Novembrī, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada, par 7% palielinājušies Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja Hennes and Mauritz (H&M) tirdzniecības apjomi, pavēstījusi kompānija.
Tikmēr par vienu procentu samazinājušies tirdzniecības apjomi salīdzināmās vienībās, kas aptver tirdzniecības rādītājus internetā un tajās valstīs, kur veikali darbojas jau vismaz vienu finanšu gadu.
Kompānijas finanšu gada ceturtajā ceturksnī, kas ilga no 1. septembra līdz 30. novembrim, H&M tirdzniecības apjomi auguši par 9%, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada.
Kompānijas ceturtā ceturkšņa apgrozījums sasniedzis 4,9 miljardus ASV dolāru, kas, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada, ir kāpums 5% apmērā, vēsta Reuters.
H&M uzrādījis labākus rezultātus nekā iepriekš lēsuši analītiķi, kuri tirdzniecības apjomu kāpumu prognozēja 6% apmērā.
Db.lv jau vēstīja, ka apģērbu tirdzniecības tīkls H&M uzsāks lietotu apģērbu savākšanas programmu, lai mazinātu nonēsātu drēbju ietekmi uz vidi.
Sākot ar nākamā gada februāri, klienti novalkātu apģērbu varēs nodot visos H&M veikalos 48 tirgos, kur strādā uzņēmums. H&M norāda, ka pieņems visa zīmolu un veidu apģērbu, neskatoties kādā stāvoklī tas ir. Kā atlīdzību, klienti saņems kuponu ar 15% atlaidi nākamās preces pirkumam par katru atnesto somu.