Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), izvērtējot Lattelecom iesniegumu par Viasat īstenoto negodīgo komercpraksi saistībā ar TV pakalpojumu jomu, ir konstatējis normatīvo aktu pārkāpumu Viasat reklāmā.
«Pēdējo mēnešu laikā vairākkārt esam fiksējuši kliedzošus gadījumus, kuros Viasat maldina patērētāju par Lattelecom nodrošināto virszemes TV pakalpojumu,» DB vēršanās iemeslus PTAC skaidro Lattelecom Juridiskās daļas direktors Anrī Leimanis.
Lattelecom norāda, ka uzņēmuma rīcībā ir vairāki Viasat pārstāvju sarunu ieraksti ar potenciālajiem klientiem, kuros nemitīgi izskan konkurentus nomelnojoši un nepatiesi apgalvojumi, kas pārkāpj ētikas un godīgas konkurences principus.
Tāpat Lattelecom saņēmis TV skatītāju zvanus, pēc kuriem uzņēmums secina, ka Viasat nomelnojošā un maldinošā informēšanas kampaņa nav tikai dažu Viasat pārstāvju pārkāpums, bet gan mērķtiecīga uzņēmuma darbības politika.
Lattelecom materiālus apkopojis un iesniedzis izvērtēšanai PTAC, kas pieprasījis paskaidrojumus no Viasat, lai turpinātu uzsākto komercprakses izvērtēšanu.
«Manuprāt, šobrīd ir pāragri un nekorekti komentēt situāciju, kuru atbildīgā iestāde vēl tikai vērtē. Kamēr nav saņemts oficiāls PTAC atzinums, tās ir tikai un vienīgi konkurentu spekulācijas,» DB norāda Viasat Latvija vadītājs Valts Ermansons, vienlaikus uzsverot, ka uzņēmums noraida pārmetumu par Viasat pārdevēju it kā sniegto, nepatieso informāciju, jo visi pārdevēji savā darbā vadās pēc strikti atrunāta pārdošanas vēstījuma.