Iemīļotas vietējās izklaides ir lēcieni pār ugunskuru un sacensības «alusbolā» (acīmredzot, domāta alus dzeršana) - ar šādu tekstu airBaltic un Rīgas domas kampaņa Liveriga aicina pavadīt Lieldienas Rīgā.
DB šādu uzaicinājumu saņēma liveriga.ru, norādot, ka ir 25 gadus veca sieviete, kas Rīgā vēlas apskatīt ko «redzēšanas vērtu».
Tiesa, mājaslapā piedāvātie pasākumi par paštaisīta alus dzeršanu vai lēkšanu pār ugunskuru neliecina - piedāvāta tiek olu ripināšana, šūpošanās šūpolēs, zoodārza apmeklējums un līdzīgas aktivitātes.
Kā norāda kampaņas autori, Lieldienu kampaņa tikšot realizēta trijos Rīgai būtiskos tirgos - Krievijā, Gruzijā un Baltkrievijā. Īpaša uzmanība Rīgas un Lieldienu Rīgā popularizēšanai internetā tikšot pievērsta Krievijā un Baltkrievijā, Gruzijā vairāk akcentējot Latvijas galvaspilsētas piedāvājumu kopumā.
DB jau rakstīja, ka līdzšinējie projekti saistībā Live Rīga realizēti steigā. Daudzām aģentūrām vispār bijusi liegta iespēja šī zīmola izveides konkursā piedalīties. Latvijas galvaspilsētas zīmolu izstrādāja Vācijas aģentūra Embassy, par to saņemot aptuveni miljonu latu. R. Spakovska