Ja katrs strādājošs rīdzinieks par sabiedriskā transporta uzturēšanu Rīgā 140 Ls vietā maksātu 200 Ls, tad sabiedrisko transportu Rīgā varētu nodrošināt ne tikai daudzbērnu ģimenēm un pensionāriem, bet visiem rīdziniekiem, izrēķinājuši Rīgas domes frakciju bloka Vienotība deputāti.
Savā paziņojumā viņi norāda, ka Rīgai dārgi izmaksājot e-talona lietošana, katra e-talona validēšana sabiedriskajā transportā maksājot 8,2 santīmus, tas nozīmējot, ka par katru nestrādājošu pensionāru, kurš transportā validē savu biļeti, šo naudu iekasē no citiem sabiedriskā transporta lietotājiem.
Katrs strādājošais rīdzinieks, kurš sabiedrisko transportu neizmanto vispār, ar saviem nodokļiem Rīgas satiksmes uzturēšanai ik gadu maksājot 140 Ls, taču tie rīdzinieki, kas izmanto sabiedrisko transportu, papildus 140 Ls maksājot arī par katru braucienu transportā, norāda opozīcijas deputāti.
Frakciju bloka Vienotība deputāti arī uzsver, ka neesot rosinājuši priekšlikumu atcelt bezmaksas braukšanu nestrādājošiem pensionāriem Rīgas sabiedriskajā transportā, kā to savā paziņojumā iepriekš esot norādījis Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC). Jāmin, ka N.Ušakovs atzīmēja, ka Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas sēdē no opozīcijas puses izskanējuši visdažādākie priekšlikumi. Tai skaitā tika ieteikts atcelt bezmaksas braukšanu Rīgas sabiedriskajā transportā nestrādājošajiem pensionāriem.
Savukārt opozīcijas pārstāvji uzver, ka tieši otrādi partijas Vienotība darba grupā tuvākajā laikā tiks izvērtēta iespēja piešķirt bezmaksas braukšanu Rīgas sabiedriskajā transportā visiem rīdziniekiem vai vismaz daudzbērnu ģimenēm.