Pakalpojumi

MTG iegādājies digitālo risinājumu uzņēmumu SmartAD

Dienas Bizness,24.03.2015

Jaunākais izdevums

MTG TV Latvia šodien, 24.martā noslēdzis līgumu un iegādājies 100% Igaunijas digitālo risinājumu uzņēmuma SmartAD akciju, informē uzņēmuma pārstāve Ginta Bormane.

SmartAD nodrošina segmentētus reklāmas risinājumus internetā visās trīs Baltijas valstīs, strādājot ar vadošajiem reklāmdevējiem un mediju aģentūrām. SmartAD šobrīd nodarbina 12 cilvēkus un pērn uzņēmuma apgrozījums bija gandrīz miljons eiro.

«SmartAD iegāde ir daļa no TV3 un MTG stratēģiskajiem plāniem. Jau pāris gadus nopietni strādājam arī digitālajā vidē un šis ir likumsakarīgs solis uzņēmuma attīstībā. SmartAD ir inovāciju līderis reklāmas tirgū un līdzšinējā uzņēmuma komanda ir izdarījusi ļoti labu darbu,» norāda MTG TV vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

«Mums ir kopīgas vērtības ar MTG grupas uzņēmumiem, tādēļ esam pārliecināti, ka kopā varēsim patīkami pārsteigt klientus ar inovatīviem risinājumiem digitālajā vidē ,» piebilst SmartAD valdes priekšsēdētājs un dibibātājs Rando Rannus.

Sīkāka informācija par līguma noteikumiem, tostarp darījuma vērtība, netiek izpausta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rungainis: Par MTG biznesu Baltijas valstīs varētu būt interese telekomunikāciju uzņēmumiem

LETA,02.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmumiem varētu būt interese par Zviedrijas mediju koncerna Modern Times Group (MTG) biznesu Baltijas valstīs, uzskata investīciju baņķieris Ģirts Rungainis

Viņš pieļāva, ka par MTG biznesu Baltijas valstīs varētu būt interese Zviedrijas koncernam Telia, kas Zviedrijas mediju grupu varētu iegādāties caur SIA Lattelecom vai SIA Latvijas Mobilais telefons.

Tāpat interesi varētu izrādīt jaunais Bite Group īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners.

Rungainis arī atzina, ka interesi varētu izrādīt investori no Krievijas, kam jau ir bizness Latvijā. Tomēr investīciju baņķieris uzskata, ka diez vai Krievijas investori atklāti izrādīs interesi par MTG, jo tādējādi būs sagaidāma vietējo iedzīvotāju pretestība.

Pastāv arī iespēja, ka par MTG Baltijas biznesu interesi varētu izrādīt kāds investors, kas patlaban nav pārstāvēts Baltijas valstī, tādējādi rodot iespēju ienākt Baltijas valstu tirgū. «Ja gadījumā MTG pārdos savu Baltijas biznesu, iespējamo investoru skaits var būt paliels, ņemot vērā, ka šādu darījumu tirgū negadās bieži,» piebilda Rungainis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - Providence MTG Baltijas biznesu pārsauc par All Media Baltics

LETA,18.10.2017

Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (no kreisās), All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zuzēna un All Media Baltics valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics», trešdien informēja uzņēmuma vadītājs Pjērs Danons.

Pievienota 7.-9.rindkopa un 15.-19.rindkopa

Darījuma noslēgšanai saņemtas visu Baltijas valstu regulatoru, tostarp Latvijas Konkurences padomes atļaujas.

Darījums paredz, ka «Providence» iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas MTG Baltijas biznesu – visus televīzijas (TV) kanālus, bezmaksas un maksas TV pakalpojumus, kā arī radio un digitālos aktīvus.

Darījums pilnībā noslēgts šodien, 18.oktobrī, un jaunais uzņēmums ar nosaukumu «All Media Baltics» turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos MTG uzņēmumus, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD».

Turpmākā «All Media Baltics» izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi. «Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD (augstas izšķirtspējas) un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,» uzsvēra Danons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Bite savu mobilās televīzijas pakalpojumu plāno sākt piedāvāt nākamgad

LETA,18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators «Bite» aktīvi strādā pie mobilās televīzijas (TV) pakalpojuma izveides un plāno to sākt piedāvāt nākamgad, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma vadītājs Kaspars Buls.

«Pašlaik mums sava TV risinājuma nav, taču redzam, ka šādi risinājumi lietošanai mobilajās ierīcēs kļūst aizvien populārāki, tāpēc aktīvi strādājam pie »Bites« mobilās TV izveides. Startēsim ar savu produktu, kad būsim pārliecināti, ka tā satura kvalitāte un tehnoloģiskie risinājumi atbildīs mūsu klientu vēlmēm un vajadzībām. Plānojam, ka tas notiks 2018.gadā,» atklāja Buls.

Kā ziņots, šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana «Bites» īpašniekam - starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lietuvas portāls: Darījums par MTG biznesa Baltijas valstīs pārdošanu Providence Equity Partners jau gandrīz pabeigts

LETA,15.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mediju koncerna Modern Times Group (MTG) biznesu Baltijas valstīs gatavojas iegādāties Bite Group īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners, un darījums jau gandrīz pabeigts, raksta Lietuvas biznesa ziņu portāls Vz.lt..

Tas norāda, ka pirkuma konkurss nav bijis atklāts. MTG savus konkrētos piedāvājumus iesniegusi vairākiem izvēlētiem pircējiem.

Pēc "Vz.lt" rīcībā esošās informācijas, darījums jau gandrīz pilnībā pabeigts.

Gan MTG, gan tam piederošās Lietuvas telekanālu grupas TV3 pārstāvji ziņu aģentūrai BNS uzsvēruši, ka baumas nekomentēs.

Mēs nekad nekomentējam baumas un pieņēmumus, sacījis MTG sabiedrisko attiecību vadītājs Tobiass Jilēniuss. TV3 nepārkāpj savus principus. Mēs baumas nekomentējam, BNS atbildējusi Lietuvas TV3 pārstāve Juste Radzevičūte-Laugaliene.

Janvāra beigās Zviedrijas biznesa laikraksts Dagens Industri, atsaucoties uz Swedbank analītiķi Stīvenu Vordu, vēstīja, ka darījuma vērtība varētu sasniegt 150 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neoficiāla informācija liecina, ka Zviedrijas mediju koncerns Modern Times Group (MTG) meklē jaunu īpašnieku savam biznesam Baltijas valstīs un tā cena varētu būt ap 100 miljoniem eiro.

Ziņu aģentūras BNS rīcībā nonākusī neoficiāla informācija liecina, ka MTG kā vienotu paketi vēlas pārdot savus mediju kanālus, kas darbojas visās trīs Baltijas valstīs, un banka SEB ir pilnvarota meklēt pircēju. Kanālu cena ir nepilni 100 miljoni eiro, un potenciālie pircēji visticamāk tiek meklēti ārpus Baltijas valstīm.

Igaunijas mediju analītiķis Tomass Leito BNS sacīja, ka arī ir dzirdējis, ka grupas kanāli Baltijas valstīs tiek pārdoti kā vienota pakete. «Domājams, ka ir saprātīgi pārdot TV3 Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kā arī Viasat kanālu, jo tādas paketes cena ir ļoti augsta,» viņš teica.

Leito norādīja, ka pagaidām nav informācijas par konkrētu pārdošanas cenu un nav veikti aprēķini par iespējamo tāda darījuma vērtību, tomēr viņš pieļāva, ka cena varētu sasniegt pat 200 miljonus eiro. «Tā kā tas ir ļoti liels darījums, iespējams, ka to varētu nopirkt kāda liela Skandināvijas kompānija,» sacīja Leito. Igaunijas mediju kompānija Starman «ir tikusi minēta, bet es domāju, ka ir maz ticams, ka Starman varētu saņemt tādu summu pat tad, ja to vēlētos,» atzina mediju tirgus analītiķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par televīzijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā stāsta MTG Prāgas viceprezidents Mareks Singers intervijā laikrakstam Diena.

Es gribētu sākt ar aktuālo - ir runas, ka MTG vēlas pārdot savu Latvijas tirgus daļu kādai krievu kompānijai. Tā ir taisnība?

Tā absolūti nav taisnība, un ir vairāki iemesli, kāpēc šādām runām nav nekāda pamata. Baltijas tirgus ir organiska MTG darbības jomas sastāvdaļa, Latvija mums ir būtiska valsts, un uz Baltiju skatāmies kā uz vienotu tirgu. Turklāt Rīgā mums ir bāzētas vairākas pārraidīšanas iekārtas, kas attiecas uz visu MTG grupu, - caur Rīgu iziet vairāk nekā 70 TV kanālu. Turklāt mēs Baltiju redzam kā tirgu ar lielu izaugsmes potenciālu. Tā ka lēmums aiziet no Latvijas nebūtu sevišķi prātīgs.

Kādas ir MTG investīcijas Latvijā, un kādi ir jūsu nākotnes plāni attiecībā uz šo tirgu?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar šorīt izplatītu oficiālu paziņojumu Zviedrijas mediju koncerns MTG pārdod savus uzņēmumus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, pircējs - Providence Equity Partners. Darījuma vērtība ir 115 miljoni eiro.

MTG ir parakstījis vienošanos, kas paredz bezmaksas TV, maksas TV, digitālā un radio Baltijas reģiona biznesa pārdošanu

Providence Equity Partners, kam jau pieder Bite - Lietuvas un Latvijas mobilo sakaru operators.

MTG iegūtos finanšu līdzekļu izmantos uzņēmuma tālākai pārveidei.

MTG prezidents un vadītājs Jorgens Madsens Lindemans atzīmē, ka MTG Baltijas reģionā darbojies divus gadu desmitus, izveidojot veiksmīgu biznesu. Viņam gandarījumu rada fakts, ka ir izdevies atrast pircēju ar līdzīgu skatījumu par biznesa attīstību Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Dienas tēma: Miljonu infrastruktūras dilemma

Sanita Igaune,18.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Diskusijās par vēsturisko telekomunikāciju uzņēmumu iespējamo konsolidāciju nevar aizmirst infrastruktūras nodalīšanu

Tā DB intervijā un plašāk par operatora plāniem stāsta Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Latvijā ir augsta konkurence un ir vieni no zemākajiem tarifiem Eiropā. Ik pa laikam ir diskusijas par iespējamo Lattelecom un LMT apvienošanos. Kā tas varētu ietekmēt nozari?

Nozarē tuvākajā laika posmā ir sagaidāmas diezgan lielas diskusijas, varbūt pat kaislības par šiem jautājumiem. Domāju, šis varētu nebūt vienīgais uzņēmumu īpašnieku maiņas gadījums. Tele2 šajā tirgū ir uz palikšanu, bet ir dzirdēts, ka vismaz trīs operatori, arī mobilais, meklē pārpircējus, iespējams, ka ir vēl vairāki. Fiksētais operators deklarē, ka tam ir nepieciešams pievienot vēsturisko mobilo sakaru operatoru, ka tā būšot labāk. Jautājums – kam labāk? Noteikti labāk būs akcionāriem, iespējams, Lattelecom vadībai, kas virza šo jautājumu, taču vai tas būs labāk sabiedrībai un tirgum? Tas ir pats aktuālākais jautājums. Arī velkot paralēles ar citām Eiropas valstīm, kur notiek konsolidācija, apgalvojumos ir jābūt ļoti piesardzīgam. Latvijā ne tuvu nav tādu tirgus strukturālu darījumu un regulējuma kā tas, piemēram, ir Apvienotajā Karalistē, kur lielākajam fiksētajam operatoram pilnīgi atsevišķā uzņēmumā ir nodalīts infrastruktūras bizness, kas atbild par piekļuves tīkliem. Tas nodrošina veselīgu konkurenci nozarē un pieeju šai infrastruktūrai. Ja Latvijā netiks sperti līdzīgi soļi, tad veidosies, tēlaini sakot, supermonopols – liela infrastruktūras daļa un jau šobrīd varam jautāt, kas notiek ar konkurenci fiksēto balss sakaru tirgū?

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

KP saņēmusi ziņojumu par Bite Lietuva un MTG Group Latvia apvienošanu

Zane Atlāce-Bistere,29.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) saņēma apvienošanās ziņojumu par darījumu, ar kuru UAB Bite Lietuva iegūst kontroli pār visām MTG Broadcasting AB grupas sabiedrībām Latvijā (MTG Group Latvia), informē KP.

MTG Group Latvia ietilpst SIA TV3 Latvia, AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija, AS VIASAT Latvijas filiāle, SIA Star FM un SIA Smart AD.

Lēmums par apvienošanās atļaušanu, aizliegšanu vai atļaušanu ar saistošiem noteikumiem Konkurences padomei jāpieņem viena mēneša laikā no ziņojuma saņemšanas dienas. Savukārt, ja lietā nepieciešama padziļināta papildu izpēte, lēmuma pieņemšanas termiņš var tikt pagarināts līdz četriem mēnešiem no ziņojuma saņemšanas dienas.

Uzņēmumi, kas varētu sniegt būtisku un pamatotu viedokli par plānotās apvienošanās ietekmi uz tirgu un konkurenci tajā, aicināti sazināties ar Konkurences padomi.

Lai aizsargātu apvienošanās dalībnieku komercinformāciju par to darbības plāniem, Konkurences padomes mājas lapā tiek publicēti tikai apvienošanās darījumā iesaistīto uzņēmumu nosaukumi. Plašāku informāciju par apvienošanās darījuma būtību var izvēlēties sniegt paši apvienošanās dalībnieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Režisors Uldis Cipsts šobrīd aktīvi strādā pie sava gara darba - seriāla Šķiršanās formula, kam jākļūst par jaunās TV3 rudens sezonas sensāciju un būs skatāms no 27. septembra.

Seriāls ir par mīlestību, ģimeni un to, kāpēc nešķirties, par lielākajām dzīves izvēlēm un par to, cik ilgi jāpierod vienam pie otra, par piedošanu saviem tuvākajiem. Seriāla galveno varoni tēlo Intars Rešetins.

Par seriāla tematiku U. Cipsts sācis domāt, redzot, cik bieži cilvēki šķiras, pat tādi, kuri ir šķietami paraugi citām ģimenēm. Viņš esot daudz domājis par to, kāpēc cilvēki šķiras un nevēlas mainīties kopā, tāpat veicis pietiekami apjomīgu pētniecisko darbu par šo tēmu.

Režisors nelielā intervijā biznesa portālam db.lv stāsta par seriāla tapšanas finansiālo pusi:

Cik izmaksā seriāla uzņemšana? Kas prasa vislielākās izmaksas?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien balvu «Gada investīcija» privāto investoru sektorā saņēmusi 39 investoru apvienība par ieguldījumu 2,265 miljonu eiro apmērā pensiju pārvaldes sabiedrībā «Indexo», bet juridisko un institucionālo investoru vidū par gada investīciju atzīts starptautiskās privātā kapitāla investīciju kompānijas «Providence Equity Partners» darījums - Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) raidorganizāciju biznesa Baltijas valstīs iegāde.

Šodien iniciatīvas «Gada investors» ietvaros svinīgā ceremonijā apbalvoti investori par 2017.gada sekmīgākajiem un nozīmīgākajiem ieguldījumiem Latvijā, aģentūru LETA informēja pasākuma organizatori.

«Gada investors» ir biedrību «Latvijas Privātā un riska kapitāla asociācija» (LVCA) un «Latvijas Biznesa eņģeļu tīkls» (LatBAN) kopīgi īstenota iniciatīva ar mērķi reizi gadā uzteikt investorus un darījumu konsultantus, kuri snieguši nozīmīgu ieguldījumu Latvijas investīciju vides un uzņēmējdarbības attīstībā. Balvai pieteikties aicināti paši investori un finanšu vai juridiskie konsultanti, kā arī pretendentus izvirzīt var ikviens Latvijas iedzīvotājs. Balvu ieguvēji tiek noteikti LVCA un LatBAN biedru balsojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Ilggadējā TV3 vadītāja Zūzena atstās darbu All Media Latvia vadībā

LETA,04.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējā televīzijas programmas «TV3» vadītāja Baiba Zūzena atstās darbu mediju grupas SIA «All Media Latvia» vadībā, un viņu nomainīs pašreizējais grupas «All Media Baltics» valdes priekšsēdētājs Kristians Antings.

Kā aģentūru LETA informēja uzņēmumā, šodien mediju grupa «All Media Baltics» paziņoja par izmaiņām vadības komandā. Zūzena, kura uzņēmumu Latvijā vada jau 10 gadus, SIA «All Media Latvia» strādās līdz šī gada 31.augustam. SIA «All Media Latvia» padomes sastāvs tiks precizēts tuvākajā laikā.

Darba attiecības tika beigtas, pamatojoties uz abpusēju vienošanos, savukārt vienošanās detaļas netiek izpaustas.

Antings pateicās Zūzenai par ieguldījumu, vadot dažādus «All Media Baltics» uzņēmumus. Antings sola nodrošināt stratēģisko mērķu sasniegšanu visās «All Media Baltics» biznesa jomās Latvijā, turpinot koncentrēties uz galvenajām prioritātēm - TV biznesa vides stiprināšanu, vadošo vietējo video straumēšanas pakalpojumu veidošanu un vietējās satura ražošanas iespēju paplašināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 2. maijā veiktas izmaiņas mediju grupas «All Media Baltics» («AM Baltics») uzņēmumu SIA «All Media Latvia» un AS «Latvijas Neatkarīgā Televīzija» padomēs.

Darbu minēto uzņēmumu padomēs turpinās «AM Baltics» valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons (Pierre Danon) un kopā ar viņu padomēs strādās jaunieceltie padomes locekļi – «AM Baltics» finanšu direktore Indre Rakauskiene (Indrė Rakauskienė) un «AM Baltics» izpilddirektors Arvils Kupris.

Līdz ar to darbu padomēs pārtrauc «Bite Group» valdes loceklis un direktors Ņikita Sergienko un «Bite Group» finanšu direktors Arūns Dūda.

Lēmums par izmaiņām esot pieņemts, lai «Bite Group» augstākās vadības pārstāvji varētu turpināt aktīvi strādāt un pilnībā koncentrēties uz «Bite Group» turpmāko izaugsmi.

Mediju grupas «AM Baltics» uzņēmumu padomes galvenie uzdevumi ir nodrošināt uzņēmumu darbības atbilstību saskaņā ar izvēlēto biznesa stratēģiju, veikt budžeta izpildes kontroli, risku vadības uzraudzību un uzņēmumu darbību likumdošanas, kā arī specifisko regulējumu ietvarā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saplūstot telekomunikāciju un televīzijas nozarēm, tiek samazinātas izmaksas pakalpojuma nodrošināšanai, kā arī palielināta klientu bāze, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Latvijā ar lielu soli televīzijas lauciņā jau iekāpuši tādi telekomunikācijas uzņēmumi kā SIA Latvijas Mobilais telefons (LMT), SIA Tele 2 un SIA Lattelecom, bet SIA Bite Latvija šim jaunajam izaicinājumam vēl briest. «Lai gan Bite un All Media Baltics ir Bites grupas uzņēmumi, darbojamies neatkarīgi. Mums pašlaik vēl nav sava TV risinājuma, tajā pašā laikā nevaram noliegt, ka pie tāda strādājam. Startēsim ar jauno produktu, kad būsim pārliecināti, ka tā saturs un tehnoloģiskie risinājumi atbilst klientu vēlmēm un vajadzībām,» atklāj SIA Bite Latvija vadītājs Kaspars Buls.

Jau ziņots, ka 2017. gada oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā starptautisks aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums Providence Equity Partners iegādājās Zviedrijas mediju grupas MTG biznesu Baltijā. Jauniegādāto uzņēmumu grupa Latvijā turpina strādāt ar nosaukumu All Media Baltics un nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, radio Star FM, video portāla TVPlay, portāla Skaties.lv, TV Play Baltics satelīttelevīzijas un SmartAD darbību Baltijas valstīs. Savukārt Bite Group pieminētais Providence Equity Partners iegādājās 2015. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ministru kabinets atļauj BITE Lietuva kļūt par TV3, LNT un Star FM īpašnieku

Lelde Petrāne,25.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 25.jūlija sēdē Ministru kabinets lēma piešķirt UAB BITE Lietuva atļauju izšķirošas ietekmes iegūšanai komercsabiedrībās – SIA TV 3 Latvia, AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija un SIA Star FM. Savukārt pilnīgai darījuma noslēgšanai vēl nepieciešams pozitīvs Konkurences padomes atzinums, informē Ekonomikas ministrija.

Minētie uzņēmumi ieņem ievērojamu Latvijas plašsaziņas līdzekļu tirgus daļu un ir nozīmīgi no nacionālās drošības interešu viedokļa. Atbilstoši Nacionālās drošības likuma prasībām izšķirošas ietekmes jeb 100% kapitāldaļu iegūšanai šajos uzņēmumos nepieciešama Ministru kabineta atļauja.

Lai pieņemtu lēmumu Ministru kabinets izvērtēja valsts drošības iestāžu sniegtos atzinumus par minēto darījumu, UAB BITE Lietuva sniegto informāciju par tās īpašniekiem, kā arī citu pieejamo informāciju, kas ir būtiska vērtējot minēto darījumu no nacionālās drošības interešu viedokļa.

Atbilstoši vispārpieejamai informācijai, UAB Bite Lietuva iegūst kontroli pār visām MTG Broadcasting AB sabiedrībām Latvijā (ietilpst SIA TV 3 Latvia, AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija un SIA Star FM).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju holdinga Baltic Media Alliance (BMA) valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Oļegs Solodovs intervijā laikrakstam Diena.

Ieskatoties BMA publiskotajos datos, redzams, ka jūsu tirgus daļa jeb auditorija pēdējos ceturkšņos samazinās. Piemēram, krievvalodīgie skatītāji 2014. gada 3. ceturksnī BMA kanāliem bija 55%, šī gada 1. ceturksnī - 50%, samazinājušies arī kopējās auditorijas rādītāji.

Šādas nelielas procentu svārstības ir iespējamas. Sezonalitāte un ar to saistītie TV skatīšanās paradumi. Es no šiem skaitļiem neizdarītu secinājumus par kādu tendenci. Tie tikai parāda, cik laika nogrieznī mūsu kanālus skatījusies tā vai cita auditorijas daļa. Jāskatās, salīdzinot vienu gadu ar otru.

Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus. Jūsu vērtējums?

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vienoto Latvijas Sabiedrisko mediju vadīs Zūzena; uz valdi virza arī Aili, Tanni, Šulcu un Ogli

LETA,30.10.2024

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) priekšsēdētājs Jānis Siksnis

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienotā Latvijas Sabiedriskā medija (LSM) valdes priekšsēdētāja būs ilggadējā TV3 vadītāja Baiba Zūzena, informēja Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (SEPLP).

Zūzena izraudzīta par piemērotāko konkursā, kurā uz piecām vietām LSM valdē bija pieteikušies 78 pretendenti.

Zūzena patlaban ir konsultāciju uzņēmuma "Komercizglītības centrs" vadītāja un un SIA "Getliņi EKO" padomes priekšsēdētāja vietniece. No 2004. līdz 2007.gadam viņa bija TV3 mārketinga un programmu direktore, bet no 2007.gada līdz 2019.gadam - vadīja TV3 un visu mediju koncernu "Modern Times Group" (MTG), kas vēlāk pārtapa "All Media Latvia" un kurā ietilpst vairāki telekanāli, radiostacija un portāli.

Pirms pievienošanās MTG komandai 2004.gadā Zūzena strādāja reklāmas aģentūrās "Creative Laboratory", "DDB Latvia" un "Saatchi & Saatchi Latvia".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Latvijas neatkarīgā televīzija» (LNT) ieķīlājusi vairākas sev piederošās preču zīmes, nodrošinot prasījumu 500 miljonu eiro apmērā, liecina informācija «Firmas.lv».

Kopumā LNT ieķīlājusi 20 preču zīmes - «5», «TV5», «Kriminal+», «Kriminal+», «Večer@22', »Večer Novostjei«, »Večer Novostjei. Novostj«, »Patriotu nedēļa«, »Bez Cenzuri«, »Labvakar, Latvija!«, »2 Izklaides kanāls«, »Mājokļa jautājums«, »Dziedošās ģimenes«, »Latvijas Princese«, »Latvijas Zelta talanti«, »Eņģeļi pār Latviju«, »Labestības diena«, »Zvaigžņu lietus«, »LNT Ziņas« un »LNT Telekompānija«.

Šā gada 14.gada novembrī reģistrētais komercķīlas akts liecina, ka LNT ieķīlājis arī preču zīmi »Degpunktā«, kurai uz Komercķīlas līguma noslēgšanas datumu - šā gada 20.oktobri - beidzies reģistrācijas termiņš Latvijas Patentu valdē. Tāpat ieķīlāta arī preču zīme »Naš kanal«, kurai uz Komercķīlas līguma noslēgšanas datumu atteikta reģistrācija Patentu valdē, bet par to ir iesniegta apelācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finansiālu apsvērumu dēļ ir pieņemts «sāpīgs lēmums» – 31. martā tiks pārtraukta kanāla TV5 darbība.

TV5 līdz šim bija viens no nedaudzajiem televīzijas kanāliem Latvijā, kas veidoja informatīvo saturu krievu valodā. «Taču krievu valodā raidošo kanālu tirgus ir ļoti piesātināts un Latvijā ražota satura izmaksas ir augstas, tāpēc, konkurējot ar retranslēto televīzijas saturu un nesaņemot nekādu atbalstu nacionālā satura veidošanai krievu valodā, TV5 jau ilgāku laiku strādā ar ievērojamiem zaudējumiem,» skaidrots paziņojumā.

«Slēgt kanālu ir sāpīgs lēmums, ir jāpārtrauc ilggadīga sadarbība ar augsti profesionāliem kolēģiem, tāpat jāzaudē kanāla veidošanā un uzturēšanā ieguldītais. Tomēr, lai mazinātu AS LNT zaudējumus, šis lēmums bija jāpieņem,» norāda Baiba Zūzena, MTG TV Latvia vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No decembra «All Media Baltics» visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola, liecina šorīt izplatīts paziņojums. Jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu «TV3 Grupa».

Līdz ar zīmola maiņu «All Media Baltics» sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa «video pēc pieprasījuma». Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, satura produktus veidojot atbilstoši konkrētu auditoriju interesēm.

«TV3 zīmols ir pazīstams gandrīz 100 procentiem mājsaimniecību visā Latvijā. Tieši tāpēc esam nolēmuši arī citus mūsu mediju grupas satura produktus piedāvāt ar TV3 zīmolu, radot vienotu produktu saimi,» skaidro «All Media Baltics» vadītājs Kristians Antings.

Ar jauno gadu televīzijas produktu portfelī bērniem būs pieejams jauns kanāls TV3 Mini, savukārt sieviešu auditorijai kanāls TV3 Life. Līdz ar to jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju grupas All Media Baltics (AM Baltics) valdes priekšsēdētāja ama­tā ievēlēts Pjērs Danons. Uzņēmums nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, radio Star FM, video portāla TVPlay, ziņu un izklaides portāla Ska­ties.lv, TV Play Baltics satelīttelevīzijas un SmartAD darbību Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MBA grāds biznesa pasaulē ir biļete uz karjeras izaugsmi un panākumiem. Katru gadu profesionāļu pieņem lēmumu studēt biznesa vadību, un ne jau velti – MBA absolventu algas ir ievērojami lielākas kā citu maģistra grādu īpašniekiem, karjeras iespējas ir daudz plašākas, un arī biznesa kontaktu tīkls veidojas jau studiju laikā.

Kamēr jaunie profesionāļi ar MBA programmas palīdzību ir tikai ceļā uz panākumiem, pieredzējuši vadītāji savas turpmākās izaugsmes un līdera talanta attīstīšanai izvēlas Executive MBA. Tieši šādu Executive MBA programmu iespējams apgūt RTU Rīgas Biznesa skolā (RBS).

Ko piedāvā Executive MBA RTU Rīgas biznesa skolā?

1. Pieredzējušiem vadītājiem pielāgots programmas saturs

Executive MBA programmas dalībnieki apgūst jaunākās teorijas un praksi vadības zinātnē, kā arī visas programmas garumā attīsta savu līdera talanu izmantojot RBS Executive MBA programmas priekšrocību – Līderības pilnveides praktikumu (Leadership Development Practicum). Programmas ietvaros studenti atsvaidzina zināšanas galvenajās vadības kompetences jomās – finansēs, mārketingā, cilvēkresursu vadībā, ražošanas un pakalpojumu vadībā, statistikā, ekonomikā, IT vadībā un stratēģijā. Studiju procesā dalībnieki apgūst arī inovāciju vadību, uzņēmējdarbību, komerctiesības, ētiku un korporatīvo sociālo atbildību. Neviens no priekšmetiem nav iedomājams bez diskusijām, situāciju analīzes un dalīšanās pieredzē. Vēl vairāk – gan apgūstamā viela, gan aktivitātes klasē ir pielāgotas izaicinājumiem, ar kuriem ikdienā saskaras tieši vidējā un augstākā līmeņa vadītāji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Norvik Banka kļuvusi par Eņģeļi pār Latviju un Labestības diena partneri

Dienas Bizness,26.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LNT, Rimi un Bērnu slimnīcas fonda kopīgai iniciatīvai Eņģeļi pār Latviju un Labestības diena oficiāli pievienojusies Norvik Banka, kļūstot par abu akciju sadarbības partneri.

Norvik Bankas Valdes priekšsēdētājs Olivers Bramvels, parakstot sadarbības līgumu, norādīja: «Norvik Banka ir gandarīta un, arī pagodināta kļūt par Labestības dienas un ‘Eņģeļi pār Latviju atbalstītāju, un, mēs augsti novērtējam līdzšinējo darbu, ko veikuši LNT, Rimi un Bērnu slimnīcas fonds. Mēs ceram, ka Norvik Bankas klātbūtne un atbalsts šajās akcijās dos iespēju palīdzēt vēl vairāk bērniem un viņu ģimenēm ceļā uz laimīgu un cerību pilnu dzīvi. Esam rūpīgi sekojuši līdzi līdzšinējām aktivitātēm, un varam tikai apbrīnot šo ģimeņu spēku un mīlestību, kas iedvesmo ne tikai mūs, bet, ceram, dod ticību ikvienam Latvijas iedzīvotājam.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbu a/s TV Play Baltics Latvijas filiāles padomē sācis Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko. Padomē darbu turpina Igaunijas pilsone Kristela Arna, bet padomi pametis Lietuvas pilsonis Ēvalds Tuls. Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā, tostarp TV3, LNT, Viasat, Star FM un Smart AD, darbosies kā viena organizācija All Media Baltics.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepriekšējos gados novērotā izaugsme Latvijas reklāmas tirgū šobrīd ir apstājusies, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam Baltic Business Service atzina Latvijas Reklāmu asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.

«Ja vērtējam pēc datiem, pēdējos gados bija vērojama neliela izaugsme, taču šobrīd tirgus ir apstājies. Pirmajā pusgadā noteikti bija stagnācija, tirgus neauga, arī pagājušā gada izaugsme bija samērā maza – 2-3% robežās,» teica Liepiņa.

Pēc viņas sacītā, situācijai ir vairāki iemesli. «Stagnācija varētu būt saistīta ar to, ka Konkurences padomes noteiktais regulējums, kas ir spēkā pēc [mediju koncerna] MTG un [televīzijas] LNT apvienošanās, mazliet bremzē tirgū. Televīzijas cena ir svarīgs atskaites punkts, pēc kura, citi mediji nosaka cenas. Tāpat starp stagnācijas iemesliem varētu būt politiskie notikumi kaimiņvalstīs, kas atstāj sekas ekonomikā. Pārsvarā lielie reklāmdevēji ir starptautiskas korporācijas ar lieliem zīmoliem, un viņiem noteikti ir neparedzēti rezultāti lielajos tirgos. Pieredze liecina, ka jebkuru šādu satricinājumu gadījumā, kad biznesa plāns nesasniedz rezultātus, kompānijas mēģina atrast iespējas samazināt izdevumus un ieekonomēt, un visbiežāk cieš tieši reklāmas budžeti. Tas varētu būt iemesls, kāpēc tādā mazā tirgū kā Latvija, nav budžeta reklāmu apjoma palielināšanai,» sacīja Liepiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru