Jaunākās paaudzes Mercedes-Benz Sprinter ir uzlabojis komfortu un drošības sistēmas, kā arī ieguvis ekonomiskākākus Euro 5 dzinējus un jauna sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu - ECO Gear.
Galvenie uzlabojumi vērsti uz pilnīgi jaunu četru cilindru dīzeļa dzinēju un inženiertehniski uzlabotu V6 dzinēju izstrādi. Četru cilindru dīzeļa dzinējs konstruēts pilnīgi no jauna, tā darba tilpums ir 2.15 litri. Dzinējam panākts lielāks griezes moments un jauda. Sadales vārpstu darbina kombinēts zobratu un īsas ķēdes pārvads. Tāpat kā iepriekš tiek izmantota common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma. Iesmidzināšanas spiediens ir palielināts līdz 1.800 bāriem.
Visiem jaunajiem dzinējiem standarta aprīkojumā ietilpst arī sīko daļiņu filtrs. Jauno dzinēju sērija ar Euro 5 izmešu normu sākotnēji ir ieviesta visiem Sprinter modeļiem, kuru pilnā masa ir, sākot ar 3.5 tonnām. Pasažieru versijām Euro 5 atgāzu normu plānots ieviest 2010. gadā. Lai samazinātu izmaksas un CO2 emisiju, tiek piedāvāts Sprinter ar efektivitātes paketi BlueEFFICIENCY. Tajā papildus jaunajai ECO Gear pārnesumkārbai un Euro 5 dīzeļmotoram ietilpst arī ECO start-stop funkcija, kā rezultātā, braucot pa pilsētu, degvielas patēriņš tiek samazinās līdz 8%. Līdzšinējā pērnesumkārba NSG visos Sprinter variantos turpmāk tiks aizstāta ar Mercedes izstrādāto jauno ECO Gear sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tai ir paaugstināta pārslēgšanas kvalitāte, turklāt jaunā pārnesumkārba nodrošina zemāku degvielas patēriņu un augstāku braukšanas komfortu. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, vidējais degvielas patēriņš atkarībā no jaudas varianta ir par 0.5 līdz 1.0 litriem uz 100 km zemāks. Modelim ar V6 CDI dzinēju degvielas patēriņu iespējams samazināt līdz pat 1.5 litriem uz 100 km. Jaunās paaudzes Mercedes Sprinter cena Latvijā ir, sākot no 26 015 eiro