Rīgā, viesnīcā Radisson Blu Elizabete atklāts jauna koncepta restorāns Cut, kurā viesiem katra apmeklējuma reizē ar savu attieksmi būs iespēja nopelnīt atlaidi vai bonusu.
«Mēs ticam, ka laipnība patiesi atmaksājas,» konceptu skaidro restorāna Cut vadītājs Gerhards Erasmus, iepazīstinot ar laipnības ēdienkarti, kas piedāvā atlaidi par labestību, desertu par dalīšanos sociālajos tīklos un kafiju par atsaucību.
«Restorānu kultūra Latvijā vēl tikai attīstās. Esmu novērojis, ka apmeklētāji sagaida laipnu un ātru apkalpošanu, bet paši mēdz būt noslēgti. Nepatīkamo attieksmi visvairāk izjūt restorāna viesmīļi. Domājot par to, kā motivēt klientus kļūt laipnākiem, radās ideja pilnīgi jaunam restorāna konceptam,» stāsta G. Erasmus.
Ieguldījumu apmērs jaunā restorāna izveidē netiek atklāts. Uzņēmuma gada apgrozījums 2016. gadā bija 1,1 miljons eiro.