Cilvēkiem patīk sevi fotografēt, daudzi aktīvi lieto sociālo tīklu Instagram – Socialphotos palīdz monetizēt kādas konkrētas lietas pircēju pašbildes, tā piesaistot zīmolam jaunus klientus, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Strādājam pārsvarā ar modes zīmoliem un palīdzam tiem atrast klientu bildes sociālajos tīklos, integrēt tās savā mājaslapā, lai interesenti, kuri apmeklē kompānijas mājaslapu, var ieraudzīt gan zīmola paša, gan nēsātāju bildes un pieņemt lēmumu – iegādāties konkrēto preci vai nē. Uzņēmumiem ir ierobežoti resursi, cik viņi var ieguldīt fotogrāfijās. Piemēram, vienkāršam t-kreklam būs viena vai divas bildītes, bet to valkātāju fotogrāfijas dod neierobežotu daudzumu dažādu attēlu variantu, ko var pievienot galerijai. Bieži vien modes fotogrāfu stila bildēs apģērbi izskatās atšķirīgi nekā cilvēkiem, kuri nav modeļi. Daudziem patīk aplūkot, kā apģērbs izskatās citiem, kā viņi to nēsā. Īstas bildes iedrošina iegādāties,» stāsta Maksims Šadurskis, Socialphotos īpašnieks.
Pirmo pusgadu ik pa laikam Socialphotos bija tehniskas nepilnības, par kurām tā lietotāji nekavējās ziņot. Pārsvarā tas notika naktīs, kad Maksims gulēja, bet no rīta ieraudzīja vairākus e-pastus no klientiem, kuri vaicāja, kāpēc tas vai tas nestrādā. Sākumā ziņojumi bija pieklājīgi, vēlāk kompāniju pārstāvji kļuva arvien neapmierinātāki. «Viņi palīdzēja izveidot produktu tādu, kāds tas ir tagad, un izlabot lietas, kas nestrādāja,» saka Maksims.
Visu rakstu Pircēju bildes piesaista jaunus klientus lasiet 25. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.