Barselonas izstāde noteikti nav pieskaitāma pie pasaules populārākajiem autošoviem, taču tā ir lieliska vieta, lai izrādītu jaunumus, kurus iespējams Parīzē, Ženēvā vai Frankfurtē lielākā daļa nemaz nepamanītu. Pēc šāda principa rīkojās korejiešu ražotājs Hyundai, kurš uz Katalonijas galvaspilsētu bija atvedis jauno Hyundai i40 sedanu, un svinēja šeit pasaules pirmizrādi. Jāatzīst, ka korejieši bija izvilkuši laimīgo lozi, jo līdz ar Hyundai i40 sedana pirmizrādi, pirmo reizi Eiropā galdā tika celts jaunais Hyundai Elantra modelis, kā arī publiski tika prezentēts Hyundai zīmola jaunais sauklis - New Thinking. New Possibilities. ( Jauna domāšana. Jaunas iespējas). Jāatzīst, ka šie vārdi ļoti precīzi raksturo jaunos modeļus, apliecinot kareivīgos Hyundai plānus iekarot Eiropas pircēju labvēlību. Bez tam, Spānija ir viens no stratēģiski svarīgākajiem Hyundai noieta tirgiem Eiropā, kur paralēli universāliem augstā ciņā ir arī sedana virsbūves auto.