Korejiešu Hyundai Ženēvas autoizstādē ar jauno konceptauto i-flow (HED-7) ir atklājis vīziju, kāds varētu nākotnē izskatīties vidējās klases sedans Sonata.
Kamēr lielākais vairums autoražotāju sūkstās par tirdzniecības apjomu kritumu, Hyundai un alianses partneris KIA var lepoties ar izciliem komerciālajiem panākumiem pasaulē, tostarp arī Eiropā. Lai remdinātu pieaugošo apetīti Hyundai ir nolēmis pilnībā mainīt savu ietekmi D segmentā, kur startē Sonata modelis. Izstādē izstādītais i-flow lepojas ar gludām, elegantām līnijām, kas ne tikai veido bionisku, futūristisku formu, bet arī palielina aerodinamiku. 0,25 Cd vēja pretestības koeficients palīdz samazināt automašīnas CO2 izmešus līdz 85 g/km un degvielas patēriņu līdz 3 l/100 km.
Hyundai pirmais dīzeļdegvielas-elektrības hibrīda jaudas pārvads ir galvenais faktors šādu videi draudzīgu rezultātu sasniegšanā. 1,7 litru dzinēju papildina divpakāpju turbīna un Hyundai litija jonu polimēru akumulators, veidojot ļoti efektīvu un progresīvu kombināciju kopā ar sešpakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu.
i-flow interjers no jauna definē telpas uztveri sedana virsbūvē un iemieso jaunās paaudzes materiālus un tehnoloģijas, kas izstrādātas sadarbībā ar vadošo ķīmijas uzņēmumu BASF. Pamatelementi, piemēram, sēdekļi un viduskonsole, ir izstrādāti sadarbībā ar BASF, lai nodrošinātu minimālu svaru un apjomu. Salona galvenais interfeiss ir centrēts ap plašu, konturētu ekrānu, kas atpazīst ne tikai pieskārienu, bet arī kustību ievadi platā displejā.