Citas ziņas

Audi A8 - jauna braukšanas pieredze

,27.08.2007

Jaunākais izdevums

Audi spodrina sava flagmaņa īpašības: no septembra Audi A8 uzrādīs jaunas, uzlabotas kvalitātes. Vēl precīzāka vadība, augstākās kvalitātes braukšanas sniegums un akustiskais komforts, kā arī izsmalcinātie dizaina un salona uzlabojumi izceļ unikalitāti, kas raksturīga sportiskākajam limuzīnam visā luksus klasē. Tas, cik veiksmīgi sportiskais un elegantais dizains A8 automobilī ir apvienots ar vislabākajām vadības īpašībām, komfortu un priekšzīmīgu draudzīgumu videi, ir redzams Audi A8 2,8 FSI modelī: 199 grami CO2 emisijas uz kilometru - tas ir līdz šim labākais rādītājs savā klasē.

Iespaidīgas vadīšanas īpašības, novatoriskas tehnoloģijas, kā arī īpašs dizains un aprīkojums - Audi A8 luksus automobiļu segmentā atšķirīgi un meistarīgi definē sportiskuma pievilcību. Kā zīmola dižākais pārstāvis A8 iemieso Audi progresu: tā ārkārtīgi izturīgā un vieglā alumīnija virsbūve, kas izveidota pēc Audi Space Frame principa, spēcīgie FSI un TDI dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, pastāvīgā quattro četru riteņu piedziņa un daudz slavētā MMI vadības sistēma ir tikai daži no elementiem, kas izmantoti Audi, lai pierādītu devīzes Vorsprung durch Technik (Pārākums tehnikā) pielietojumu luksus klasē.

Vislabākie degvielas patēriņa rādītāji savā klasē

Audi A8 2,8 FSI ir modeļu klāsta jaunums. Ar FSI benzīna tiešās iesmidzināšanas sistēmu un novatorisko Audi vārstu atvēršanas sistēmu AVS, šis dzinējs attīsta 154 kW (210 ZS) jaudu, maksimālo griezes momentu 280 ņūtonmetru apmērā sasniedzot plašā apgriezienu diapazonā no 3,000 līdz 5,000 apgriezieniem minūtē. Šīs plašās rezerves un, ņemot vērā alumīnija Space Frame virsbūvi, salīdzinoši mazais (tikai 1690 kilogrami) transportlīdzekļa svars ikvienā situācijā nodrošina vislabāko paātrinājumu. A8 2,8 FSI automobilis no 0 līdz 100 kilometriem stundā ieskrienas 8,0 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 238 km/h.

Par spīti šiem pārliecinošajiem veiktspējas rādītājiem A8 ar 2,8 litru FSI dzinēju sasniedz labākos degvielas patēriņa rādītājus savā klasē: vidēji tikai 8,3 litri uz 100 kilometriem. Tam atbilstošais CO2 rādītājs ir tikai 199 grami uz kilometru.

Limuzīns unikālai braukšanas pieredzei

Viss modeļa klāsts piedāvā jaunu braukšanas pieredzi: lai to sasniegtu, Audi A8 automobilis ir atbilstoši uzlabots daudzās jomās, niansēti apvienojot tā unikālo sportiskumu, eleganci, pārākumu un izsmalcinātību. Zobstieņa stūres sistēma ar mainīgu pārnesuma koeficientu un servotronic sistēma ar no ātruma atkarīgu stūres pastiprinātāju ir uzlabota un tagad vēl precīzāka. Tāpat ir mainīti amortizatori, gultņi un adaptīvās gaisa piekares uzstādījumi. Rezultātā Audi A8 ir raksturīga labāka stūres reakcija, tas precīzi pievārē līkumainus ceļus, un lielā ātrumā uztur līdzsvarotu un nevainojamu augstākās raudzes stabilitāti.

Izcils piekares un akustikas komforts

Līdz ar vadības īpašībām ir uzlabots arī braukšanas komforts: standarta adaptīvā gaisa piekare tagad ir jūtīgāka pret nelieliem nelīdzenumiem uz ceļa virsmas. Amortizatoriem ir jauns blīvējums berzes samazināšanai, jaunie vārsti optimizē amortizatoru rakturlīknes, un līdzīgi ir uzlabota arī visa hidrauliskā sistēma. Audi A8 spēj līgani pārvietoties pār nelīdzenumiem. Kopā ar aprīkojuma paketi, kas izstrādāta, lai izolētu braukšanas troksni, Audi luksus limuzīns sniedz izcilu komfortu.

Izmantojot novatoriskus materiālus, ir uzlabota un optimizēta Audi A8 automobiļa akustika. Trokšņa izolācijas risinājumus Audi vienmēr ir saistījis ar gudri izstrādātu un vieglu virsbūvi. Rezultātā bez jebkāda papildu svara Audi A8 uzrāda zemāko braukšanas, ceļa un apkārtnes trokšņu līmeni savā klasē. Audi A8 ir viens no klusākajiem automobiļiem pasaulē - tas ir svarīgs priekšnoteikums, lai garu braucienu laikā salonā nodrošinātu mieru un komfortu.

Komforts un drošība, ko nodrošina palīgsistēmas

Audi sānu palīgsistēmā izmantota inteliģenta radara tehnoloģija. Šī sistēma ir īpaši izstrādāta joslas nomaiņas manevriem, brīdinot vadītāju par bīstamām situācijām: ja kritiskajā zonā iebrauc cits transportlīdzeklis, ārējā spoguļa ietvarā ilgstoši iedegas dzeltena diode. Ja par spīti brīdinājumam A8 automobiļa vadītājs tomēr ieslēdz pagrieziena signālu joslu mainīšanai, diode iedegas spilgtāk un aptuveni sekundi strauji mirgo. Nepamanīt šo signālu ir gandrīz neiespējami, jo perifēriskajā redzeslokā cilvēka acs ir ļoti jūtīga pret kontrasta izmaiņām.

Audi joslu nomaiņas palīgsistēma brīdina vadītāju, ja viņš/viņa netīši izbrauc ārpus braukšanas joslas. Neliela kamera, kas atrodas uz vējstikla virs atpakaļskata spoguļa, pārrauga ceļu transportlīdzekļa priekšā, bet augstas veiktspējas dators identificē joslas atzīmes. Ja vadītājs pārbrauc kādai no šīm joslām, neieslēdzot pagrieziena signālu, Audi joslu palīgsistēma par to atbilstoši signalizē, izraisot stūres rata vibrāciju.

Progresīvi dizaina risinājumi ar īpašiem uzlabojumiem

Atsevišķās vietās virsbūve ir efektīgi papildināta un uzlabota ar jaunām niansēm, piemēram, single-frame režģis, jauni ārējie spoguļi ar iebūvētu indikatoru, jauns riteņu dizains, kā arī jauna izskata diodes aizmugurējiem lukturiem, kā arī augstvērtīgi alumīnija elementi, jauni krāsu toņi un salona akcenti.

Īsumā

Audi A8

Virsbūve:

o Pārliecinoši dinamisks un elegants dizains

o Audi Space Frame virsbūve ir izgatavota no alumīnija, tā ir ārkārtīgi viegla un izturīga

o Izmēri: garums 5,06 m, platums 1,89 m, augstums 1,44 m, riteņu bāze 2,94 m

o Garā versija: 5,19 m garumā ar 3,07 m garu riteņu bāzi

o Vēl zemāks trokšņu līmenis, ko nodrošina novatoriskā akustiskā pakete

Dzinēji:

o V6 un V8 dzinēji, V10 un W12 dzinēji augstākās klases modeļiem

o FSI un TDI tiešās iesmidzināšanas sistēmas

o Izcils griezes moments un veiktspējas rādītāji

o Jauns jaudīgs 2.8 FSI modelis šajā klasē

Pārnesumkārba un transmisija:

o quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa ar sešu pārnesumu automātisko tiptronic sistēmu

o Priekšējā riteņu piedziņa ar multitronic pastāvīgi maināmu automātisko transmisiju un septiņiem manuālā režīmā pārnesumiem

Ritošā daļa:

o Alumīnija ritošā daļa, piecu sviru priekšējā piekare, aizmugurējā piekare ar trapecveida svirām

o Droša vadāmība, augsta stabilitāte

o Uzlabota un precīzāka stūres sistēma

o Keramiskās bremzes S8 un W12 modeļiem

o Gaisa piekare ar vēl vairāk uzlabotu darbību

Aprīkojums:

o Īpaši augstas kvalitātes salona dizains, daudzas individuālās aprīkošanas iespējas

o Jauni krāsu toņi un apdares iespējas

o Plašs standarta aprīkojuma klāsts

o Jaunās palīgsistēmas: Audi sānu palīgsistēma, Audi joslu nomaiņas palīgsistēma

o Bang & Olufsen uzlabotā skaņu sistēma

o Bluetooth automobiļa tālrunis, DAB digitālais radio

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietotu auto tirgū Audi ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem. Tomēr, kā pirms katra nozīmīga pirkuma un tāda ir arī automašīnu iegāde, nepieciešams pārliecināties par pirkuma kvalitāti. Ko ņemt vērā, iegādājoties Audi zīmola automašīnas?

Vai ir vērts iegādāties Audi?

Audi ir viens no populārākajiem auto zīmoliem pasaulē gan jaunu automašīnu interesentiem, gan lietoto auto tirgū. Audi vēsture sākās 1909. gadā, bet pazīstamā emblēma, kura rotā jebkuru Audi automašīnu - savienoti četri apļi, tika izveidota 1932. gadā, kad apvienojās četri uzņēmumi un tie kopīgi izveidoja vienotu koncernu.

Pirms jebkura auto iegādes, tai skaitā Audi, nepieciešams veikt priekšdarbu un saprast, vai šis auto zīmols kalpos man ilgi, vai tā uzturēšana ir dārga un vai Latvijā ir pieejami sertificēti servisi un vajadzīgās rezerves daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Audi tirgus daļa Latvijā sasniedz 2%

,17.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā 2007. gadā tika reģistrēts 671 jauns Audi – tas ir par 42 procentiem vairāk, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu (2006. gadā: 473), un par 15 procentiem vairāk nekā kopējais jauno pasažieru auto skaita pieaugums tirgū (27 procenti).

Audi tirgus daļa Latvijā ir pieaugusi par 0,21 procentu, sasniedzot 2,06 procentu daļu 2007. gadā (2006. gadā: 1,85 procenti), Db.lv informēja SIA Moller Auto Baltic sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jaunromane.

''Kā augstas kvalitātes novatorisku automobiļu ražotājs Audi ir viens no pasaules vadošajiem premium zīmoliem. Kā Audi importētājs divos visātrāk augošajos tirgos Eiropā, mēs ar nepacietību gaidām jaunus izaicinājumus un 2008. gadā turpināsim Audi modeļu ofensīvu'', saka Espens Egelunds (Espen Egelund), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā Moller Auto Baltic vadītājs.

2007. gadā Latvijā un Lietuvā kopā tika reģistrēti 1166 jauni Audi automobiļi, jeb par 48 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 786).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Premjers Ivars Godmanis (LPP/LC) pieļāvis iespēju, ka valdība varētu skatīt jautājumu par atteikšanos no dienesta automašīnām.

Tā I. Godmanis norādīja LTV raidījumā 100. pants, atbildot uz jautājumu, vai taupības laikos ministriem, līdzīgi kā Šveicē, nevajadzētu izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus, nevis valsts atmaksātas automašīnas. Viņš arī uzsvēra, ka šogad jauni dienesta auto nav pirkti, ziņo Apollo. Vienlaikus premjers teica, ka būtu jāizvērtē, cik ļoti katram valstsvīram nepieciešams nodokļu maksātāju sponsorēts braucamais līdzeklis. «Redzēsim, kā beigsies 1. ceturksnis,» sacīja Godmanis, norādot, ka pēc tam varbūt arī viņam pašam nāksies vairāk staigāt ar kājām.

Vidēji 450 Ls

Jau pērn Db aptaujāja ministrus par viņu braukšanas paradumiem, jo Db rīkotās akcijas Meklējam miljonus laikā tika saņemts kāda lasītāja ieteikums ministru darba automašīnas nomainīt pret zemākas klases automašīnām, kurām būtu arī mazāks degvielas patēriņš. Rezultātā varēja secināt, ka ministri ikdienā bieži pārvietojas ar darba automašīnu, turklāt vidēji viens ministrs mēnesī iztērē ap 450 Ls degvielai. Nav pieejama informācija par Ivara Godmaņa un Mareka Segliņa autotransportu, jo gan Ministru prezidents, gan iekšlietu ministrs ir valsts augstākās amatpersonas, kuru apsardzi veic Drošības policija. Šīm amatpersonām nav piesaistītas noteiktas automašīnas, ar kurām tiek nodrošināta šo amatpersonu pārvietošanās, bet abu amatpersonu apsardzes un drošības pasākumu organizācija un tehniskie līdzekļi ir konfidenciāla rakstura informācija, paskaidroja Drošības policijas priekšnieka palīdze Kristīne Apse-Krūmiņa. SIA Auto Rīga (Audi) direktors Raimonds Pāvulītis Db skaidroja, ka atsevišķām ministrijām 2007. gadā piegādātie Audi A6 ir aprīkoti ar vecajiem un vienlaikus arī rijīgākajiem V6 benzīnmotoriem. «Šos dzinējus vairs neražo, bet pirms gada komplektācijā ar šiem spēka agregātiem Audi A6 bija vislētākie. Rūpnīcas noteiktajos standartos šāds A6 vidēji uz 100 km tērē 9,6 l, taču, ņemot vērā visus blakusfaktorus - ekspluatācijas atšķirība ziemā un vasarā, pilsētā vai ārpus pilsētas, kā arī autovadītāja braukšanas stils ir galvenie nosacījumi, ka vienā gadījumā vidējais degvielas patēriņš ir 13 l, bet citā - vairāk nekā 19 l. Vēl viens, iespējams, viens no būtiskākajiem faktoriem, kas palielina degvielas patēriņu, ir tas, ka ziemas periodā, gaidot ministrus, auto šoferi, lai nenosaltu, bieži atstājot ieslēgtu automašīnas dzinēju.» Paraugoties uz ministriju auto degvielas patēriņa atšķirībām, Drošas braukšanas skolas (DBS) direktors Artūrs Priednieks nenoliedz, ka pilsētas sastrēgumi, ekspluatācija ziemā, kā arī autovadītāja braukšanas stils var būtiski ietekmēt vidējo degvielas patēriņu. «Taču atsevišķos gadījumos uzrādītie degvielas patēriņi, kuri ievērojami atšķiras no rūpnīcas noteiktajiem standartiem, šķiet pārlieku neloģiski. Var jau būt, ka te ir meklējami citi iemesli, bet iespējams, šo auto stūresvīriem vienkārši trūkst zināšanu par pareizas un ekonomiskas braukšanas pamatprincipiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešās paaudzes Audi TT nav tikai jaunākā vācu ražotāja stila ikona, bet arī Audi nākotnes dizaina koncepcijas pirmā bezdelīga.

Kopš 1998. gada Audi TT ir sava veida stila grāmata, pēc kura līdzības daudzi eksterjera un interjera dizaina elementi pēcāk pārkāpj uz citiem četrriņķu markas modeļiem. Jaunākās paaudzes kupeja ir kļuvusi nedaudz kompaktāka un vieglāka, proti, tā ir par 18 milimetriem īsāka un 10 milimetriem šaurāka, bet, liekot lietā augstas izturības tērauda un alumīnija šasiju, kas Audi valodā tiek saukta par Audi Space Frame, jaunā TT kupeja ir kļuvusi par 50 kilogramiem vieglāka. Trešās paaudzes Audi TT viss ir jauns, tostarp uzlabota pilnpiedziņas sistēma. Tās elektroniskās smadzenes turpmāk strādāšot vēl ātrāk un precīzāk, īpaši ekstremālās situācijās, zibenīgi sadalot vajadzīgo vilkmi starp asīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Detroitas autoizstādē Audi piedāvā divus jaunumus – Audi TTS un Audi R8 V12 TDI konceptautomobili, liecina autoražotāja sniegtā informācija medijiem.

Audi R8 V12 TDI concept

2008.gada Detroitas autoizstādē Audi prezentē pirmo ielas sporta auto konceptu ar 12 cilindru dīzeļdzinēju. Jaunais Audi konceptautomobilis, kura pamatā ir Audi R8, aprīkots ar sešlitrīgu V12 TDI dzinēju, kas spēj attīstīt 500 ZS un 1000 Nm. Automobilis sasniedz ātrumu 100 km/h 4,2 sekundēs, tā maksimālais braukšanas ātrums ir virs 300 km/h.

Jaunais V12 TDI dzinējs pieder pie Audi V-veida dzinēju saimes ar 60 grādu leņķi starp cilindru rindām. Tam ir jauna veida ķēžu pievada sistēma ar diviem augstspiediena sūkņiem un common rail iesmidzināšanas tehnoloģiju.

Audi TTS

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu izaugsmei kļuva Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4.

2016.gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem, liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem.

Zīmola izaugsme novērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasaulē pirmie tikai LED diodes saturošie priekšējie lukturi

,21.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1992. gada sarkanās LED gaismas arvien biežāk tika izmantotas bremzēšanas apgaismojumam, kā arī aizmugurējos lukturos. Audi ir pirmais ražotājs, kas ieviesa papildu baltos LED dienas gaismas lukturos - vispirms Audi A8 W12 jau 2004. gadā, pēc tam arī Audi S6, Audi R8 un Audi A5/S5.

Tagad Audi piedāvā pirmos un vienīgos priekšējo gaismu lukturus pasaulē, kuros visu priekšējā apgaismojuma funkciju veikšanai izmantotas LED spuldzes. Papildus dienas apgaismojuma lukturiem šīs funkcijas ietver arī pagrieziena signālus, kā arī priekšējās tuvās un tālās gaismas. Vairākas LED grupas, veido precīzu gaismas starošanu un gaišumu. Katrā priekšējā lukturī ir iestrādāti 54 LED gaismas avoti.

LED tehnoloģiju priekšrocības ir zemais enerģijas patēriņš (50 vati priekšējām tuvajām gaismām, 6 vati priekšējām dienas gaismām), krāsa, kas ir līdzīga dienasgaismai un sniedz lielāku kontrastu un patīkamāku vizuālo izskatu, zemāka voltāža, kompakti izmēri un lielāka dizaina brīvība. Īpaša ES izsniegta atļauja ir ļāvusi ietvert priekšējā apgaismojuma LED tehnoloģiju sērijveida ražošanas procesā ātrāk nekā plānots. Tas ir tāpēc, ka atbilstošā ES regula stāsies spēkā ne ātrāk kā 2008. gadā. Audi ir viens no dalībniekiem darba grupā, kura tika izveidota 2003. gadā, ar mērķi panākt ātrāku atļauju modernizētas un spēcīgas apgaismojuma tehnoloģijas izmantošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Møller Baltic Import sasniedzis jaunus rekordus

Db.lv,09.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Møller Baltic Import (MBI), Audi automašīnu importētājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen importētājs Baltijas valstīs, 2023. gadu noslēdzis, piegādājot vairāk nekā 9000 automašīnu.

“Møller Baltic Import 2023. gadā uzrādījis ļoti pārliecinošus rezultātus gan finansiāli, gan ar mūsu pārstāvēto zīmolu jaunu auto pārdošanas rādītājiem. Audi 2023. gadā ir sasniedzis visu laiku labāko rezultātu. Zīmols pirmo reizi ieņēma pirmo vietu premium klases automobiļu konkurencē Lietuvā, savukārt Latvijā – klientiem piegādāts rekordliels automobiļu skaits, saglabājot otro vietu premium segmentā. Volkswagen zīmolam pagājušais gads aizritēja elektrifikācijas zīmē. Volkswagen sasniedza savu mērķi kļūt par lielāko elektrisko automobiļu piegādātāju Latvijā un Lietuvā. Tikmēr Volkswagen komerctransporta zīmola automobiļu piegādes klientiem Baltijā pieauga par 9%, un tā autoparks tika elektrificēts ar ID. Buzz un eCrafter modeļiem. Pārliecinoši pārdošanas rezultāti likumsakarīgi liecina par to, ka arī finansiāli 2023. gads ir bijis ļoti spēcīgs. Šādi rezultāti ir sasniegti, pateicoties ļoti ciešai sadarbībai ar Volkswagen un Audi rūpnīcām un mūsu mazumtirdzniecības partneru profesionālajam un mērķtiecīgajam darbam visā Baltijā. 2024. gadā mums būs jāspēj pielāgoties pārmaiņām, kā arī iespējamai lēnākai tirgus izaugsmei. Pēdējo gadu notikumi pasaulē ir būtiski izmainījuši ierasto lietu kārtību, kā rezultātā ir nepieciešams pieņemt pārdomātus, bet ātrus lēmumus. 2024. gadam esam noteikuši ambiciozus mērķus. Mēs piedāvāsim spēcīgu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu modeļu klāstu, piemēram, pilnīgi jauno Volkswagen Tiguan un T-Cross, kā arī jaunus pilnībā elektriskus automobiļus, piemēram, Volkswagen ID.7 un ID.7 Tourer, ID. Buzz septiņu sēdvietu versiju un pirmos Audi elektroauto, kas ražoti uz PPE (Premium Platform Electric) platformas, – Q6 e-tron un Audi A6 e-tron. Pāri visam mēs jo īpaši fokusēsimies uz klientu pieredzes pilnveidošanu, kas ir svarīga prioritāte kā Volkswagen un Audi rūpnīcās, tā arī Baltijas tirgū,” saka vairumtirgotāja Møller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jaunais Audi RS 6 Avant

,06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Audi RS 6 Avant pirmo reizi publikai tiks parādīts nākamnedēļ - Frankfurtes autoizstādē.

Ārkārtīgi sportiskos Audi RS modeļus ražo quattro GmbH. Tiem piemīt elegants dizains, ekskluzīvs aprīkojums un izcila kvalitāte. Tajā pašā laikā par labu tradīciju ir kļuvis šo automobiļu sportiskuma un Avant modeļu praktisko īpašību apvienojums: pats pirmais Audi RS2, kurš tika izlaists 1993. gadā, bija Avant modelis. Lai arī Audi RS modeļi tagad ir pieejami gan limuzīna, gan Avant, gan Cabriolet versijās, īpaši augstu tiek vērtēts Avant modeļu piedāvātais dinamikas un daudzpusības apvienojums. Tādēļ jaunais Audi RS 6 sākumā būs pieejams tikai Avant versijā, piedāvājot nepārspējamu 580 ZS jaudas un 1660 litru lielu bagāžas nodalījuma kombināciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A1 Sportback ir dzirkstošs kā tikko glāzē ieliets šampanietis. Auto ir izaudzis tiešā un pārnestā nozīmē, turklāt nav zaudējis dzīvespriecīgo raksturu

Fascinējošs iesaiņojums, lieliska tehnika, iespaidīgs digitālo gadžetu atbalsts, un tas viss perfekti sasiets kopā. Tāds ir Audi A1 Sportback.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Burvīgs mazauto. Patiesībā tas jau vairs nav nekāds mazulis. Ar šādiem apkārtmēriem pirms desmit gadiem Audi A1 varētu startēt pie kompaktklases modeļiem. Jaunākais Ingolštadtes mazulis ir daudz ietilpīgāks, sniedzot vairāk komforta autovadītājam un pasažieriem. Vienlaikus ir palielināta arī bagāžas ietilpība, proti, par 65 litriem vairāk nekā pirmās paaudzes modelim. Standarta ietilpība ir 335 litri, bet ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem tā palielinās līdz 1090 litriem. Tāpat kā lielākie un dārgākie Audi, arī Audi A1 Sportback salons ir piesātināts ar digitālajiem verķiem, tajā pašā laikā nepārspīlējot ar ekrānu daudzumu un atstājot vietu ortodoksālām vērtībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā 10.martā tika prezentēts jaunais Audi A7 Sportback un uzsākta tā pārdošana Audi dīleru salonos Rīgā.

Bez dizaina, jaunajam Audi A7 ir uzlabota arī vadāmība un komforta līmenis, kā arī automobilis ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju.

Jaunais Audi A7 bija apskatāms pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ieejas. , Jaunā četru durvju kupeja iemieso Audi jaunās luksus klases dizaina valodu, kas tika aizsākta ar 2017. gadā prezentēto Audi A8 un turpinās ar nupat, plašākai publikai, Ženēvas autoizstādē prezentēto jauno Audi A6.

Vienlaikus Audi A7 ietver arī plašu jaunāko tehnoloģiju klāstu – jaunā MMI skārienjūtīgā vadības koncepcija, 39 vadītāja asistenta sistēmas, 400 pielāgojami iestatījumi un daļējā hibrīda sistēma ir tikai daļa no tā.

Apskatot no ārpuses un salīdzinot to ar Audi A8, jaunajam modelim priekšpusē ir vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka, šauri priekšējie lukturi un izteiksmīgas gaisa ieplūdes atveres. Bagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap arkām izceļ riteņus, kuru diametrs sasniedz līdz pat 21 collai, godinot Audi quattro mantojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Stindzinoši dārgs, bet «gards» pirkums

Aldis Zelmenis,25.10.2019

Testa nolūkos DB autoapskatnieka rīcībā uz pāris dienām nonāca elegants Audi A4 modīgā Quantum Grey pelēkajā virsbūves krāsojumā. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaudējot savas pozīcijas pret tiešajiem konkurentiem, Audi A4 modernizētājiem ir nācies gana papūlēties, lai no jauna sapucētu tik nozīmīgo vācu ražotāja produktu

Ko tur slēpt, piektās paaudzes Audi A4 nav bijis tik veiksmīgs, kā sākotnēji bija iecerējuši tā radītāji, attiecīgi mūžsenie konkurenti Mercedes C klase un 3. sērijas BMW ir paspējuši aizspraukties Audi A4 pa priekšu. Turklāt arī citi sāncenši nesnauž. Piemēram, kamēr Audi A4 tirdzniecības rādītāji 2019. gada pirmajā pusgadā Eiropā ir nogāzušies par 26%, zviedru Volvo S60/V60 tirdzniecība uzlēkusi par 25%. Paturot prātā Audi A4 nozīmi kompānijas modeļu portfelī, Audi saprot, ka ir laiks rīkoties.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Vispirms – auto izskatīsies citādāk. It kā tas pats vecais, labais Audi A4, tikai kļuvis cēlāks un «muskuļotāks», it kā būtu mērķtiecīgi svīdis svaru zālē un uzaudzējis pamanāmu muskuļu masu. Tas visvairāk attiecas uz auto sānu dizainu, kas veidots pilnībā no jauna. Vēl vairāk, no virsbūves elementiem izmaiņas nav skārušas tikai bagāžnieka vāku, motora pārsegu un jumtu. Galarezultātā modernizētais Audi A4 ir kļuvis pievilcīgāks no ārpuses un paredzami viedāks no iekšpuses.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina pašmāju auto aizsardzības sistēmu uzstādītāja Autonams veiktie aprēķini, Latvijā šogad nozagti transportlīdzekļi aptuveni 5,7 miljonu eiro vērtībā. Pērn visa gada garumā tika nozagtas automašīnas par aptuveni 11 miljonu latu, Db.lv informēja SIA Autonams pārdošanas daļas vadītājs, valdes loceklis Edvīns Panders.

Saskaņā ar Autonams un LR Iekšlietu ministrijas datiem šī gada pirmajos septiņos mēnešos Latvijā kopumā nozagti 820 vieglie transportlīdzekļi. Zagļu vērtējumā vēl joprojām populārākās automašīnu markas ir VW un AUDI. Arvien biežāk tiek zagti jauni transportlīdzekļi, no kuriem šogad absolūtais līderis ir BMW X5.

Ja pērn visvairāk tika zagtas trīspadsmit līdz piecpadsmit gadus vecas automašīnas, tad šogad autozagļi pievērsušies nedaudz jaunākām mašīnām - pārsvarā 1998. un 1999. gada izlaiduma.

Edvīns Panders, Autonams pārdošanas daļas vadītājs: "Statistika liecina, ka tiek zagtas arvien vairāk tādas automašīnas, kuru vērtība pārsniedz 30 un 40 tūkstošus eiro. Šogad septiņos mēnešos ir nozagtas jau divdesmit divas 2006. un 2007.gada izlaiduma automašīnas. Līdz ar to zaudējumi īpašniekam un apdrošinātājiem kļūst ievērojami lielāki."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drošas Braukšanas Skola (DBS) noslēgusi trīs gadu sadarbības līgumu ar SIA Auto Rīga, kas paredz, ka autovadītāju apmācības programmām DBS turpmāk izmantos Audi A4 un A3 markas automobiļus, nevis Ford, kā līdz šim.

Audi esot ilggadēja pieredze drošas braukšanas programmu īstenošanā. Ik gadu Audi Centrs Rīga saviem pastāvīgajiem klientiem organizē Audi Driving Experience pasākumu ar jaunākajiem Audi modeļiem, kā arī ziemas periodā - drošas braukšanas apmācības uz ledus.

Kā Db.lv informēja DBS pārstāve Māra Lejiete, lēmums vairs neizmantot Ford markas automašīnas pieņemts, jo Audi piedāvājums bijis izdevīgs, esot ņemts vērā arī drošības aspekts. Ford automašīnas, kuras līdz šim izmantoja DBS, tikšot nodotas atpakaļ Baltic Motors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mobilitātes nākotne ir elektriska

Edžus Ozoliņš,17.10.2024

Latvijā ir iespēja izvēlēties starp trim Audi Q6 e-tron versijām: Q6 e-tron performance, Q6 e-tron quattro un SQ6 e-tron.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģisku lēcienu e-mobilitātes nākotnē un elektrificētā transporta tirgū apliecinājis jaunais Audi Q6 e-tron modelis, kas nu jau pieejams arī Latvijas tirgū. Tuvāko gadu laikā zīmols sola vairāk nekā 20 jaunus modeļus, no kuriem aptuveni puse būs pilnībā elektriski.

Zīmols Audi turpina paplašināt savu piedāvājumu premium elektriskās mobilitātes segmentā, septembra sākumā prezentējot jaunā Audi Q6 e-tron modeli Latvijā. Šis modelis, kas ar vienu uzlādi spēj veikt līdz pat 641 kilometram un ir veidots uz inovatīvās PPE (Premium Platform Electric) elektroauto platformas, ir vēl viens svarīgs solis Audi ceļā uz ilgtspējīgu nākotni. Audi Q6 e-tron cena Latvijā ir no 72 700 eiro.

“Esam pārliecināti, ka mobilitātes nākotne ir elektriska. Un jaunais Q6 e-tron ir tā apliecinājums. Tas ir ne tikai nākamais tehnoloģiskais lēciens Audi e-mobilitātes nākotnē, bet arī elektrificētā transporta tirgū. Šis modelis uz jaunās PPE platformas ļauj piedāvāt pircējiem modernākos tehnoloģiskos risinājumus premium segmentā. Vienlaikus mēs šogad un pakāpeniski tuvākajos gados turpināsim klientus iepazīstināt ar arvien jauniem un efektīviem iekšdedzes dzinēja modeļiem un spraudņa hibrīdiem. Tuvāko divu gadu laikā tas būs rekordliels skaits jaunu Audi modeļu visu piedziņu un visā segmentu klāstā. Ar Q6 e-tron prezentāciju Latvijā mēs piedāvājam inovatīvu tehnoloģiju, jaudas un Audi raksturīgās kvalitātes apvienojumu mūsu klientiem,” saka Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Pirms un pēc autoskolas.. Braucam droši!!! SIA „Miesassargu Aģentūras” „Auto Braukšanas centrs” piedāvā..

,13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA „Miesassargu aģentūras” „Auto Braukšanas Centrs” ir pirmais Latvijā kurš jau no 2002. gada veic jaunu un jau pieredzējušu autovadītāju apmācības, kā pareizi pārvaldīt automašīnu jebkuros laika apstākļos. Mēs mācam pareizas un drošas braukšanas pamatus, lai ikviens auto braucējs spētu pārvaldīt automašīnu un izvairīties no avārijām vai ekstremālām situācijām.

Mūsu centru šajos gados ir apmeklējuši vairāk kā 1500 cilvēki, ar dažādu vecumu un ar dažādu braukšanas pieredzi. Sākot no 16 gadīgiem iesācējiem līdz autovadītājiem ar 30 un vairāk gadu stāžu.

Mūsu apmācību metodiku un bāzi ir atzinīgi novērtējuši arī valsts iestāžu un privāto uzņēmumu vadītāji. Tas dod mums papildus stimulu piedāvāt saviem patstāvīgiem un jauniem klientiem arvien labāku un augstāku servisu mācību procesā.

Visus šos gadus mēs esam strādājuši tikai ar juridiskām personām, bet kopš 2007. gada 01. februāra „Auto braukšanas Centrs” ir atvērts ikvienam braucējam, kurš vēlas iziet dažādu līmeņu apmācības, papildināt savas braukšanas prasmes vai vienkārši iemācīties braukt ar automašīnu un nokārtot braukšanas eksāmenu CSDD.

Iespējams, ka lielais vairums autovadītāju par savām braukšanas spējām ir pārliecināti. Diemžēl lielais avāriju skaits uz Latvijas ceļiem vēsta par pretējo – mākam braukt agresīvi, bet ne droši. Braukšanas speciālisti norāda, ka mazais papīrītis, ko sauc par tiesībām, vēl nenozīmē, ka cilvēks māk vadīt pār auto.

Ja ir vēlēšanās pārbaudīt savu varēšanu, tad iespējams doties pie mums - uz

“Miesassargu aģentūras” Auto Braukšanas Centru. Jūsu rīcībā būs liels izmēģinājumu poligons - Spilves lidlaukā, labas automašīnas un pieredzējuši instruktori.

“Miesassargu aģentūras” Auto Braukšanas Centra direktors Uldis Kaņeps - Kalniņš Centru raksturo šādi:

Mūsu sauklis – pirms un pēc autoskolas.

Mēs paši esam autosportisti, tāpēc, ja ir vēlēšanās, varam mācīt arī ekstrēmās braukšanas prasmes, bet pats galvenais – mēs mācam drošu braukšanu. Braucam ar SEAT Leon, kas ir ļoti ergonomisks auto ar priekšpiedziņu. Bet mācām arī ar klienta mašīnām. Piemēram, džipiem ir ļoti atšķirīga braukšanas tehnika. Automātu neignorējam, bet sajūsmā par to neesam. Ja cilvēks māk braukt ar mehānisko kārbu, tad ar automātu viņam būs viegli. Ja mērķis ir tikai un vienīgi automāts, tad mums ir mazs atsevišķs kurss.

Un kā ar Autoskolām?

Es parasti uzburu ainu – braucam mēs pa Āgenskalna rajonu. Pretī brauc mašīnas ar autoskolas logo, kurās sēž iekšā cilvēki ar TĀDĀM acīm. Pēc visām darbībām, ko viņi veic, ir skaidrs, ka sapratnes, kas notiek, nav vispār. Tas ir loģiski, ja cilvēkam pirms tam vienīgā pieredze ir bijis brauciens pa lauku ceļu. Līdz ar to nabaga māceklim ir jāiekļaujas mūsu intensīvajā, nebūt ne pareizākajā satiksmes plūsmā, vispār nesaprotot, ko viņš dara ar mašīnu. Ja jums liktu lidot, tāpēc, ka filmās jau viss ir parādīts, Jūs varētu? Nē. Tas ir absurds. Poligona apstākļos, lai kā tu brauktu, var paspēt apstāties. Blakām sēž ļoti mierīgs instruktors, zinot, ka agri vai vēlu mašīna apstāsies. Viņš mierīgi runā ar klientu. Es zinu cilvēkus, kurus pēc autoskolas ir ļoti grūti pārmācīt braukt atbilstoši apstākļiem. Viens ir tas, ko māca, bet otrs ir reālā satiksme. Tagad gan CSDD un Satiksmes ministrijas līmenī šie jautājumi tiek cilāti. Lielais avāriju skaits liecina, ka kaut kas visā sistēmā tomēr nestrādā.

Mēs ceram, ka nākotnē ar mums un līdzīgām skolām būs cieša sadarbība, jo mēs tiešām varam daudz dod satiksmes drošības uzlabošanā. Rīgā satiksme ir draņķīga arī tāpēc, ka cilvēki nesaprot plūsmu. Daudziem pietiek ar dažām stundām, kurās mēs pastāstām kā pareizi pamainīt rindas, kā apdzīt, kā ērtāk izbraukt krustojumus.

Par klientūru :

Pārsvarā mūsu klienti ir autoskolu audzēkņi un cilvēki, kas ir saņēmuši tiesības, bet ilgstoši nav vadījuši auto, kā arī uzņēmumi, kuriem ir savs autoparks, un to vadītāji pārsvarā ir menedžeri, kuriem svarīgāks ir pamatdarbs, nevis automašīnas pareiza un droša vadīšana.

Par sievietēm pie stūres :

Kāda ironija? Tā ir mūsu ikdiena. Sievietes brauc ar vien labāk un labāk. Mums 70 % individuālo klientu ir tieši sievietes. Atkal pierādās – sievietes saprot, ka ir jāmācās. Varbūt ekstremālās braukšanas elementus sievietēm apgūt ir grūtāk, jo ir jāpārvar zināma psiholoģiska barjera. Sievietēm mums ir cita pieeja. Daiļo dzimumu nevar tā vienkārši mācīt braukt. Ir jāsaprot kā.

Kurss - droša braukšana ziemas apstākļos :

Tā ir lieta, ko cilvēki prasa visvairāk. Ko darīt, ja slīd. Man ir viena recepte – ar ko saslimi, ar to jāārstējas. Jā, ziemā slīd, bet ir jāiemācās to izmantot savā labā. Nevar ziemā braukt un baidīties slīdēt. Vienalga – slīdēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosas auto izstādē, kas norisinās no 14. līdz 24. novembrim, Audi prezentē Audi Cross Cabriolet quattro konceptautomobili, liecina sniegtā informācija medijiem. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības.

Audi Cross Cabriolet quattro ar divām durvīm un četrām sēdvietām ir 4,62 m garš un 1,91 m plats, tā riteņu bāzes garums ir 2,81 metri, augstums - 1,63 m. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības. "Muskuļotās, jaudīgās, un tajā pašā laikā elegantās aprises izceļ šī transportlīdzekļa potenciālu. 240 ZS trīs litru TDI dzinējs ar īpaši zemo izplūdes gāzu tehnoloģiju nodrošina sportisku braukšanas dinamiku un EU 6 ierobežojumiem atbilstošu izplūdes gāzu līmeni," akcentē Audi.

Audi Cross Cabriolet quattro auduma jumta pārsegs nolaižas tikai 17 sekundēs. Turklāt kabrioletu piekritējiem tas piedāvā arī jaunus plašuma izmērus: papildus bezceļnieka tipiskajam augstumam un komfortablajai sēdēšanas pozīcijai, Cross Cabriolet quattro kā SUV automobilis saviem pasažieriem nodrošina bagātīgu telpu galvai un kājām, kā arī plašumu pleciem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Q8 quattro ir krosoverkupeja, ko ieraugot, aizraujas elpa. Diemžēl to nevar teikt par pagaidām vienīgā dīzeļmotora spējām

Uzticīgākā Audi fanu auditorija varētu būt sašutusi par šādu apgalvojumu. Kā tad tā? Trīs litru V6 dīzelis ar 286 ZS lielu jaudu un 600 ņūtonmetru lielu griezes momentu uz papīra izskatās vairāk nekā iespaidīgi. Tas tiesa, bet stāsts ir par to, kā šie Q8 vienīgā dīzeļmotora zirgspēki un ņūtonmetri izpaužas reālajā dzīvē. Q8 quattro parādītais sniegums plašpatēriņa modelim būtu vērtējams kā izcils, taču premium saimes krosoveram, par kuru pieprasa 100 tūkst. eiro, gribētos, lai motora spēku varētu sajust, jau pieskaroties akseleratora pedālim. Taču tā nav. Momentālā reakcija, iespiežot gāzes pedāli grīdā, ir apzināti kavēta. Tehnika, nevis pilots, izlemj, kurā brīdī automobilim paātrināties. Caurmērā tas notiek ar divu sekunžu aizturi, un tas viss ar mērķi ekonomēt degvielu un uzlabot kaitīgo izmešu rādītājus. Kad elektroniskie vagari ir devuši savu svētību un atļauj 286 zirgu ganāmpulkam kopā ar astoņpakāpju tiptronic automātu izpausties, tālāk jau viss noris tā, kā tam vajadzētu būt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Audi 2008. gadā pirmo reizi uzņēmuma vēsturē pārdevis vairāk nekā vienu miljonu automobiļu. Ar 1 003 400 pārdotām vienībām visā pasaulē, Audi palielinājis pārdošanas apjomu par 4.1%, informē kompānija.

Audi izaugsmes mērķi īpaši veiksmīgi sasniegti Eiropas tirgos un Āzijas – Klusā okeāna reģionā. Rietumeiropā vienas vienības pārdošanas apjomi decembrī (53 900) pārsniedza iepriekšējā gada rādītājus par 22.7%. Kopumā 2008. gadā Audi šajā reģionā pārdeva 667 000 automobiļus, par 2.5% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Āzijas – Klusā okeāna reģionā Audi decembrī piegādājis jaunus automobiļus apmēram 14 000 klientiem, kas nozīmē pārdošanas apjomu pieaugumu par 15.6%. Visa gada laikā šajā reģionā Audi iegādājās 155 100 klienti – par 15.6% vairāk nekā 2007. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svaigākais Audi Q3 modelis ir būtiski audzis izmēros, kļuvis izskatīgāks, tostarp arī palielinājis digitālo ekrānu klātbūtni salonā

Ar Volkswagen grupas MQB platformas palīdzību jaunākais Audi Q3 ir palielinājis savus apkārtmērus, tostarp arī riteņu bāzi, kas pastiepta par 7,7 cm garāka. Šis ir iespaidīgs skaitlis, tāpēc nav brīnums, ka ir daudz ērtāk kļuvis Q3 otrajā sēdekļu rindā. Turklāt aizmugurējo krēslu varēs bīdīt uz priekšu un aizmuguri 15 centimetru diapazonā. Visbeidzot – automašīnas astes galā paliks vieta pāri vēl 530 litru bagāžniekam, ko vajadzības gadījumā, nolokot otro sēdekļu rindu, varēs transformēt par 1525 litru lielu bagāžas telpu. Gana iespaidīgi rādītāji priekš šāda izmēra auto.

Gribētos jau, lai, līdzīgi kā Rietumeiropā, pēc Audi Q3 tiektos arī stiprā dzimuma pārstāvji. Īpaši tagad, kad auto ir acīmredzami izaudzis ne tikai tiešajā, bet arī pārnestajā nozīmē. Diemžēl pie mums valda citi tikumi, un Q3 ir un būs izteikti sieviešu auto. Toties – ļoti daudzpusīga un talantīga personība ar «augstāk sēdi, tālāk redzi» koncepciju. Auto labi brauc, tas ir labi aprīkots. Pats par sevi saprotams, ka elektronisko palīgu un asistentu, kā arī komforta ekstru tam būs pietiekamā daudzumā. Tam ir iespēja priekšpiedziņas vietā pasūtīt arī quattro pilnpiedziņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar auto dīlera “Moller Auto” biznesa rādītājiem Baltijā 2023. gadā, pērn vislielāko izaugsmi piedzīvojis elektroauto segments, proti, elektroauto pārdošanas apjomi aizvadītajā gadā auguši par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu.

Savukārt lietotu auto segmentā pārdošanas apjoms audzis par 26%, bet jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bijuši stabili, 2022. gada līmenī. Tikmēr “Moller Auto” servisu darbības apgrozījums Latvijā, salīdzinot ar 2022. gadu, kāpis par 12,4%.

Kā norāda Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, neraugoties uz aizvien klātesošajiem izaicinājumiem ekonomikā, 2023. gadā uzlabojusies iedzīvotāju finansiālā konfidence, un personīgā mobilitāte aizvien ir bijusi daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā, gan iegādājoties auto, gan veicot to apkopi un remontu.

“Neraksturīgi iepriekšējiem gadiem, lietotu auto segments visa gada garumā uzrādīja nemainīgi augstus pārdošanas rezultātus, rekordpārdošanu sasniedzot gada izskaņā. Tikmēr jaunu auto pārdošanas rādītāji ir bijuši stabili, 2022. gada līmenī, ko vērtējam kā pozitīvu tendenci, ņemot vērā, ka iepriekšējos gados šis segments piedzīvoja virkni izaicinājumu. Būtiski pieminēt, ka arī šogad turpināsim aktīvi bagātināt kā jaunu, tā lietotu auto klāsta pieejamību klientiem, un to nupat iezīmēja jaunā “Audi” dīlera atklāšana Kārļa Ulmaņa gatvē, iepriekšējam “Audi” centram S. Eizenšteina ielā pārtopot par “outlet” koncepta lietotu auto dīleri,” skaidro I. Gerkena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka maija sākumā Eiropā, tostarp arī Latvijā Audi modeļu paletē parādīsies jaunais Audi A4 allroad quattro.

Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi ar stilīgām metāla ielocēm, Audi A4 allroad quattro līdz baltkvēlei būs nokaitējis iekšējo sāncensību starp jaunajiem Audi A4 un klasi augstāk stavošajiem Audi A6 saimes modeļiem. Ko tur slēpt, visticamāk, ka jaunais Audi A4 allroad quattro būs nevēlams konkurents uz A6 limuzīna bāzes būvētajam Audi Allroad quattro.

Pielāgojoties elegantajam darba apģērbam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4,72 metrus, augstums 1,50, bet platums 1,84 metrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadītājam uzņēmuma veiksmes stāstā ir liela nozīme, taču vēl būtiskāka ir vadības komandas loma, uzskata Ilze Grase-Ķibilde, bijusī Møller Baltic Import izpilddirektore.

Cik spēcīga ir vadības komanda, tik spēcīgs ir arī uzņēmums, jo mēs nevaram likt visas kārtis uz vienu cilvēku. Svarīgi apzināties, ka neviens no mums nav supercilvēks - mēs visi pieņemam gan pareizus, gan kļūdainus lēmumus, tāpēc ir būtiski darbavietā radīt tādu vidi, kurā nevienam no mums nav jābaidās atzīt savas kļūdas vai palabot citam citu, domā I.Grase-Ķibilde. Tādā veidā tiek radīts spēcīgs komandas kodols, kurā mēs viens otru atbalstām un kopā dodamies nosprausto mērķu virzienā. Es pati esmu dalītās līderības piekritēja, kas nozīmē, ka es uzticos savai vadības komandai un man viņu viedoklis ir svarīgs, atzīst I.Grase-Ķibilde.

Augustā tapa zināms, ka pēc 12 gadu darba jūs esat nolēmusi atstāt Møller Baltic Import izpilddirektores amatu, lai turpinātu karjeru vienā no pasaules vadošajiem automobiļu ražotājiem Audi. Kas bijuši jūsu nozīmīgākie ieguvumi Møller Baltic Import, un kā tie ir palīdzējuši jūsu profesionālās karjeras veidošanā?

Komentāri

Pievienot komentāru