Kopš pagājušā gada novembra uzlabojusies banku reputācija, liecina korporatīvās reputācijas pētījums banku nozarē Latvijā, ko pēc Latvijas Komercbanku asociācijas (LKA) pasūtījuma veikusi pētījumu aģentūra TNS.
Neraugoties uz 2011. gada novembrī un decembrī piedzīvotajiem Latvijas finanšu sektora satricinājumiem, kopējais banku reputācijas vērtējums Latvijas iedzīvotāju vidū kopš 2011. gada novembra ir palielinājies no 42 punktiem uz 45 punktiem (bez Parex bankas datiem).
Apdrošināti kredītmaksājumi, balsošanas iespēja no internetbankas, biļetes bankomātos, skaidra nauda veikalā un bankomāts ar nenomazgājamu tinti laupītājam – tie ir tikai nedaudzi no jaunajiem banku pakalpojumiem, kas Latvijā ieviesti pēdējā gada laikā.
Ja 2011. gada novembrī veiktajā pētījumā banku produktu un pakalpojumu kvalitāti Latvijā kā augstu un ļoti augstu vērtēja 26% aptaujāto, tad šā gada marta pētījumā jau 32% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju ir uzslavējuši banku produktus un pakalpojumus. Attiecīgi no 8% uz 6% ir samazinājies to cilvēku skaits, kas banku pakalpojumu kvalitāti novērtējuši kā zemu. Tāpat martā augstāk ir novērtēti gan banku finansiālie sasniegumi, gan kopējā reputācija, gan kopējā attieksme un uzticamība.