Paredzams, ka maija sākumā Eiropā, tostarp arī Latvijā Audi modeļu paletē parādīsies jaunais Audi A4 allroad quattro.
Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi ar stilīgām metāla ielocēm, Audi A4 allroad quattro līdz baltkvēlei būs nokaitējis iekšējo sāncensību starp jaunajiem Audi A4 un klasi augstāk stavošajiem Audi A6 saimes modeļiem. Ko tur slēpt, visticamāk, ka jaunais Audi A4 allroad quattro būs nevēlams konkurents uz A6 limuzīna bāzes būvētajam Audi Allroad quattro.
Pielāgojoties elegantajam darba apģērbam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4,72 metrus, augstums 1,50, bet platums 1,84 metrus.
Sākumā uzsvars tiks likts uz trijiem dzinējiem. Vispirms tas būs divu litru TFSi benzīnmotors, kurš attīstīs 211 Zs lielu jaudu. Pietiekami dinamisks, lai 100 km/h sasniegtu jau pēc 6,9 sekundēm, vienlaikus arī taupīgs degvielas ēdājs- vidēji uz 100 km patērējot 8,1 litrus degvielas.
Vēl labāku kompromisu starp jaudu un dinamiku demonstrēs Audi A4 allroad quattro dīzeļomotori, proti, divu litru 170 ZS dīzeļmotors un trīs litru 240 ZS jaudīgais sešcilindru dīzeļmotors. Pēc Audi sniegtās informācijas, piemēram, Vācijā jaunā modeļa sākumcena būs no 37 100 eiro.