi quattro mantojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Varbūt eksterjera dizaina evolūcija ir pārāk pieticīga, toties šis auto rādīs, kā jābrauc gandrīz piecus metrus garam vāģim. Tāds ir jaunais Audi A6 limuzīns.

Raugoties uz A6 salona vadības paneli, līdzīgi kā jaunajiem Audi A7 Sportback vai Audi Q8, atklāsies līdzīga bilde. Daudz ekrānu un maz pogu, attiecīgi pārsteiguma efekts, nokļūstot pie A6 stūres, vairs nebūs tik liels. Tomēr, salīdzinājumā ar eksterjera mikroskopisko evolūciju, salona iekārtojuma pārvērtības ir pieskaitāmas pie revolucionāriem notikumiem.

Audi A6 vienmēr ir bijis pareizais zēns, kas simpatizējis juristiem, finansistiem un visādi citādi apsviedīgiem un turīgiem ļaudīm. Arī jaunākais izstrādājums ir laikmetīgs produkts, kas atklāti aizraujas ar visu digitālo, kas spoži spīd un labi izskatās. Visi šie viedie verķi paver plašas personalizēšanas iespējas, sākot no taustiņu izvietojuma un beidzot ar iemīļoto aplikāciju TOP izveidi. Par papildaprīkojuma daudzveidību un dziļumu nemaz nerunāsim. Lai rūpīgi iepazītos ar visu to, ko var dabūt zem A6 limuzīna ādas un pēcāk arī saprast, cik tad tas viss galarezultātā maksās, vajadzēs vismaz vairākas stundas. Noslēgumā atliek pārlieku nesteigties, jo pretējā gadījumā no Audi A6 bāzes modeļa cenas, kas ir 56 800 eiro, nebūs ne vēsts. To nebūs viegli apturēt pat pie salīdzinoši saprotamiem 80 tūkst. eiro, jo tā gaismas ātrumā jau būs aiztraukusies 100 tūkst. eiro virzienā. Starp citu, lai to izdarītu, nevajadzēs ķerties nedz pie Audi A6 oriģinālajiem aksesuāriem, nedz pie Audi exclusive sadaļas studēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai i20 Active Cross ir tas pats mazauto i 20, tikai nedaudz augstāks, nedaudz drosmīgāks, turklāt atsvaidzinātajam modelim mazie turbomotori ir sapāroti ar 7DCT moderno divsajūgu automātu

Pseidokrosoveri, proti, paaugstinātas virsbūves auto ar priekšējiem velkošajiem riteņiem ir šobrīd modes prece Eiropā, un nekas neliecina, ka paredzamā nākotnē tie zaudētu savu aktualitāti.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Kāpēc i20 Active Cross pirkt, ja jau ir klasiskais i20 hečbeks? i20 Active Cross ar plastmasas moldingiem un plastmasas uzlikām ir brašāks un «firmīgāks» auto. Tas nav tik parasts kā i20, ko pēdējos gados plaši izmanto dienesta vāģiem. Līdz ar to i20 Active Cross vairāk mērķēts uz privātpersonām, ko apliecina arī pašmāju Hyundai tirdzniecības pārstāvju novērojumi. Par lielāku koķētēšanu ar privātpersonām norāda arī tas, ka i20 Active jau standartā būs ar Comfort aprīkojumu, kas i20 ir jau otrais aiz bāzes versijas. Aprīkojuma listē ir vēl vairāki noderīgi komforta elementi, tostarp sēdekļu un stūres apsilde, dažādi elektroniskie asistenti un citi komforta sajūtas veidotāji. Par papildu samaksu var iegūt pat ādas salonu, nošūtu sarkaniem diegiem. Cits jautājums, vai tādu mazajam auto vispār vajag, bet, ja nu atradīsies feinšmekeri, tad ziniet – tādu var dabūt. Tas tiesa, ka plastmasas moldingi un plastmasas uzlikas zibenīgi izmaina i20 izskatu. Tas kļūst vizuāli pievilcīgāks un vīrišķīgāks. Savukārt par diviem centimetriem palielinātais klīrenss izmaina automašīnas gaitu, kas kļūst komfortablāka un imūnāka pret ceļa nelīdzenumiem vai ceļa apmalēm. Tas ir arī galvenais palielinātā klīrensa mērķis, jo neceriet, ka ar šo priekšpiedziņas mazauto un 16 centimetru lielo klīrensu varēsiet iekulties un pēcāk arī izkulties no dziļākiem bezceļiem. Tam auto nav paredzēts! i20 Active Cross ir tipisks pilsētas auto, tikai ar daudzveidīgāku aprīkojumu pilsētām, kur ielas vai pagalmi ir tādi, kādi tie ir, piemēram, Rīgā. Kompakti izmēri, lieliskas manevrēšanas spējas ir kā radītas šādam uzdevumam, turklāt tā izmantošanu neietekmēs gadalaiku maiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A1 Sportback ir dzirkstošs kā tikko glāzē ieliets šampanietis. Auto ir izaudzis tiešā un pārnestā nozīmē, turklāt nav zaudējis dzīvespriecīgo raksturu

Fascinējošs iesaiņojums, lieliska tehnika, iespaidīgs digitālo gadžetu atbalsts, un tas viss perfekti sasiets kopā. Tāds ir Audi A1 Sportback.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Burvīgs mazauto. Patiesībā tas jau vairs nav nekāds mazulis. Ar šādiem apkārtmēriem pirms desmit gadiem Audi A1 varētu startēt pie kompaktklases modeļiem. Jaunākais Ingolštadtes mazulis ir daudz ietilpīgāks, sniedzot vairāk komforta autovadītājam un pasažieriem. Vienlaikus ir palielināta arī bagāžas ietilpība, proti, par 65 litriem vairāk nekā pirmās paaudzes modelim. Standarta ietilpība ir 335 litri, bet ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem tā palielinās līdz 1090 litriem. Tāpat kā lielākie un dārgākie Audi, arī Audi A1 Sportback salons ir piesātināts ar digitālajiem verķiem, tajā pašā laikā nepārspīlējot ar ekrānu daudzumu un atstājot vietu ortodoksālām vērtībām.

Komentāri

Pievienot komentāru