Telekomunikāciju kompānijas BITE Latvija klienti turpmāk var pāradresēt zvanus uz citu tālruņa numuru pat tad, ja tobrīd viņu pašu mobilais tālrunis nav sasniedzams - ja tas ir pazudis, atstāts citā vietā vai tā akumulators ir izlādējies, liecina BITE Latvija sniegtā informācija.
Klientam jāpiezvana uz kompānijas Klientu apkalpošanas nodaļas tālruni un jānorāda, uz kādu numuru pāradresēt ienākošos zvanus. Šo iespēju nodrošina jauns pakalpojums Zvanu pāradresācija, kas tiek piedāvāts BITES klientiem Latvijā un Lietuvā.
Lai aktivizētu zvanu pāradresāciju, klientam jāpiezvana uz BITES Klientu apkalpošanas nodaļas numuru 1601 vai +371 25850110 (no citiem tīkliem) un jānorāda tālruņa numurs, uz kuru pāradresēt zvanus. Zvanus iespējams pāradresēt uz jebkura operatora fiksētā vai mobilā tīkla numuru valsts iekšienē. Lai pakalpojumu atceltu, vēlreiz jāsazinās ar BITES Klientu apkalpošanas nodaļu vai arī manuāli tālrunī jāveic zvanu pāradresācijas funkcijas atcelšana.
Jaunais pakalpojums būs pieejams visiem BITES privātajiem un biznesa klientiem bez abonēšanas maksas. BITES klienti var izmantot šo pakalpojumu bez maksas līdz 31. oktobrim, bet pēc tam par pakalpojuma aktivizēšanu būs jāmaksā 0,50 Ls.
Par ienākošajiem zvaniem BITES klientiem būs jāmaksā atbilstoši viņu tarifu plāniem, savukārt zvanītājs maksās atbilstoši sava tarifu plāna tarifiem. Lai pārliecinātos, ka zvanu pāradresāciju pasūta tālruņa numura īpašnieks, tiks izmantotas parastās klientu identificēšanas metodes.
BITES klienti var izmantot ne tikai pakalpojumu Zvanu pāradresācija, bet arī pakalpojumu Zvanu reģistrs, kas nodrošina klientam informāciju par nesaņemtajiem zvaniem laikā, kad akumulators bijis izlādējies vai atradies ārpus uztveršanas zonas.