Šā gada trešajā ceturksnī Bite Latvija EBITDA jeb peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, pieaugusi par 17%, salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn, un sasniegusi 4 miljonus eiro, informē kompānijas pārstāve Kristīne Tjarve.
Bite Latvija attīstības rādītājus ietekmējusi 4G tīkla ieviešana, kas veicinājusi klientu mobilo datu patēriņu ne tikai mobilajos tālruņos, bet arī planšetēs un datoros. 2015.gada trešajā ceturksnī Bites klientu datu bāze pieaugusi par 5,4%.
Noslēdzot 2015.gada trešo finanšu ceturksni, salīdzinājumā ar tādu pašu laika posmu 2014.gadā, ir pieaudzis Bites klientu skaits, sasniedzot 528 tūkstošus klientu un ļaujot palielināt tirgus daļu no 19,1% līdz 20%. Ieņēmumu apjoms ir kāpis par 18%, sasniedzot 18,1 miljonus eiro. Bites apgrozījums no pakalpojumiem pieaudzis par 12%, sasniedzot 8,9 miljonus eiro.
Strauji audzis mobilo datu lietojuma apjoms dažādās mobilajās ierīcēs – par 238%, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu 2015.gadā, ko veicinājusi Bites 4G tīkla attīstība, otrajā attīstības kārtā aptverot 1,4 miljonus Latvijas iedzīvotāju. Ieņēmumu daļa no mobilajiem datiem trešajā ceturksnī bija 28% no kopējiem ieņēmumiem (2014.gada trešajā ceturksnī 20%).
Planšetu pieprasījums palielinājies vairāk nekā trīs reizes. 2015.gada trešajā ceturksnī vairāk nekā 46% Bites privātie un biznesa klientu izmantojuši mobilos datus – pirms gada tie bija tikai 41% klienti. Pieaugošo pieprasījumu pēc mobilajiem datiem var novērot arī mobilo ierīču tirdzniecībā, jo 84% no pārdotajiem Bites tālruņiem ir viedtālruņi.