Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland pērno gadu noslēdz ar apgrozījuma un peļņas kāpumu

Gunta Kursiša,04.06.2014

Jaunākais izdevums

Sporta apģērbu un apavu tirgotāja SIA Sprotland pērn nopelnīja 836 tūkstošus eiro, bet apgrozījums pieaudzis līdz 22 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Gada laikā apgrozījums audzis par nepilniem 4%, taču peļņa kāpusi 12 reizes.

SIA Sportland pērn strādāja pie izmaksu optimizācijas un efektivitātes paaugstināšanas, norādījusi tirdzniecības uzņēmuma vadība. Uzņēmums aizvadītajā gadā atvēra Quiksilver veikalu modes un izklaides centrā Rīga Plaza, kas sekmējis šī zīmola atpazīstamību Latvijā. Tajā pašā laikā uzņēmums aizvēris divus Nike veikalus, kuri darbojas ar zaudējumiem, bet tirdzniecības centrā Origo atvēra Sportland Outlet veikalu. Tas bija īslaicīgs projekts, kura ietvaros līdz gada beigām, 31.decembrim, tika mēģināts iepriekšējo sezonu preci.

SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland international group Aktsiaselts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta preču tirgotājam SIA «Sportland» pagājušajā finanšu gadā no 2017.gada 1.maija līdz 2018.gada 30.aprīlim izdevies ievērojami - par 22,9% jeb 620 tūkstošiem eiro palielināt uzņēmuma tīro peļņu, un tā pērn sasniegusi 3,334 miljonus eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Arī uzņēmuma apgrozījums pieaudzis - tas pagājušajā finanšu gadā bija 66,310 miljoni eiro, kas bija par 6,4% jeb 4,003 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Sportland» pagājušajā gadā galveno uzsvaru licis uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, sacīts uzņēmuma vadības ziņojumā.

Lielāko daļu uzņēmuma apgrozījuma veidoja ieņēmumi no mazumtirdzniecības, kas pagājušajā finanšu gadā bija 35,895 miljoni eiro, savukārt ieņēmumi no vairumtirdzniecības bija 30,415 miljoni eiro. Mazumtirdzniecības ieņēmumi pieauguši, kamēr vairumtirdzniecības ieņēmumi nedaudz samazinājušies.

SIA «Sportland» norāda, ka 2017.gada decembrī nodibināts uzņēmums SIA «SIG Logistics» ar mērķi attīstīt un pilnveidot «Sportland» grupas preču loģistikas, krājumu uzskaites un izplatīšanas sistēmu. Līdz ar to SIA «SIG Logistics» pārņēma no SIA «Sportland» grupas uzņēmumu vairumtirdzniecības sadaļu.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland nopelnījis 279 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,01.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā ceturksnī sporta preču tirgotāja SIA Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis salīdzinājumā ar tādu pašu periodu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Uzņēmums līdz šī gada 30. aprīlim apgrozījis 8,27 miljonus eiro un nopelnījis 279,713 tūkstošus eiro.

SIA Sportland vadība ziņo, ka šā gada februārī no SIA Sportland tika atdalīti trīs Nike veikali un Nike vairumtirdzniecības bāze, jo AS Jalajalg, kas ir oficiālais Nike preču izplatītājs Baltijā, dibināja Latvijā savu meitas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās Nike preču mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību.Uzņēmuma vadība tuvākajā nākotnē plāno Sportland veikala rekonstrukciju TC Origo un atvērt Outlet veikalu TC Olimpija.

2013. gadā uzņēmums apgrozījis 22,002 miljonus eiro un gadu noslēdzis ar 838,833 tūkstošu eiro peļņu. Lursoft pieejamā informācija liecina, ka uzņēmuma valdes locekļa amatu ieņem SIA Tirgus Lete īpašnieks Vents Aperāns un Igaunijas pilsoņi Are Altraja un Anti Kalle.SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland International Group Aktsiaselts.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland peļņa augusi teju četras reizes

Žanete Hāka,07.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta, atpūtas preču un inventāra vairumtirdzniecības uzņēmums SIA Sportland aizvadīto pārskata gadu tas aizvadījis veiksmīgi, liecina Lursoft dati.

Aizvadītajā pārskata periodā Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis 3,5 reizes un gada nogalē sasniedza 28,765 miljonus eiro. Savukārt teju četras reizes pārskata gadā palielinājās uzņēmuma peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas sasniedza 1,109 miljonus eiro. Jānorāda, ka aizvadītajā gadā Sportland nodokļos nomaksāja 4,717 miljonus eiro.

Sportland vadības ziņojumā norādīts, ka šogad uzņēmums savu darbību koncentrēs uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, lai nodrošinātu veiksmīgāku darbību. Jāpiebilst, ka šajā gadā uzņēmuma vadība neplāno aizvērt kādu no veikaliem, bet tās plānos ietilpst divu jaunu Sportland veikalu atvēršana un to rekonstrukcija vairākos tirdzniecības centros.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki lielie tirdzniecības centri, kuriem pretstatā mazajiem veikaliem saskaņā ar valdības lēmumu joprojām ir liegts strādāt, no 15.aprīļa uzsāk ielu tirdzniecību.

Tā, piemēram, tirdzniecības centrs Domina uzsāk ielu tirdzniecības kampaņu “Brīvdabas iepirkšanās skvērs”, kurā piedalīsies vairāk nekā 10 veikali, ārpustelpu apstākļos piedāvājot ne vien iegādāties, bet arī pielaikot cilvēkiem ikdienā nepieciešamās preces. Sieviešu, vīriešu un bērnu apavus un apģērbus tirgos veikali Meta, Eiropas Apavi, Sportland, Muss, Danija un Sportsdirect.com. Aksesuārus un dāvanas piedāvās – Garmin, Handly un 7IN. Kosmētiku un parfimēriju būs iespējams iegādāties veikalā Douglas. Savukārt mājlietu veikals Jysk nodrošinās internetā pasūtīto preču izsniegšanu un sniegs konsultācijas par preču iegādi attālināti.

"Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar valstī esošajiem noteikumiem, ielu tirdzniecība diemžēl nevarēs notikt 7 dienas nedēļā. Pašreiz tie paredz, ka to drīkstam darīt tikai pēc šāda grafika – 3 dienas strādā, 4 atpūšas," piebilst Domina pārstāve saka Iveta Zvaigzne-Ālere.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Provendi” pārvaldītais fonds par vairāk nekā 40 miljoniem eiro iegādājas tirdzniecības centru “Olimpia”.

Ar šo stratēģiski nozīmīgo darījumu “Provendi Asset Management AIFP” pārvaldītais nekustamo īpašumu fonds "INDEXO Real Estate Fund" ne tikai paplašina savu nekustamo īpašumu portfeli, bet arī nostiprina pozīcijas Baltijas komerciālā nekustamā īpašuma tirgū.

Tirdzniecības centrs "Olimpia", kas atrodas Āzenes ielā 5, Rīgā, un, kura neto izīrējamā platība ir 20 991 m² piedāvā plašāko sporta un atpūtas preču izvēli Latvijā. Tirdzniecības centra nomnieku sarakstā ir vairāk nekā 60 uzņēmumu, tostarp “Rimi” hipermārkets, diennakts fitnesa klubs “Gym!”, ģimenes izklaides centrs “Adventica”, sporta preču veikalu tīkls "Sportland", kā arī vairāki pasaulē atzīti sporta zīmoli, piemēram, “Adidas”, “Sports Direct”, “Nike” un “Puma”.

Eksperti

Tirdzniecības centri 2.0 jeb ko vēlas nomnieki

Jevgēnija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību aģentūras asoc. direktore,18.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties gana ilgajiem un stingrajiem tirdzniecības centru darbības ierobežojumiem, neizbēgami ir sagaidāmas pārmaiņas industrijā, ne visi no pandēmijas izies sausām kājām.

Nākotnē to nomnieki būs krietni piesardzīgāki, ņemot vērā sūro pieredzi Covid-19 laikā.

Tā kā vairumam pašreizējo iepirkšanās centru nomnieku ir noslēgti ilgtermiņa līgumi, lielāku transformāciju nozarē varētu sagaidīt 3-5 gadu griezumā, taču jau pašlaik var runāt par pārmaiņu vektoriem.

Turklāt šīs izmaiņas nebūt nav saistītas tikai ar e-komercijas nostiprināšanos vien. Šobrīd viens no jautājumiem, ko uzdod potenciālie tirdzniecības centru nomnieki, tikpat kā nav bijis aktuāls nevienam vēl pirms pusotra gada, – vai uzņēmumam, veikalam ir otra ieeja vai tajā var piekļūt tikai no iekšpuses, vai arī no ārpuses – no ēkas fasādes puses, rampas vai kā citādi? Vai būs iespēja strādāt autonomi? Līdztekus aktualizējusies arī vajadzība strādāt elastīgi, pašam komersantam nosakot tieši tam piemērotu darba laiku. Tiek vaicāts par iespēju reklamēties kā atsevišķam veikalam, ka tas ir atvērts un pieejams ne tikai tirdzniecības centrā, bet, ka to var apmeklēt, pašā centrā nemaz neieejot.

Nekustamais īpašums

FOTO: Linstow tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki

Zane Atlāce - Bistere,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas lielākajam tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki, un pēc atvēršanas, kas plānota šā gada jūnijā, tas kļūs par lielāko tirdzniecības centru Baltijas valstīs, informē projekta attīstītāji Linstow Center Management.

«Ülemiste centra paplašināšanas būvdarbi norit kā plānots. Šos spāru svētkus varam svinēt pateicoties labajai sadarbībai ar uzņēmumu Fund Ehitus. Sakām sirsnīgu paldies visiem darbiniekiem un citiem ar būvdarbiem saistītajiem cilvēkiem, kuri ik dienu ir iesaistīti Ülemiste centra būvdarbos,» skaidroja SIA Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Fund Ehitus valdes priekšsēdētājs Eiki Rumps savukārt skaidroja: «Ülemiste centra paplašināšanās darbi uzņēmumam Fund Ehitus nav bijis viegls uzdevums. Lai pārvaldītu šādu sarežģītības līmeni un ievērotu projekta termiņu, liela nozīme ir pieredzējušai komandai būvlaukumā un profesionālam pasūtītājam».

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra “Domina Shopping” aktīvais attīstības posms šogad ir rezultējies ar 10 jaunu un pārveidotu veikalu atvēršanu. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, ir tuvu pusmiljonam eiro.

Īpaša uzmanība pievērsta sporta preču, apavu, modernas tehnikas, kā arī pakalpojumu segmentu izvēršanai. Sporta preču veikalu tīkls “Sportland” šogad tirdzniecības centrā ir paplašinājis savas telpas par +15%, to kopējai platībai sasniedzot jau 1 500 m2.

Jaunpienācējs nomnieku pulkā šogad ir elektropreču veikalu tīkls “RD Electronics”. Paplašināts arī tirdzniecības centra pakalpojumu klāsts, piesaistot četrus pavisam jaunus nomniekus. Pirmo reizi ne vien Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs atvērts tūrisma operatora “JoinUp!” ceļojumu veikals, kurā klienti var saņemt konsultācijas par brīvdienu iespējām un rezervēt ceļojumus. Klientiem durvis vēris arī jauns veikals automašīnu mīļotājiem “Autoduals” un pašapkalpošanās veļas mazgātava “Laundromat”, kā arī uzstādīts inovatīvs pakomāts “Udrop”.

Būve

FOTO, VIDEO: 72 miljonus eiro vērtie Origo būvdarbi tuvojas finišam

Monta Glumane,22.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties tirdzniecības centra Origo piebūves celtniecības darbu noslēgumam, Linstow Center Management atklāj, kādi nomnieki atradīsies topošajā sešstāvu iepirkšanās un biroju centrā.

Video skatāms raksta beigās!

Db.lv jau vēstīja, ka jauno piebūvi apmeklētājiem paredzēts atklāt nākamā gada pavasarī. Ēkas pirmajos trīs stāvos plānots izvietot tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu sniedzēju telpas, bet ēkas augšējos trīs stāvos A klases birojus - Origo One.

Paredzēts, ka ēkas pirmajā stāvā atradīsies pirmās nepieciešamības preces. Tajā tiks izvietoti tādi veikali kā Drogas, Euronics, Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, Mēness Aptieka, Pasaules Optika, kā arī tehnoloģiju un mobilo sakaru operatori – LMT, Bite, Tele 2, Lattelekom, Samsung, kā arī kafejnīcas un ātrās ēdināšanas pakalpojumi – Blender, Lage Gastranome, Costa Coffee u.c. Tāpat pirmajā stāvā atradīsies lielākais Rimi pilsētas centrā.

Nekustamais īpašums

FOTO: Pēc rekonstrukcijas atklāts Baltijā lielākais tirdzniecības centrs

Zane Atlāce - Bistere,14.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallinā ceturtdien, 13. jūnijā, durvis vēris Linstow Center Management (LCM) paplašinātais tirdzniecības centrs Ülemiste, kura rekonstrukcijā investēti aptuveni 36 miljoni eiro.

«Ülemiste centra paplašināšana mums ir bijis aizraujošs izaicinājums. Ar gandarījumu varam paziņot, ka viss notika atbilstoši plāniem,» stāsta Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Viens no galvenajiem jaunumiem ir Apollo kinoteātra komplekss ar sešām auditorijām. «Esam gandarīti par devītā Apollo kinoteātra atvēršanu Igaunijā ar jaunu sēdvietu koncepciju, augstas kvalitātes restorānu, kā arī mūsu pirmo teātra auditoriju, Apollo teātris,» informē uzņēmuma Apollo Cinemas vadītāja Baltijas valstīs, Kadri Ärm.

Vēl viens jaunums centrā būs O'Learys izklaides centrs ar boulinga pakalpojumiem, plašs batutu centrs bērniem Trampolino, restorāns Vapiano, zooveikals Pet City četrkājainiem mīluļiem ar vetārsta pakalpojumiem, dzīvnieku apkopšanu, kā arī mājdzīvnieku viesnīcu.

Būvniecība un īpašums

Vietējie investori par 4,5 miljoniem eiro no Ektornet iegādājas tirdzniecības namu Kurzeme

Žanete Hāka,03.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo investoru apvienība SIA Lielās ielas centrs no nekustamo īpašumu uzņēmuma Ektornet iegādājās tirdzniecības namu Kurzeme, kas ir viens no lielākajiem lielveikaliem Liepājā.

Kopējā darījuma summa ir 4,5 miljoni eiro, informē Ektornet pārstāvji.

Skaidrojot nekustamā īpašuma iegādi, SIA Lielās ielas centrs īpašnieki uzsver, ka uzņēmums ir izvirzījis mērķi nostiprināt tirdzniecības nama Kurzeme pozīcijas, veidojot to par vadošo lielveikalu Liepājā. Jaunie īpašnieki plāno piesaistīt vairākus plaši pazīstamus un starptautiskus veikalu zīmolus, kā arī veikt tirdzniecības nama modernizāciju. Paredzams, ka kopējās investīcijas tirdzniecības nama attīstībā būs ap 500 tūkstošiem eiro.

Tirdzniecības nams Kurzeme atrodas pilsētas centrā, pie Rožu laukuma. Tā apkārtnē ir pašvaldības iestādes, universitāte un komercrakstura ēkas.

Citas ziņas

Rimi Rīgas maratona skriešanas kreklu dizainējis MAREUNROL'S

Zane Atlāce - Bistere,02.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Rīgas maratona 30. jubilejas sezonas skriešanas krekla dizaina autors ir starptautiski atpazīstamais latviešu modes zīmols MAREUNROL'S.

Kreklu šobrīd iespējams iegādāties, reģistrējoties Rimi Rīgas maratonam. Visā drīzumā tas būs pieejams arī maratona sadarbības partneru veikalos "Sportland" un "Nike".

"Mums kā sporta zīmolam ir svarīgi attīstīt aktīva dzīvesveida kultūru, tādēļ ir liels prieks uzsākt draudzību ar lielāko skriešanas pasākumu Latvijā. Līdz ar mūsu sadarbību arī maratona oficiālais skriešanas krekls šogad ir "Nike". Krekls ir īpaši piemērots garo distanču skriešanai," stāsta Inese Nagle, "Nike Latvija" mārketinga vadītāja.

"MAREUNROL'S" ir starptautiski pamanītākais latviešu modes zīmols, kas kopš 2012. gada zīmols regulāri piedalās Parīzes modes nedēļā oficiālās programmas ietvaros.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" atklāts Baltijā lielākais sporta modes preču zīmola "Nike" jaunā koncepta veikals.

Jaunatklātais veikals TC "Spice" ir ne tikai lielākais no trīs Latvijā esošajiem "Nike" veikaliem, bet arī lielākais veikals starp visiem astoņiem veikaliem Baltijas valstīs – 435 m2 plašajās telpās apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sporta apģērbus un apavus.

"Nike" veikalā papildu skriešanas, fitnesa un brīvā laika kolekcijām pieejama arī basketbolista Maikla Džordana ekskluzīvo sporta apavu un apģērbu kolekcija "Jordan", kā arī dažādas bērnu sporta modes preces.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā jaunus "Nike" veikalus Baltijas valstīs nav plānots atklāt.

Sporta un atpūtas preču segments ir viens no tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju iecienītākajiem, tādēļ tieši šāda tipa veikalu klāstā tuvākajā laikā gaidāmas vienas no lielākajām izmaiņām. Drīzumā tirdzniecības centra apmeklētājiem būs iespēja iegādāties arī jaunākās "Adidas" un "Skechers" kolekcijas zīmolu jaunatklātajos veikalos. Šobrīd notiek darbs pie jauno telpu iekārtošanas. Tāpat jaunumi gaidāmi arī "Sportland" veikalā.

Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Mazumtirdzniecība

Outlet centrs Rīgā agrāk vai vēlāk būs

Kristīne Stepiņa,07.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados Latvijā arvien biežāk sevi piesaka veikali, kuri tiek pozicionēti kā tā saucamie outlet

Pēdējo trīs gadu laikā ir atvērti 32 Alkoutlet dzērieni & Vīni veikali, šoruden ZeroSportOutlet plāno atvērt piekto veikalu Latvijā. Pagaidām nav īstenojušās ieceres šādu tirdzniecības formātu iedzīvināt iepirkšanās centra Olimpia 2.stāvā, no tirgus pazudis Outlet Village Toskāna.

Mazajiem jāapvienojas

Labskanīgs tulkojums latviski, šķiet, joprojām šāda tipa tirdzniecības vietām nav atrasts. DB jau pirms vairākiem gadiem rakstīja, ka, pēc speciālistu domām, Latvijā sastopamos t.s. autletus precīzāk būtu saukt par atlaižu veikaliem. Valsts valodas centra (VVC) Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas vadītājs Viesturs Razumovskis norāda, ka outlet nav sinonīms vārdam veikals, taču atzīst, ka VVC nevar piedāvāt alternatīvu apzīmējumu un iesaka latviskot atlikumu izpārdošanas fenomenu kā zīmolu iepriekšējās kolekcijas izpārdošanas veikalu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc darbības virziena maiņas BPT Grupa stiprina pilna servisa biroju koncepciju WorkLand, uzlabo savā pārvaldībā esošos tirdzniecības centrus un attīsta brokeru pakalpojumu dienestu, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

No lielākajiem un zināmākajiem uzņēmuma pārvaldītajiem objektiem ir iepirkšanās centrs Olimpia un Galleria Rīga, ir vēl arī mazāki reģionālie centri.

«Veiksmīgi strādā Olimpia pirmais stāvs, centram ļoti palīdzēja Sport Direct ienākšana. Pēc otra šī zīmola veikala atklāšanas Domina Shopping secinājām, ka tas nekādi nav ietekmējis Olimpia veikala darbību, ko pieļāvām. Otrajā stāvā sekmīgi darbojas ēdināšanas zona,» raksturo SIA BPT Real Estate vadītājs Andžejs Neguliners.

Nule tur ir iznomātas lielas platības outlet tipa veikaliem, tostarp Sportland un Denim Dream. Tāpat top plāns par centra otrā stāva rekonstrukciju. Ir vairākas idejas, un viena no tām ir saistīta ar mazumtirdzniecības turpmāku attīstību. DB ziņoja, ka savulaik bija plāns iepirkšanās centra 2. stāvā izveidot outlet zonu, A. Neguliners teic, ka tobrīd tirgotāju interese nav bijusi liela.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Outlet ciematā Via Jurmala Outlet Village piektdien, 30. aprīlī durvis vērs Gastro tirgus un vairāki jauni veikali.

400m2 plašais Gastro tirgus ir veikala un tirgus apvienojums, kur pircēji varēs iegādāties produktus no pašmāju ražotājiem un pavāriem.

Via Jurmala Outlet Village plāno paplašināties

Pēc ierobežojumu atvieglošanas durvis vēris arī iepirkšanās ciemats Via Jurmala Outlet Village,...

Daudzveidīgu ēdienu un dzērienu klāstu nodrošinās – gastronomijas veikalu tīkls “Lauku Bauda”, Gruzijas autentiskā virtuve “Hačapurija”, alus darītava “Ilgezeem”, plašs jūras velšu sortiments no “Kaviale”, burgeru meistari “The Burger”, augļi, dārzeņi un to kokteiļi “IK Labā Saimniecība”, grilēta putnu gaļas produkcija “Kikuriku”, restorāna cienīgi ēdieni tavai saldētavai no “10 Hits”, kā arī Franču maiznīca “Madam Brioš”.

Pavasara iepirkšanās festivāla ietvaros, kas norisināsies no 30. aprīļa līdz 9. maijam, outlet ciematā Via Jurmala Outlet Village durvis vērs arī vairāki veikali - apakšveļas zīmola veikals Fleur Lingerie, apavu veikals Salamander, veikals US Polo Assn., kā arī outlet ciemata centrālajā laukumā tiks izvietota sporta preču veikala Sportland Outlet tirdzniecības telts, kas tur darbosies līdz brīdim, kad tiks atvērts pastāvīgais veikals.

"Mēs turpinām aktīvi attīstīt projektu, uzsākam otrā posma būvniecību, kā arī gada laikā plānojam atvērt vēl 20 veikalus," stāsta outlet vadītāja Anna Žigalova.

Sports

Radēviča: Vieglatlētikai papildus vajadzētu 100 000 eiro

Daiga Laukšteina,19.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Vēl pirms manas ievēlēšanas, apsēdos ar visu komandu un izrunājāmies, kā racionālāk izmantot to, kas ir un, kā strādāt, lai būtu vairāk. Lai izvairītos no sajūtas, ka nevar savilkt kopā galus, papildus būtu nepieciešami apmēram 100 000 eiro,» intervijā laikrakstam Dienas Bizness saka Latvijas Vieglatlētikas savienības (LVS) prezidente Ineta Radēviča.

Fragments no intervijas

Esat uz jauna starta – šogad ievēlēta par LVS prezidenti. Kas ir Jūsu uzstādītais virsuzdevums, par ko celsieties un kritīsiet?

Vieglatlētikā ir divi virzieni: masveidība un augsto sasniegumu sports. Redzu to, kā piramīdu, kur pirmais ir pamatne, bet augsto sasniegumu sports - virsotne, kurp tiekties un ko sasniegt. Visa sākums ir tautas sports, kur iesaistās arī bērni, sekojot savu vecāku piemēram. Pašreiz izbraukāju Latviju, lai izpētīt situāciju, kā ieinteresēt bērnus tautas sporta pasākumos aizrauties ar vieglatlētiku un izmēģināt spēkus sporta skolas vieglatlētikas sekcijā. Būtisko lomu nākamajā posmā spēlē sporta skola. Šeit svarīga ir atklāta savstarpējā komunikācija starp skolu un LVS, kur centrālfigūras ir jauns vieglatlēts un treneris. Sporta skolām vienmēr jābūt iespējai izteikt savas idejas, tāpat tur jāsagatavo sportistu nākamajam līmenim- studentu sportam. Manuprāt, pašlaik tas ir visvājākais posms. Kādreiz pati absolvējot Krāslavas sporta skolu, un biju spiesta paralēli treniņiem un mācībām vel piestrādāt, kas neveicināja rezultātu izaugsmi. Paralēli jau notiek dažādas sacensības. Par vieglatlētikas gada pilsētu šogad var saukt Ogri, jo ļoti daudzas sacīkstes notiks tieši tur, arī 25. maijā - sacensības Rīgas Kausi, kur sportisti vēlas pierādīt sevi profesionāļu konkurencē un savu atbalstītāju priekšā. Vēsturiski tās ir sacensības, kur «iedegās» zvaigznes un piedzimst sapņi. Mūsu zinošie līdzjutēji ir viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīgai sacensību norisei. Būsim liecinieki jauniem rekordiem un patiesām emocijām! Protams, jau jākomplektē komandas Eiropas, pasaules čempionātiem. Sazinos ar sportistiem, kā notiek sagatavošanās process, vai kas vēl nepieciešams. Gatavojamies arī Rīgas kausa sacensībām. Ar Sportland palīdzību izdosies noorganizēt Mini Riga cup, kur trīscīņas sacensībās piedalīsies 8 – 11 gadus veci bērni, kas būs pilotprojekts. Uzskatu, ka ļoti svarīgi ir bērniem nespecializēties pārāk agri, bet gan iet daudzcīņu ceļu, lai vēlāk profesionālajā sportā viņi nonāktu veselīgāki, ar ilgstošāku karjeru.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrija (SM), kā VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" kapitāla daļu turētājs, lidostas padomes locekļa amatā uz pieciem gadiem apstiprināja Elīnu Salavu.

Nominācijas komisija, ko vadīja Pārresoru koordinācijas centrs, izvirzīja viņas kandidatūru kā labāko starp 28 pretendentiem, vērtējot pretendentus konkursa četrās kārtās.

SM informē, ka Elīna Salava ir ieguvusi bakalaura grādu biznesa vadībā Latvijas universitātē. Viņai ir ilggadīga augstākā līmeņa vadītājas darba pieredze. E.Salavas līdzšinējā darba pieredze: padomes un valdes padomniece finanšu jautājumos Attīstības finanšu institūcija ALTUM, biotehnoloģijas jaunuzņēmuma RECOLO dibinātāja un valdes priekšsēdētāja, padomes locekle un padomes priekšsēdētāja vietniece AS "Sakret Holdings", padomes locekle AS "Sportland International Group", finanšu direktore SIA "Rīgas ūdens", finanšu vadītāja un valdes locekle "Linstow Koncerns" Baltijā.

Nekustamais īpašums

Investīcijas komercīpašumā Baltijas valstīs šogad veido 511 miljonus eiro

Rūta Cinīte,21.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējais investīciju apmērs nekustamajā komercīpašumā Baltijas valstīs 2017.gada pirmajā pusgadā sasniedza 511 miljonus eiro, paliekot 2016.gada pirmā pusgada rādītāju līmenī, informē nekustamā īpašuma konsultāciju kompānija Colliers International.

Kompānija atzīmē, ka minētās investīcijas ietver komercīpašumus, kuru pārdošanas cena pārsniedz 0,4 miljonus eiro, izņemot attīstības projektus un zemes iegādi.

Lietuva pašlaik ieņem vadošo pozīciju komerciālā nekustamā īpašuma investīciju apjoma ziņā ar 260 miljoniem eiro. Tai seko Igaunija ar 194 miljoniem eiro un Latvija ar 57 miljoniem eiro. Savukārt kopējais investīciju apjoms Baltijas valstīs 2017.gada pirmajā pusgadā ir nedaudz samazinājies - par 2,4 procentiem, salīdzinot ar 523 miljoniem 2016. gada pirmajā pusgadā.

2017.gada pirmajā pusgadā lielāko investīciju daļu (43%), pieaugot no 34% 2016.gada pirmajā pusgadā piesaistīja mazumtirdzniecības segments. «Tas bija lielākais investīciju veicinātājs visās trijās Baltijas valstīs pirmajā pusgadā,» atzīmē Colliers International.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis" Viļņā, Klaipēdā un Šauļos un "Akropole" Rīgā, iegādājusies vienu no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā - "Alfa", informē "Akropolis Group" pārstāvji.

"Akropolis Group" parakstījis līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāla daļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa" ar kopējo platību aptuveni 154 000 kvadrātmetri.

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta Latvijas Konkurences padomes atļauja.

"Akropolis Group" izpilddirektors Manfreds Dargužis norāda, ka uzņēmums sasniedzis vadošo pozīciju starp iepirkšanās un izklaides centriem, attīstot pats savus projektus, taču tam vienmēr ir bijušas ambīcijas augt arī iegādes darījumu ceļā.

Mazumtirdzniecība

Ieguldot vēl 35 miljonus, Igaunijas Ülemiste kļūs par vienu no lielākajiem centriem Eiropā

Lelde Petrāne,26.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas lielākais tirdzniecības un izklaides centrs Ülemiste, kura attīstītājs un apsaimniekotājs ir Linstow Center Management, tiks paplašināts par 13 tūkstošiem kvadrātmetru, kuros izvietos komerciālās un izklaides telpas. Līdz 2019. gada vasarai Ülemiste, kura platība būs 92 tūkstoši kvadrātmetru, piedāvās kinoteātri, sporta centru, batutu centru, vairāk nekā 200 veikalu, 25 kafejnīcas un restorānus, kā arī 1800 vietas automašīnām.

«Pēdējo celtniecības atļauju saņēmām janvārī un esam parakstījuši būvniecības līgumu ar Fund Ehitus. Rimi veikals ir pārcelts uz pagaidu telpām, un tagad var sākties celtniecība,» stāsta Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. Viņš informē, ka centra darbība netiks pārtraukta un tas būs atvērts pircējiem. «Lielākās pārmaiņas būs pašreizējā Rimi veikala nojaukšana, lai radītu vietu pazemes autostāvvietām un diviem stāviem. Nākotnē klienti varēs iekļūt Rimi veikalā uzreiz no pazemes autostāvvietas, izmantojot liftu vai slīdošās kāpnes. Sportland tiks paplašināts gandrīz par trīs tūkstoš kvadrātmetriem. Arī pašreizējo iekšpagalmu gaida lielas pārmaiņas – tas kļūs lielāks un modernāks ar stikla kupolu,» skaidro F. Gronvolds.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" paziņojums par tirdzniecības centra "Alfa" īpašnieku maiņu nāca kā jaunums, intervijā atzina "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Jau ziņots, ka tirdzniecības centru "Alfa" iegādājās Lietuvas holdinga "Vilniaus prekyba" kompānija "Akropolis Group". "Vilniaus prekyba" grupā ietilpst arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe".

Pārdots tirdzniecības centrs Alfa

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis"...

"Mēs laikam nebijām vienīgie, kuriem šī īpašnieku maiņa bija liels jaunums. Taču mums ir spēkā esoši līgumi, kuri nodrošina attiecības ar ēkas īpašniekiem vairāku gadu garumā," sacīja Turlais.

Pēc viņa teiktā, spēkā esošais līgums nosaka "Rimi" tiesības uz nomu līdz pat 2034.gadam.

Turlais atzina, ka "Rimi Latvia" pārrunas ar jaunajiem "Alfas" īpašniekiem, nav bijušas. "Pašlaik darījuma izvērtējumu veic Konkurences padome, un tikmēr pārrunas neesam ieplānojuši," sacīja Turlais.

Jau vēstīts, ka "Akropolis Group" augusta sākumā ziņoja, ka parakstījusi līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāldaļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa".

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta KP atļauja.

Tirdzniecības centra "Alfa" kopējā platība ir aptuveni 154 000 kvadrātmetru, tostarp iznomājamā iepirkšanās telpu platība ir 71 000 kvadrātmetru, bet autostāvvietās vienlaikus var novietot 1750 automašīnu. Tirdzniecības centrā darbojas 210 veikalu. "Alfā" atrodas tādu zīmolu veikali kā "Zara", "Reserved", "H&M", "Euronics", "Sportland", "Kidzone", "Cenuklubs.lv", "Cinamon", "Lido", "McDonalds", kā arī citi veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas. Tirdzniecības centrā atrodas arī "Rimi" lielveikals.

"Akropolis Group" Latvijā pieder arī tirdzniecības centrs "Akropole". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 23. līdz 25. martam Ķīpsalā norisināsies aktīvās atpūtas izstādes. Klātienē būs iespējams redzēt motociklus, jahtas un laivas, iegādāties velosipēdus, preces sportam, tūrismam, makšķerēšanai un medībām.

Ķīpsalā notiks izstādes «Atpūta un sports», «Medības un makšķerēšana», «Motocikls» un «Baltic Boat Show».

Tā, piemēram, būs apskatāms Latvijas simtgadei veltīts tricikls, kas tikko izripojis no motodarbnīcas «Tanders». Spēkrats veidots uz 1987. gada «Harley-Davidson» motocikla bāzes, pilnībā atjaunots un pārveidots par triciklu. Dzelzs rumakam ir veikta pārbūves reģistrācija, un tas ir pilnībā gatavs braukšanai.

Tāpat izstādē būs apskatāma pašdarināta koka kanoe laiva. Tā ir izgatavota no 6 mm bieziem, 2 cm platiem un 6 m gariem dēļiem. Kanoe garums ir 5,3 m, platums – 1 m, svars – 28 kg, bet kravnesība – 320 kg. Laivu savam priekam ir izgatavojis jūrnieks Jurijs Ņečiporenko, kurš strādā par glābēju uz kuģa Ziemeļu jūrā.