ASV Silīcija ielejā neviens nemētājas ar naudu, un līdzekļi tiek piešķirti cilvēkiem, kuri pierāda, ka nepieciešamības gadījumā spētu produktu virzienā arī kaut ko pamainīt. Arī spēcīgi padomdevēji var dod izšķirošu lomu, tā LATA konferencē Drošība un atvērtība norādīja MyKoob līdzīpašnieks un valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kalniņš.
Tāpat Silīcija ielejā ir jāatceras, ka daži klienti ir labāk nekā perfekts biznesa plāns, proti, produktu ir jādod lietot nevis jāprasa par to viedoklis. Tāpat labāk ir pieņemt ātru lēmumu, nevis nepieņemt lēmumu vispār, atzīmēja M. Kalniņš.
Silīcija ieleja dod arī iespēju, kā visobjektīvāk uz sevi un savu produktu paskatīties no malas - ārpus savas konforta zonas. Silīcija ielejā produkti tiek prezentēti kā filmā, un tur pasniegšanas veidā ir nepieciešama rozīnīte. «Es, piemēram, esmu saņēmis komplimentu, ka man ir seksīgs angļu akcents,» piebilda M. Kalniņš.
MyKoob valdes loceklis un viens no projekta autoriem Ģirts Ļaudaks iepriekš DB stāstīja, ka uzņēmums 2011. gadā Vīnē piedalījās starptautiskā konferencē Startup Week 2011, kurā dalību ņēma ap 500 uzņēmumu no visas Eiropas. Tajā MyKoob tika atzīts par otru labāko start up projektu Eiropā, kas MyKoob pavēra iespēju aizbraukt uz ASV Silīcija ieleju.
Lai gan sākotnēji bija plāns uz Silīcija ieleju aizbraukt pieredzes uzkrāšanas nolūkos, tomēr MyKoob vizītes laikā pavērās iespēja reālai sadarbībai ar ASV privātajām izglītības iestādēm, kas arī tika uzsākta. Rezultātā – MyKoob ir uzsākta sadarbība ar 900 ASV privātajām izglītības iestādēm par Latvijā radītā mācību sociālā tīkla Mykoob ieviešanu, apliecināja Ģ. Ļaudaks.
MyKoob nedomā apstāties pie sasniegtā, un atzīst, ka darba ir daudz. MyKoob ASV savā sociālajā tīklā piedāvā produktu, kas ļauj skolēnu vecākiem internetā izvēlēties skolas ēdnīcas piedāvātos ēdienus un bērna pusdienām tos pasūtīt jau iepriekš.
Uz jautājumu, vai nav grūti savu produktu virzīt lielā tirgū, viņš atzīmē, ka neatkarīgi no tirgus apmēra, lai sagatavotu produktu virzību jaunā tirgū, ir jāsagatavojas, kam nepieciešams laiks un resursi. Turklāt liels tirgus dod plašākas iespējas. Vienīgi attiecībā uz ASV, izmaiņas nepieciešams ieviest komunikācijas jomā laika joslu dēļ.