Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi un palielinot automašīnas klīrensu Audi A4 modeļa gammu Latvijā nule kā ir papildinājis jaunais A4 allroad quattro.
Pielāgojoties darba uzvalciņam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4.72 metrus, augstums 1.50, bet platums 1.84 metrus. Sākumā uzsvars tiks likts uz trijiem dzinējiem. Vispirms tas būs divu litru TFSi benzīnmotors, kurš attīstīs 211 ZS lielu jaudu.
Vēl labāku kompromisu starp jaudu un dinamiku demonstrēs Audi A4 allroad quattro dīzeļomotori, proti, divu litru 170 ZS dīzeļmotors un trīs litru 240 ZS jaudīgais sešcilindru dīzeļmotors.
Kopumā salīdzinājumā ar jauno Audi A4 Avant nekā pārsteidzoša jaunais allroad quattro nesolīs, ieskaitot nesamērīgi pārspīlētās cenas. Jaunā Audi A4 allroad bāzes modeļa cena ar divu litru dīzeli būs 28 555 Ls. Tiesa, standarta aprīkojumu par diez ko greznu vis nenosauksi, savukārt cenšoties papildināt aprīkojumu ar pāris, visnotaļ noderīgām ekstrām A4 allroad cena uzskries līdz 35 tūkstošiem latu. Tiem gardēžiem, kuri raugās trīs litru dīzeļmotora virzienā, un kaut necik pienācīgu aprīkojumu būs jārēķinās ar vismaz 40 tūkst. Ls.