Tūrisma nozarē grūtākais gads bijis šis un ja rodam kopīgu virzienu un pakalpojumus, ceru, ka nākamais nebūs sliktāks par šo un var būt cerīgs.
To šorīt LNT raidījumā 900 sekundes sacīja Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs. Turpmāka svarīgākais būtu sakārtot tūrisma pakalpojumus ārpus Rīgas, domājot par tūristu laika piepildīšanu – kā to pavadīt interesanti un saturīgi. Patlaban Rīga kopā ar Jūrmalu veido ap 80 % no visiem nakšņojumiem, bet jāattīsta arī pakalpojumi ārpus Rīgas, uzskata Slokenbergs. Tāpat arī jāstrādā pie valsts tūrisma tēla reklamēšanas, kas neesot darīt gadiem. Igaunija jau to dara kopš 2004. gada un rezultāti ir redzami – Igaunija aizņem ap 45 % no Baltijas tūrisma tirgus.