Investējot jaunajā skārdeņu līnijā, otras lielākās alus darītavas Latvijā a/s Cēsu alus mērķis ir palielināt kompānijas tirgus daļu alus segmentā līdz 30% nākamā gada laikā un dubultot eksporta apjomus tuvāko divu gadu laikā.
To šodien jaunā ražošanas kompleksa svinīgajā atklāšanā sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone – Zatlere. Viņa norāda, ka uzņēmuma vīzija ir būt par attīstības līderi dzērienu tirgū Latvijā.
Pērn Cēsu alus tirgus daļa alus segmentā bija 24%, bet jau šā gada pirmo mēnešu rezultāti liecinot, ka tā pieaugusi līdz 27%. Cēsu alus dati liecina, ka šogad pirmajā pusgadā uzņēmuma alus realizācijas apjomi pieauguši par 11% salīdzinājumā ar attiecīgo laikaposmu pērn, savukārt kopējais alus tirgus nav palielinājies, jo sezona pilnībā sākās tikai jūlijā, bet salīdzinoši vēsais maijs un jūnijs nebija pateicīgi alus patēriņam.
Kopējie Cēsu alus pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā auguši par 13%. E. Sietiņsone – Zatlere arī norādīja, ka skārdeņu iepakojuma tirgus straujā izaugsme pēdējo gadu laikā ļauj prognozēt, ka turpmāko piecu gadu laikā skārdeņu iepakojuma īpatsvars dzērienu tirgū pārsniegs 20% slieksni; patlaban tas ir 11%. Jaunā skārdeņu līnija ļaus trīskāršot uzņēmuma jaudas.
Jau ziņots, ka jaunajā ražošanas kompleksā ieguldīti 10 miljoni eiro, tostarp jaunās Krones AG iekārtas izmaksājušas septiņi miljoni eiro jeb pieci miljoni Ls. Cēsu alus dzērienu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas. Šogad uzņēmums iecerējis realizēt 60 milj. litru dzērienu.