Latvijā 2007. gadā tika reģistrēts 671 jauns Audi – tas ir par 42 procentiem vairāk, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu (2006. gadā: 473), un par 15 procentiem vairāk nekā kopējais jauno pasažieru auto skaita pieaugums tirgū (27 procenti).
Audi tirgus daļa Latvijā ir pieaugusi par 0,21 procentu, sasniedzot 2,06 procentu daļu 2007. gadā (2006. gadā: 1,85 procenti), Db.lv informēja SIA Moller Auto Baltic sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jaunromane.
''Kā augstas kvalitātes novatorisku automobiļu ražotājs Audi ir viens no pasaules vadošajiem premium zīmoliem. Kā Audi importētājs divos visātrāk augošajos tirgos Eiropā, mēs ar nepacietību gaidām jaunus izaicinājumus un 2008. gadā turpināsim Audi modeļu ofensīvu'', saka Espens Egelunds (Espen Egelund), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā Moller Auto Baltic vadītājs.
2007. gadā Latvijā un Lietuvā kopā tika reģistrēti 1166 jauni Audi automobiļi, jeb par 48 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 786).
2007. gads bija divpadsmitais Audi AG rekordgads pēc kārtas. No janvāra līdz decembrim pircējiem tika piegādāti 964 151 automobiļi – par 6,5 procentiem vairāk kā 2006. gadā (905 188). 2007. gadā Eiropas tirgos (ieskaitot Vāciju) Audi piegādāja 686 480 automobiļus, jeb par 4,3 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 658 463).
Audi ir sasniedzis tirdzniecības pieaugumu visos reģionos.
''Izcilie 2007. gada pārdošanas rādītāji ir svarīgs solis pretī mūsu ambiciozo korporatīvo mērķu sasniegšanai. Mēs spējām augt visos tirdzniecības reģionos, un mēs turpināsim uzturēt straujo tempu arī 2008. gadā,'' apgalvo Ruperts Štādlers (Rupert Stadler), Audi AG valdes priekšsēdētājs.
''Mūsu izaugsme Ķīnā ir īpaši ievērojama - mēs esam pirmais premium segmenta automobiļu ražotājs, kas tur ir pārdevis vairāk nekā 100 000 automobiļus,'' uzsver Ralfs Veilers (Ralph Weyler), Audi AG mārketinga un tirdzniecības padomes valdes loceklis. ''Mēs esam veiksmīgi attīstījuši un uzlabojuši savu pozīciju premium segmentā augošajos tirgos, kā arī piesātinātajos Eiropas un ASV tirgos.''
2007. gadā uz Eiropu (ieskaitot Vāciju) Audi piegādāja 686 480 automobiļus, jeb par 4,3 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 658 463). Lielbritānija bija vislielākais Audi eksporta tirgus Eiropā: Audi te palielināja pārdošanu par 17,1 procentu – līdz 100 712 automobiļiem.
Amerikā Audi sasniedza 4,5 procentu pieaugumu, kopā pārdodot 115 629 automobiļus (2006. gadā: 110 626). No tiem 93 506 automobiļi tika pārdoti ASV, sasniedzot 3,8 procentu pieaugumu (2006. gadā: 90 116). Āzijas Klusā okeāna reģionā Audi spēja palielināt pārdošanu par 20,5 procentiem – līdz 134 176 automobiļiem. Ķīna (ieskaitot Honkongu) 2007. gadā bija lielākais Audi eksporta tirgus. Šeit no janvāra līdz decembrim Audi pārdeva 101 996 automobiļus – par 24,8 procentiem vairāk kā iepriekšējā gada laikā (2006. gadā: 81 708).
Āfrikas reģions un Tuvie un Vidējie Austrumi arī piedzīvoja nozīmīgu reģionu izaugsmi. Pārdošanas rādītāji šeit pieauga par 12,8 procentiem - līdz 27 866 pārdotiem transportlīdzekļiem (2006. gadā: 24 712).
Pārdošanas rādītāji Vidējos Austrumos vien pieauga par 38,2 procentiem – līdz 6380 automobiļiem (2006. gadā: 4616).
Vācijas tirgū četru gredzenu zīmols pārdeva 254 014 automobiļus (par 1,5 procentiem mazāk; 2006. gadā: 257 792). Tirgus daļa Vācijā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauga no 7,6 procentiem līdz 7,9 procentiem, tādējādi Audi sasniedza visaugstāko tirgus daļu vietējā konkurencē uzņēmuma vēsturē.