Stadler Rail Group prezentējusi vispārdotāko zemās grīdas vilciena Flirt modeli, kas apgādāts ar dīzeļdzinēju. Šis ir Stadler jaunākais modelis, kas tika ražots Igaunijas kompānijas Elron vajadzībām, lai apkalpotu piepilsētas dzelzceļa līnijas.
Elron un Stadler 2010. gada augustā parakstījuši līgumus par 12 trīs vagonu un sešu četrvagonu elektrovilcienu, kā arī sešu divvagonu, astoņu trīsvagonu un sešu četrvagonu elektrovilcienu piegādi.
Elektrovilcienu pirkuma līguma summa ir aptuveni 80 milj. eiro, no kuriem 85% ir ES Kohēzijas fonda finansējums, bet dīzeļvilcienu pirkuma summa ir 96 milj. eiro, un to finansē ar līzinga palīdzību.
Stadler izstādē piedalījās arī kā piegādātājs, jo ražo dīzeļdzinēja iekārtas reģionālajiem vilcieniem, kurus izstādē prezentē uzņēmums Transmashholding.
Trīsvagonu piepilsētas vilciena maksimālais ātrums ir 160 km/h. Platsliežu vilcienu var ekspluatēt temperatūrās no -40 līdz +35 grādiem. Dīzeļvilciens izstrādāts uz Stadler vispārdotākā Flirt tipa vilciena bāzes, kas pārdots aptuveni 900 eksemplāros 14 dažādās valstīs.
Nākamajā Expo 1520 izstādē, kas tiks rīkota 2015. gadā, Stadler plāno prezentēt īpaši Krievijas vajadzībām ražotu vilcienu, jo tad uzņēmums būs jau piegādājis pirmo divstāvu vilcienu kompānijai Aeroexpress.