Satiksmes ministrijā tiek pieļauts, ka B.Fliks tādā veidā izdara spiedienu, lai valsts pārdotu tai piederošās airBaltic daļas, pret ko ministrija iebilstot.
Ekonomikas ministrs Artis Kampars (Vienotība) uzskata, ka B.Fliks šobrīd ļoti izteikti darbojas savās privāta uzņēmēja interesēs. Pēc viņa domām, ja BAS sāks biznesu Lietuvā, tad B.Fliks noteikti nedrīkstētu vadīt airBaltic, raksta Diena.
Pēc bijušā satiksmes ministra A.Šlesera teiktā, B.Flika lēmums veidot kompāniju Lietuvā saistīts ar to, ka «valdība traucējusi attīstīties nozarei». Proti, pusotru gadu nekas neesot darīts, lai veicinātu jaunā lidostas termināļa būvniecību, kurai bija jāsākas šogad.
«Premjers saka, ka B.Flikam vajag izvēlēties, kur atrodas, bet, piedodiet, tas ir marasms, jo privātais, ko grib, to dara - jautājums ir, kāpēc valdība pusotru gadu čakarējusi lidostas attīstību. Tagad valdībai būtu jāpasaka: «Piedodiet, esam kļūdījušies, negribam pazaudēt Fliku," teica A.Šlesers.
Tikmēr par B.Fliks trešdienas rītā intervijā LNT raidījumam 900 sekundes izteica pārliecību, ka uzreiz pēc Saeimas vēlēšanām valdība ķersies pie airBaltic privatizācijas.
Viņš norādīja, ka airBaltic akcijas būtu jākotē biržā, jo šāda veida privatizācija ir viscaurspīdīgākā. B.Fliks sev piederošās akcijas gan nebūtu gatavs pārdot.
To, ka valdībai būtu iecere airBaltic privatizēt, premjers Valdis Dombrovskis noliedza. "Pašlaik valdībai šāda plāna nav un arī nav indikāciju, ka šāds plāns varētu parādīties," teica V.Dombrovskis.
Saskaņā ar akcionāru līgumu B. Fliku ievēl un atlaiž BAS, proti, valsts pārstāvjiem šajā jautājumā teikšanas nav.