Jaunais Audi RS 6 Avant pirmo reizi publikai tiks parādīts nākamnedēļ - Frankfurtes autoizstādē.
Ārkārtīgi sportiskos Audi RS modeļus ražo quattro GmbH. Tiem piemīt elegants dizains, ekskluzīvs aprīkojums un izcila kvalitāte. Tajā pašā laikā par labu tradīciju ir kļuvis šo automobiļu sportiskuma un Avant modeļu praktisko īpašību apvienojums: pats pirmais Audi RS2, kurš tika izlaists 1993. gadā, bija Avant modelis. Lai arī Audi RS modeļi tagad ir pieejami gan limuzīna, gan Avant, gan Cabriolet versijās, īpaši augstu tiek vērtēts Avant modeļu piedāvātais dinamikas un daudzpusības apvienojums. Tādēļ jaunais Audi RS 6 sākumā būs pieejams tikai Avant versijā, piedāvājot nepārspējamu 580 ZS jaudas un 1660 litru lielu bagāžas nodalījuma kombināciju.
Audi RS 6 Avant ar 426 kW (580 ZS) ir jaudīgākais modelis pašreizējā Audi modeļu klāstā - tūlīt aiz Lemānas sacensību uzvarētāja Audi R10 TDI. Desmit cilindru V-konfigurācijas dzinējs RS 6 automobilī ir izstrādāts uz Audi S6 un Audi S8 V10 dzinēju bāzes, uzlabojot to praktiski visās jomās, lai sasniegtu ievērojami augstāku veiktspējas līmeni. Divas turbīnas nodrošina iespaidīgi konstantu jaudas plūsmu visā dzinēja nodrošinātajā ātruma diapazonā: amplitūdā no 1500 līdz 6250 apgriezieniem minūtē iespējami augstākais griezes moments sasniedz 650 Nm atzīmi, bet maksimālā jauda ir pieejama diapazonā no 6250 līdz 6700 apgriezieniem minūtē.
Lai no vietas ieskrietos līdz 100 km/h, automobilim ir nepieciešamas tikai 4,6 sekundes, bet 200 km/h atzīmi tas sasniedz jau 14,9 sekundēs. Dzinēja jauda tiek elektroniski ierobežota, spidometra adatai uzkāpjot līdz 250 km/h. Arī jaudas un svara attiecība atbilst augstākās klases sporta automobiļu rādītājiem: galu galā ar 2025 kilogramu lielo transportlīdzekļa masu - kopā ar dinamisko un stabilo quattro četru riteņu piedziņu - katram RS 6 Avant zirgspēkam ir jāpārvieto tikai 3,5 kilogrami. Ņemot vērā automobiļa piedāvātās iespējas, standarta 13,9 litru degvielas patēriņa rādītājs ir ļoti atzīstams.
Sešu pārnesumu tiptronic pārnesumkārba, kurai raksturīgs ārkārtīgi īss pārslēgšanas laiks, automobiļa jaudu uz ceļa novada, izmantojot četru riteņu piedziņu. 40 procentus no jaudas centrālais diferenciālis nodod priekšējiem, bet 60 procentus - aizmugurējiem riteņiem.
Attiecībā uz brauciena sajūtu RS 6 automobilī, sporta automobiļa precizitāte un pagriezienu izbraukšanas spēja ir apvienota ar komfortablam limuzīnam piemītošu līdzsvarotu un nevainojamu stabilitāti. Lielā mērā to nodrošina standarta komplektācijā ietvertā un tagad pilnībā uzlabotā dinamiskā brauciena kontroles sistēma (DRC), kas pazīstama jau pašreizējā RS 4 automobilī.
Standarta 19 collu riteņu bremžu diski ir izstrādāti, lai izturētu maksimālu slodzi. Tie sastāv no alumīnija bremžu diska kameras un lieta berzes gredzena, kuri abi ir savienoti kustīgā salikumā, izmantojot metāla tapas. Šis risinājums palielina termisko stabilitāti un samazina svaru. Pēc izvēles kopā ar 20 collu diskiem ir pieejama arī keramisko bremžu sistēma.
Lai papildu gaisa plūsmas nodrošināšanai priekšējā pārsegā radītu tukšu telpu, halogēna miglas lukturi iebūvēti blakus biksenona priekšējiem lukturiem, kas pēc izvēles ir pieejami arī kā adaptīvie lukturi. Desmit diodes, kas izvietotas katra priekšējā luktura apakšējā malā, piešķir Audi RS 6 efektīvu izskatu. Arī aizmugurējos lukturos ir izmantota diožu tehnoloģija.
Tāpat kā dzinēja nodalījuma vāks, arī priekšējie spārni ir izgatavoti no alumīnija, lai samazinātu svaru. Tie aptver varenos jaunā Audi RS 6 riteņus, atgādinot kādu autobūves vēstures stūrakmeni: riteņu arku līnijas sasaucas ar Audi quattro dizaina elementiem - automobiļa, kas 1980. gadā aizsāka pastāvīgās četru riteņu piedziņas tradīciju.
Jaunā Audi RS automobiļa salons piedāvā iespaidīgu sportiskas elegances un ekskluzivitātes sintēzi. Oglekļa šķiedra, alumīnijs, ādas un Alcantara apdare veido unikālu gaisotni.
Audi RS 6 Avant parādīsies tirgū 2008. gada aprīlī.