Soli pa solim no vienkārša un neuzkrītoša krosovera Hyundai Santa Fe turpina augt par pašpietiekamu un greznu auto
Atzīšos, ka neesmu jaunā Hyundai Santa Fe «kukaiņa» dizaina kaislīgs fans, taču jāatzīst, ka auto kopējā stāja vieš respektu. Autentiskais purngals gana labi sadzīvo ar pārējo dizainu, kura idejas korejiešu ražotājs ir smēlies no citu ražotāju produktiem. Liels, ērts, septiņvietīgs – tā dažos vārdos var raksturot ceturtās paaudzes Hyundai Santa Fe.
Pēc būtības, Hyundai Santa Fe pircēji varētu neminstinoties atļauties nopirkt BMW, Mercedes, Porsche vai kādu citu šīs kategorijas SUV automobili. Tomēr šie indivīdi nesirgst ar zīmolu mānīju, bet vēlas kvalitatīvu un bagātīgi nopakotu produktu. Junajam Hyundai Santa Fe, ja ņem to kādā no greznākajiem izpildījumiem, ir viss, ko vien var vēlēties: pilns aktīvās un pasīvās drošības asistentu atbalsts, atpakaļskata un apkārtskata kameras, sēdekļu apsilde un priekšējo sēdekļu ventilācija, stūres apsilde, head–up displejs ar attēla projekciju uz priekšējā vējstikla, ērti un plašā diapazonā regulējami krēsli. Priekšējā pasažiera krēslu no aizmugurējā dīvāna var elektriski pabīdīt uz priekšu vai arī mainīt atzveltnes sagāzuma leņķi. Trešās rindas pasažieriem ir pat savs klimata regulēšanas bloks. Citiem vārdiem sakot, Santa Fe rīcībā ir viss labākais, kas šodien ir Hyundai rīcībā. Jāpiebilst, ka jaunākais Santa Fe būs standartā septiņvietīgs auto, un tā rīcībā būs tikai viens 2,2 litru četru cilindru dīzelis ar 200 ZS lielu jaudu, kas strādās kopā ar īstu astoņpakāpju automātu.
Bāzes izpildījumā Hyundai Santa Fe būs priekšpiedziņas auto, attiecīgi tā cena sāksies no 39 990 eiro. Pilnpiedziņas modeļa sākuma punkts būs 45 990 eiro, bet, ja būs vēlēšanās kārtīgi nošikot ar visām pieejamām ekstrām, kas ir modeļa papildaprīkojuma listē, cena droši pārsoļos 50 tūkst. eiro atzīmi. Lēti tas nav, tajā pašā laikā komforta līmenis un salona plašumi atļauj šādu cenrādi izmantot. Kā zināja teikt pašmāju Hyundai tirgotāji, interese par šo auto ir gana liela, turklāt tirgotāju novērojumi liecina, ka jaunā Santa Fe pircēji nav tie, kas veiksmīgas dzīves ritējuma gadījumos pārsēžas, piemēram, no mazākā brāļa Hyundai Tucson. Nē! Drīzāk vairums ir to, kas pie Hyundai Santa Fe pārceļo no BMW, Audi, Volvo un citu premium zīmolu modeļiem. Tie ir uzņēmēji, kas tiecas pēc mazākas uzmanības no apkārtējiem, paralēli tiem esot svarīgi, ka nav jāuztraucas par lukturu, spoguļu un citu detaļu zādzībām.
Visu auto apskatu Tiem, kuri nesirgst ar zīmolu māniju lasiet 15. februāra laikrakstā Dienas Bizness.
Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!