Digitālās TV operators Viasat šobrīd atturas sniegt komentārus par Patērētāju tiesību aizsardzības centra ( PTAC) pieņemto lēmumu – negodīgas komercprakses piemērošanā, vien norāda, ka Viasat serviss ir uzlabots.
Viasat šogad ir veicis virkni uzlabojumus sadarbībā ar klientiem, tostarp vienkāršojot līgumu, kas šobrīd tiek saskaņots ar PTAC, DB uzsvēra Viasat Latvija vadītājs Valts Ermansons. «Tāpat esam ieviesuši bezmaksas klientu servisa tālruni un iespēju sekot līdz savu rēķinu un maksājumu vēsturei uzņēmuma mājas lapas sadaļā Mans konts,» tā viņš.
Jau ziņots, ka PTAC uzdevis Viasat nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi – liekot pārtraukt izmantot maldinošu informāciju par uzņēmuma piedāvātajiem televīzijas kanāliem.
PTAC savā lēmumā paskaidro, ka Viasat 1. aprīlī pārtrauca vairāku TV kanālu krievu valodā – Pirmais Baltijas kanāls, (PBK), Pirmais Baltijas muzikālais kanāls (PBMK), REN TV, RTR Planēta – retranslāciju. Līdz ar to tika veiktas izmaiņas piedāvāto TV kanālu paketē un mainīti ar patērētājiem noslēgtie pakalpojumu līguma noteikumi.
Viasat norāda PTAC, ka bija spiests pārtraukt attiecīgo TV programmu retranslāciju, jo ar Baltijas mediju Aliansi (BMA) netika panākta vienošanās par licences līgumu pagarināšanu. Savukārt BMA informēja PTAC, ka Viasat 1. aprīlī pats pēc savas iniciatīvas atvienoja TV kanālus no Viasat satelīta platformas.
Viasat ir saņēmis un šobrīd izskata PTAC lēmumu, apliecina V. Ermansons, atzīmējot, ka iepazīstoties ar tā saturu un saņemot juristu atzinumu, uzņēmums pieņems lēmumu par turpmāko rīcību. «Ņemot vērā, ka lieta tiek nodota tālākai pierādījumu izvērtēšanai, izmeklēšanas laikā atturēsimies sniegt plašākus komentārus. Vēlos vērst uzmanību, ka līdz šim izteiktie apgalvojumi, kamēr nav attiecīga tiesas sprieduma, ir tikai minējumi, līdz ar to aicinām publikācijās atturēties no uzņēmuma iespējamās vainas iztirzāšanas,» tā viņš.