No pirmdienas, 15.janvāra, Latvijas Pasts aicina klientus pieteikties kompensācijas saņemšanai par traucējumiem abonētās preses piegādē.
Pasta nodaļās, kā arī uzņēmuma mājas lapā internetā (www.pasts.lv) ir pieejamas pretenziju anketas, ar kuru palīdzību klienti var pieteikties kompensācijas saņemšanai par aizkavēto abonētās preses piegādi.
Anketās ir jānorāda nesaņemto izdevumu nosaukumi, laiks, līdz kuram netika piegādāts attiecīgais preses izdevums, precīza kontaktinformācija, kā arī vēlams pievienot abonēšanas kvīts vai preses izdevuma rēķina apmaksas kopiju. Lauku rajonos iedzīvotāji pēc kompensāciju anketām var vērsties arī pie pastniekiem. Arī internetā atrodamā anketa jāiesniedz vai nu pastniekam, vai jānogādā tuvākajā pasta nodaļā.
Pēc minēto anketu apkopošanas Latvijas Pasts informēs katru klientu par kompensācijas iespējām.
Pasta rīcībā esošā informācija liecina, ka šobrīd preses piegāde tiek nodrošināta gandrīz visiem iedzīvotājiem. Pirmdien gan abonētās preses piegādi apgrūtinot vētras radītās sekas, jo atsevišķās pasta nodaļās ir traucēta elektroenerģijas padeve. Ja tomēr klients nesaņem visu abonēto presi, lūgums zvanīt uz tālruni 8008001, tādējādi informējot Latvijas Pastu.
Latvijas Pasts vēlreiz atvainojas saviem klientiem un darīs visu, lai tamlīdzīgas situācijas neatkārtotos un spētu saglabāt klientu uzticību.