Televīzijas reklāmas gadījumu skaits aprīlī pieaudzis par 8%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 13%, kopumā nodrošinot 3% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.
TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada aprīlī, tāpat kā martā ir pārspēts kopējā TV reklāmu skaita aprīļa rekords, jo šogad aprīlī reģistrēts 121,43 tūkst. reklāmu, par 772 apsteidzot 2008.gada aprīļa kopējo TV reklāmu skaitu.
Aprīlī straujāko pieaugumu piedzīvojusi mobilo sakaru nozare, šīs nozares reklāmdevēju kopā izvietoto reklāmu skaits TV pārsniedzis 10 tūkst., un ir par 87% lielāks nekā 2010.gada aprīlī. Šogad aktīvāk reklamējušies arī mazumtirdzniecības un zāļu nozares reklāmdevēji.
Par trešdaļu mazāku reklāmu skaitu nekā pagājušajā gadā izvietojuši mājsaimniecības higiēnas preču nozares pārstāvji, bet piektā lielākā nozare šī gada aprīlī bijusi auksto dzērienu nozare.