Turpmāk katru gadu tikšot pārskatīts prioritāro valstu saraksts un tas ļaušot attīstīsies tūrisma nozares aktuālajām vajadzībām un interesēm.
To paredz Latvijas Tūrisma konsultatīvās padomes sēdē apstiprinātā Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģija 2010.– 2015.gadam.
Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs uzsver, ka šīs stratēģijas galvenā atšķirība esot tāda, ka šī ir praktiski izmantojama. Proti, katru gadu tikšot pārskatīts prioritāro valstu saraksts, kas ļaušot attīstīsies līdzi nozares aktuālajām vajadzībām un interesēm.
A.Slokenbergs arī uzsver, ka arī turpmāk stratēģija tiks aktualizēta ņemot vērā nozares ierosinājumus. Viņš arī atzīsts, ka Latvijas tūrisma mārketings tikšot balstīts uz mērķtiecīgu produktu virzīšanu un popularizēšanu konkrētos tirgos, tādejādi panākot Latvijas kā tūrisma galamērķa atpazīstamību un maksimālu atdevi ienākošā tūrisma veidā.
Vienlaikus, TAVA vadītājs norāda, ka nepieciešams veidot vairāk tūrisma produktu ar augstu pievienoto vērtību, gan paaugstinot pakalpojumu kvalitāti, gan arī paplašinot produktu klāstu. Tas veicinātu ilgāku tūristu uzturēšanos Latvijā.
Katram augsti prioritārajam tūrisma tirgum TAVA veidos atsevišķu un specifisku mārketinga stratēģiju trim gadiem, lai veicinātu šī tirgus apgūšanu augstākā kvalitātē.
Savukārt Ekonomikas ministrija šogad plāno ar 14.jūniju uzsākt tūrisma aģentu un tūrisma operatoru reģistrēšanu vienotā datubāzē, kas būs publiski pieejama visiem interesentiem.