Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland nopelnījis 279 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,01.09.2014

Jaunākais izdevums

Šā gada pirmajā ceturksnī sporta preču tirgotāja SIA Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis salīdzinājumā ar tādu pašu periodu iepriekš, liecina Lursoft dati.

Uzņēmums līdz šī gada 30. aprīlim apgrozījis 8,27 miljonus eiro un nopelnījis 279,713 tūkstošus eiro.

SIA Sportland vadība ziņo, ka šā gada februārī no SIA Sportland tika atdalīti trīs Nike veikali un Nike vairumtirdzniecības bāze, jo AS Jalajalg, kas ir oficiālais Nike preču izplatītājs Baltijā, dibināja Latvijā savu meitas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās Nike preču mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību.Uzņēmuma vadība tuvākajā nākotnē plāno Sportland veikala rekonstrukciju TC Origo un atvērt Outlet veikalu TC Olimpija.

2013. gadā uzņēmums apgrozījis 22,002 miljonus eiro un gadu noslēdzis ar 838,833 tūkstošu eiro peļņu. Lursoft pieejamā informācija liecina, ka uzņēmuma valdes locekļa amatu ieņem SIA Tirgus Lete īpašnieks Vents Aperāns un Igaunijas pilsoņi Are Altraja un Anti Kalle.SIA Sportland reģistrēts 2001. gadā un pieder igauņu Sportland International Group Aktsiaselts.

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,187 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta preču tirgotājam SIA «Sportland» pagājušajā finanšu gadā no 2017.gada 1.maija līdz 2018.gada 30.aprīlim izdevies ievērojami - par 22,9% jeb 620 tūkstošiem eiro palielināt uzņēmuma tīro peļņu, un tā pērn sasniegusi 3,334 miljonus eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Arī uzņēmuma apgrozījums pieaudzis - tas pagājušajā finanšu gadā bija 66,310 miljoni eiro, kas bija par 6,4% jeb 4,003 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Sportland» pagājušajā gadā galveno uzsvaru licis uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, sacīts uzņēmuma vadības ziņojumā.

Lielāko daļu uzņēmuma apgrozījuma veidoja ieņēmumi no mazumtirdzniecības, kas pagājušajā finanšu gadā bija 35,895 miljoni eiro, savukārt ieņēmumi no vairumtirdzniecības bija 30,415 miljoni eiro. Mazumtirdzniecības ieņēmumi pieauguši, kamēr vairumtirdzniecības ieņēmumi nedaudz samazinājušies.

SIA «Sportland» norāda, ka 2017.gada decembrī nodibināts uzņēmums SIA «SIG Logistics» ar mērķi attīstīt un pilnveidot «Sportland» grupas preču loģistikas, krājumu uzskaites un izplatīšanas sistēmu. Līdz ar to SIA «SIG Logistics» pārņēma no SIA «Sportland» grupas uzņēmumu vairumtirdzniecības sadaļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland peļņa augusi teju četras reizes

Žanete Hāka,07.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta, atpūtas preču un inventāra vairumtirdzniecības uzņēmums SIA Sportland aizvadīto pārskata gadu tas aizvadījis veiksmīgi, liecina Lursoft dati.

Aizvadītajā pārskata periodā Sportland neto apgrozījums ir pieaudzis 3,5 reizes un gada nogalē sasniedza 28,765 miljonus eiro. Savukārt teju četras reizes pārskata gadā palielinājās uzņēmuma peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas sasniedza 1,109 miljonus eiro. Jānorāda, ka aizvadītajā gadā Sportland nodokļos nomaksāja 4,717 miljonus eiro.

Sportland vadības ziņojumā norādīts, ka šogad uzņēmums savu darbību koncentrēs uz saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanu, lai nodrošinātu veiksmīgāku darbību. Jāpiebilst, ka šajā gadā uzņēmuma vadība neplāno aizvērt kādu no veikaliem, bet tās plānos ietilpst divu jaunu Sportland veikalu atvēršana un to rekonstrukcija vairākos tirdzniecības centros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sportland pērno gadu noslēdz ar apgrozījuma un peļņas kāpumu

Gunta Kursiša,04.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sporta apģērbu un apavu tirgotāja SIA Sprotland pērn nopelnīja 836 tūkstošus eiro, bet apgrozījums pieaudzis līdz 22 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Gada laikā apgrozījums audzis par nepilniem 4%, taču peļņa kāpusi 12 reizes.

SIA Sportland pērn strādāja pie izmaksu optimizācijas un efektivitātes paaugstināšanas, norādījusi tirdzniecības uzņēmuma vadība. Uzņēmums aizvadītajā gadā atvēra Quiksilver veikalu modes un izklaides centrā Rīga Plaza, kas sekmējis šī zīmola atpazīstamību Latvijā. Tajā pašā laikā uzņēmums aizvēris divus Nike veikalus, kuri darbojas ar zaudējumiem, bet tirdzniecības centrā Origo atvēra Sportland Outlet veikalu. Tas bija īslaicīgs projekts, kura ietvaros līdz gada beigām, 31.decembrim, tika mēģināts iepriekšējo sezonu preci.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki lielie tirdzniecības centri, kuriem pretstatā mazajiem veikaliem saskaņā ar valdības lēmumu joprojām ir liegts strādāt, no 15.aprīļa uzsāk ielu tirdzniecību.

Tā, piemēram, tirdzniecības centrs Domina uzsāk ielu tirdzniecības kampaņu “Brīvdabas iepirkšanās skvērs”, kurā piedalīsies vairāk nekā 10 veikali, ārpustelpu apstākļos piedāvājot ne vien iegādāties, bet arī pielaikot cilvēkiem ikdienā nepieciešamās preces. Sieviešu, vīriešu un bērnu apavus un apģērbus tirgos veikali Meta, Eiropas Apavi, Sportland, Muss, Danija un Sportsdirect.com. Aksesuārus un dāvanas piedāvās – Garmin, Handly un 7IN. Kosmētiku un parfimēriju būs iespējams iegādāties veikalā Douglas. Savukārt mājlietu veikals Jysk nodrošinās internetā pasūtīto preču izsniegšanu un sniegs konsultācijas par preču iegādi attālināti.

"Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar valstī esošajiem noteikumiem, ielu tirdzniecība diemžēl nevarēs notikt 7 dienas nedēļā. Pašreiz tie paredz, ka to drīkstam darīt tikai pēc šāda grafika – 3 dienas strādā, 4 atpūšas," piebilst Domina pārstāve saka Iveta Zvaigzne-Ālere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Linstow tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki

Zane Atlāce - Bistere,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas lielākajam tirdzniecības centram Ülemiste nosvinēti spāru svētki, un pēc atvēršanas, kas plānota šā gada jūnijā, tas kļūs par lielāko tirdzniecības centru Baltijas valstīs, informē projekta attīstītāji Linstow Center Management.

«Ülemiste centra paplašināšanas būvdarbi norit kā plānots. Šos spāru svētkus varam svinēt pateicoties labajai sadarbībai ar uzņēmumu Fund Ehitus. Sakām sirsnīgu paldies visiem darbiniekiem un citiem ar būvdarbiem saistītajiem cilvēkiem, kuri ik dienu ir iesaistīti Ülemiste centra būvdarbos,» skaidroja SIA Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Fund Ehitus valdes priekšsēdētājs Eiki Rumps savukārt skaidroja: «Ülemiste centra paplašināšanās darbi uzņēmumam Fund Ehitus nav bijis viegls uzdevums. Lai pārvaldītu šādu sarežģītības līmeni un ievērotu projekta termiņu, liela nozīme ir pieredzējušai komandai būvlaukumā un profesionālam pasūtītājam».

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Tirdzniecības centri 2.0 jeb ko vēlas nomnieki

Jevgēnija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību aģentūras asoc. direktore,18.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties gana ilgajiem un stingrajiem tirdzniecības centru darbības ierobežojumiem, neizbēgami ir sagaidāmas pārmaiņas industrijā, ne visi no pandēmijas izies sausām kājām.

Nākotnē to nomnieki būs krietni piesardzīgāki, ņemot vērā sūro pieredzi Covid-19 laikā.

Tā kā vairumam pašreizējo iepirkšanās centru nomnieku ir noslēgti ilgtermiņa līgumi, lielāku transformāciju nozarē varētu sagaidīt 3-5 gadu griezumā, taču jau pašlaik var runāt par pārmaiņu vektoriem.

Turklāt šīs izmaiņas nebūt nav saistītas tikai ar e-komercijas nostiprināšanos vien. Šobrīd viens no jautājumiem, ko uzdod potenciālie tirdzniecības centru nomnieki, tikpat kā nav bijis aktuāls nevienam vēl pirms pusotra gada, – vai uzņēmumam, veikalam ir otra ieeja vai tajā var piekļūt tikai no iekšpuses, vai arī no ārpuses – no ēkas fasādes puses, rampas vai kā citādi? Vai būs iespēja strādāt autonomi? Līdztekus aktualizējusies arī vajadzība strādāt elastīgi, pašam komersantam nosakot tieši tam piemērotu darba laiku. Tiek vaicāts par iespēju reklamēties kā atsevišķam veikalam, ka tas ir atvērts un pieejams ne tikai tirdzniecības centrā, bet, ka to var apmeklēt, pašā centrā nemaz neieejot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" paziņojums par tirdzniecības centra "Alfa" īpašnieku maiņu nāca kā jaunums, intervijā atzina "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Jau ziņots, ka tirdzniecības centru "Alfa" iegādājās Lietuvas holdinga "Vilniaus prekyba" kompānija "Akropolis Group". "Vilniaus prekyba" grupā ietilpst arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe".

Pārdots tirdzniecības centrs Alfa  

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis"...

"Mēs laikam nebijām vienīgie, kuriem šī īpašnieku maiņa bija liels jaunums. Taču mums ir spēkā esoši līgumi, kuri nodrošina attiecības ar ēkas īpašniekiem vairāku gadu garumā," sacīja Turlais.

Pēc viņa teiktā, spēkā esošais līgums nosaka "Rimi" tiesības uz nomu līdz pat 2034.gadam.

Turlais atzina, ka "Rimi Latvia" pārrunas ar jaunajiem "Alfas" īpašniekiem, nav bijušas. "Pašlaik darījuma izvērtējumu veic Konkurences padome, un tikmēr pārrunas neesam ieplānojuši," sacīja Turlais.

Jau vēstīts, ka "Akropolis Group" augusta sākumā ziņoja, ka parakstījusi līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāldaļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa".

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta KP atļauja.

Tirdzniecības centra "Alfa" kopējā platība ir aptuveni 154 000 kvadrātmetru, tostarp iznomājamā iepirkšanās telpu platība ir 71 000 kvadrātmetru, bet autostāvvietās vienlaikus var novietot 1750 automašīnu. Tirdzniecības centrā darbojas 210 veikalu. "Alfā" atrodas tādu zīmolu veikali kā "Zara", "Reserved", "H&M", "Euronics", "Sportland", "Kidzone", "Cenuklubs.lv", "Cinamon", "Lido", "McDonalds", kā arī citi veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas. Tirdzniecības centrā atrodas arī "Rimi" lielveikals.

"Akropolis Group" Latvijā pieder arī tirdzniecības centrs "Akropole". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 23. līdz 25. martam Ķīpsalā norisināsies aktīvās atpūtas izstādes. Klātienē būs iespējams redzēt motociklus, jahtas un laivas, iegādāties velosipēdus, preces sportam, tūrismam, makšķerēšanai un medībām.

Ķīpsalā notiks izstādes «Atpūta un sports», «Medības un makšķerēšana», «Motocikls» un «Baltic Boat Show».

Tā, piemēram, būs apskatāms Latvijas simtgadei veltīts tricikls, kas tikko izripojis no motodarbnīcas «Tanders». Spēkrats veidots uz 1987. gada «Harley-Davidson» motocikla bāzes, pilnībā atjaunots un pārveidots par triciklu. Dzelzs rumakam ir veikta pārbūves reģistrācija, un tas ir pilnībā gatavs braukšanai.

Tāpat izstādē būs apskatāma pašdarināta koka kanoe laiva. Tā ir izgatavota no 6 mm bieziem, 2 cm platiem un 6 m gariem dēļiem. Kanoe garums ir 5,3 m, platums – 1 m, svars – 28 kg, bet kravnesība – 320 kg. Laivu savam priekam ir izgatavojis jūrnieks Jurijs Ņečiporenko, kurš strādā par glābēju uz kuģa Ziemeļu jūrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Biznesu reģionos bremzē atbilstošu namu trūkums

Armanda Vilciņa,16.05.2022

Pēdējo divu gadu laikā no 20 investīciju darījumiem ar naudas plūsmu ģenerējošiem tirdzniecības centriem trešdaļa ir notikusi ārpus Rīgas. Kā divus lielākos darījumus var pieminēt TC Valdeka (Jelgava) un Rietumu centrs (Liepāja, attēlā), kurus no slēgtā nekustamā īpašuma ieguldījumu fonda Lords LB Baltic Fund III iegādājās vietējais investors.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piemērotu telpu atrašana ārpus Rīgas uzņēmējiem ir liels izaicinājums, atsevišķās pilsētās biznesa attīstīšanai atbilstošas platības nav pieejamas vispār.

Šo problēmu var risināt divējādi - pielāgojot konceptus atbilstoši situācijai reģionos vai arī piesaistot attīstītāju vai būvnieku, kas uzbūvēs telpas atbilstoši nomnieka vai gala lietotāja interesēm - tā Dienas Biznesa speciālizdevumam Nekustamais īpašums saka CBRE Baltics Investīciju departamenta direktore Vineta Vigupe, piebilstot, ka otrs scenārijs gan izmaksās krietni vairāk. Tāpat jāņem vērā, ka tas prasīs ne tikai lielas sākotnējās investīcijas, bet arī ilgtermiņa attiecības ar telpu īpašnieku, atzīmē V.Vigupe.

Iznācis Dienas Biznesa speciālizdevums Nekustamais īpašums 

Nekustamo īpašumu tirgū pandēmijas gadi pagājuši cenām un darījumu skaitam augot, materiālu...

Reģioni ir interesanti

Iespējas atrast piemērotas telpas reģionos ir ļoti atkarīgas no konkrētās tirdzniecības ķēdes zīmola koncepcijas, domā V.Vigupe. “Lielu lomu spēlē tas, kā koncepcija tiek piemērota konkrētajam reģionam. Ja tirgotājs ir gatavs pielāgoties, iespējas vienmēr var atrast, it īpaši gadījumos, kad lēmumu pieņemšana ir elastīga. Citādi tas ir lielo grupu ietvaros, kad visās pilsētās koncepcija ir vienāda, neatkarīgi no reģiona, jo tas var radīt sarežģījumus gan platību, gan nepieciešamo investīciju ziņā. Jāsaka, ka kopumā reģioni mazumtirgotājiem ir interesanti, tomēr, lai attīstītos šajā virzienā, ir jābūt ļoti labi izstrādātai stratēģijai, kā arī rūpīgi pielāgotiem mazākiem konceptiem un sortimentam,” atzīmē V.Vigupe.

Viņa stāsta, ka lielākās tirdzniecības ķēdes, kas šobrīd ir atvērušas savus veikalus reģionos, ir Pepco, 4F, Sportland un New Yorker. “Paplašināšanās reģionos galvenokārt atkarīga no nepieciešamās telpu platības, kā arī no tā, cik lielu fiksētu nomas maksu ir gatavi maksāt tirdzniecības pārstāvji kā nomnieki, tajā skaitā nomas maksā ieskaitot arī veiktās investīcijas telpu izbūvei, ja darbus veic īpašnieks. Jāatzīmē, ka pašlaik attīstības iespējas reģionos meklē arī vairākas lielākas mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības ķēdes. Viena no tām ir veikals DEPO, kurš plāno attīstīt un atvērt jaunu veikalu Rēzeknē. Tāpat lēmumu paplašināties varētu pieņemt arī tirdzniecības centrs Valleta, kas atrodas Valmierā,” teic CBRE Baltics pārstāve.

Izaicinājumu netrūkst

Attīstīt savu biznesu reģionos tuvāko gadu laikā plāno arī LPP Latvia, kas pārvalda Reserved, House, Cropp, Mohito un Sinsay zīmolu veikalus Latvijā. Uzņēmuma nomas un attīstības projektu vadītājs Alberts Aigars skaidro, ka šobrīd Latvia ir 20 veikali, kas vēsturiski koncentrēti Rīgas pilsētā - tirdzniecības centros un Vecrīgā.

Visu rakstu lasiet Dienas Biznesa jaunākajā speciālizdevumā Nekustamais īpašums!

Dienas Biznesa abonenti speciālizdevumu Nekustamais īpašums saņem bez maksas. Žurnāls nopērkams arī lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā!

ABONĒJIET, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA «Ditton nams» reģistrējis jaunu komercķīlu, ar kuru ieķīlājis visu mantu, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Komercķīla nodrošina prasījumus 20,756 miljonu eiro vērtībā, kas izriet no kredīta līguma, un tās ņēmēji ir AS «Luminor Bank» un SIA «UniCredit Leasing».

«Lursoft» izziņa liecina, ka SIA «Ditton Nams» šobrīd ir aktuālas divas komercķīlas.

Uzņēmums varēja reģistrēt jaunu komercķīlu, jo šogad 20.aprīlī atcelti divi tam iepriekš 2015. un 2017.gadā Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas piemērotie nodrošinājumi - aizliegums pamatkapitāla samazināšanai un aizliegums komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai.

SIA «Ditton nams» pieder tirdzniecības un izklaides centrs Daugavpilī; starp uzņēmuma nomniekiem ir mazumtirgotāji SIA «Maxima Latvija», AS «Drogas», SIA «Sportland», SIA «Douglas Latvia» un citi. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 260 000 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Vladislavs Drīksne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen Latvijas tirgū ienākušais finanšu tehnoloģiju uzņēmums ESTO ir sācis strauju paplašināšanos Baltijas valstīs. Sadarbojoties ar tādiem mazumtirdzniecības līderiem kā iDeal, Elkor, Studio Moderna un BigBox, tas šobrīd kļūst par vienu no straujāk augošajiem spēlētājiem e-komercijas tirgū.

Kādēļ mazumtirdzniecības līderi izvēlas ESTO?

“ESTO jaunie partneri atklāj, ka izvēle, ar kuru no maksājumu risinājumu pakalpojumu sniedzējiem sadarboties, ir prasījusi rūpīgu izpēti un analīzi. Izpētes laikā partneri ir secinājuši, ka neviens konkurents nepiedāvā tādu pakalpojumu izvēli kā ESTO. Esam lepni par jaunizveidotajām sadarbībām un pateicīgi mūsu partneriem par izrādīto uzticību,” stāsta ESTO LV AS valdes locekle Baiba Tētiņa.

ESTO sadarbības partneru galvenie mērķi ir samazināt maksājumu risinājumu izmaksas un radīt patīkamāku iepirkšanās pieredzi gala klientiem, piedāvājot plašu maksājumu variantu klāstu.

“Radīt pozitīvas un atmiņā paliekošas pieredzes mūsu klientiem ir viens no mūsu uzņēmuma galvenajiem mērķiem. Sadarbojoties ar ESTO, mēs varam viņiem piedāvāt mūsdienīgus un elastīgus līzinga servisa risinājumus, kas palīdz mums paaugstināt piedāvājuma vērtību un uzlabot mūsu klientu iepirkšanās pieredzi,” saka Edgars Pilius, BigBox grupas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ESTO ir finanšu pakalpojumu sniedzējs, kas dibināts 2017. gadā, Igaunijā un šobrīd strauji attīsta savu darbību visas Baltijas valstīs. Zīmols tika radīts, lai piedāvātu jaunas paaudzes maksājumu sistēmu, kas būtu izdevīga gan tirgotājam, gan klientam.

ESTO arvien papildina savu pakalpojumu klāstu, lai tie e-komercijas vidē nodrošinātu partneru klientiem elastīgāku preču iegādi, kā arī palīdzētu ar ikdienas izdevumu plānošanu.

Šobrīd ESTO piedāvā lielāko maksājumu risinājumu izvēli Baltijas valstīs — ESTO partneru tīklā ir vairāk nekā 2 tūkst. kooperatīvo partneru un vairāk nekā 200 tūkst. lietotāju.

Baltijā ir vairākas lielas un atpazīstamas kompānijas, kas piedāvā īpašus piedāvājumus ESTO klientiem. Piemēram, Igaunijā ESTO lielāko partneru vidū ir Valge Klaar, Goldtime, Bigbox, Elkor, Expert, Shoppa.ee, Rademar, Sportland, Tradehouse, Home4you, Sotka, Asko un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma apsaimniekotājam SIA Ditton nams otrdien, 22.janvārī, atcelts 2018.gada 31.maijā piemērotais nodrošinājums, tādējādi uzņēmumam šobrīd vairs nav aktuāls neviens nodrošinājums, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

Aizliegumu komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai uzņēmumam piemēroja Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvalde - 2018.gada maijā uzņēmumam bija izveidojies nodokļu parāds gandrīz 74 tūkstošu eiro apmērā. Uz šī gada 7.janvārī SIA Ditton nams nodokļu parāds bija sarucis līdz 11 tūkstošiem eiro.

SIA Ditton nams pieder tirdzniecības un izklaides centrs Daugavpilī; starp uzņēmuma nomniekiem ir mazumtirgotāji SIA Maxima Latvija, AS Drogas, SIA Sportland, SIA Douglas Latvia un citi. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 260 000 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Vladislavs Drīksne.

2017.gadā SIA Ditton nams apgrozījums bija 5,199 miljoni eiro un tā peļņa pēc nodokļiem bija 811 tūkstoši eiro. Tas nodarbināja 96 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā 2017.gadā sasniedza 1,418 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs un pārvaldītājs “Marno J” tirdzniecības centra “Pilsētas Pasāža” Jelgavā pārbūvē ieguldīs vairākus miljonus eiro un plāno uzlabot energoefektivitāti aptuveni par 30%, informēja uzņēmuma tirdzniecības centru vadītāja Jūlija Jaunzeme.

Būvdarbi jau ir sākušies, un tos ir plānots noslēgt šā gada nogalē. Visaptverošu pārbūvi piedzīvos gan centra fasāde, gan iekštelpas, būtisks akcents likts uz energoefektivitāti un pakalpojumu pieejamību un klāstu.

““Pilsētas Pasāža” jau teju 20 gadus ir lielākais šāda veida tirdzniecības centrs Zemgales novadā. Pārbūvi bijām iecerējuši jau kādu laiku, taču to aizkavēja Covid-19 pandēmija un karš Ukrainā, un tagad mērķtiecīgi ejam uz to, lai šā gada beigās visus darbus pabeigtu un atvestu uz Jelgavu jaunus nomniekus un pakalpojumus,” skaidroja Jaunzeme.

Pārbūves laikā pilnībā tiks atjaunoti un remontēti visi pieci ēkas stāvi, tostarp apakšzemes stāvvieta, kurā tiks mainīta un uzlabota satiksmes organizācija, tā kļūs ērtāka, saprotamāka un spēkratiem drošāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Spice” noslēgušies teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas, ievērojami uzlabojot gājēju un satiksmes drošību. Projekta īstenošanā ieguldīti 537 286 eiro.

Teritorijas labiekārtošanas darbi pie A ieejas ilga sešus mēnešus, vienlaikus veicot arī stikla fasādes izbūvi veikalam “Sportland”.

Pārmaiņu galvenais mērķis bija gājēju un satiksmes drošības uzlabošana. Lai atvieglotu apmeklētāju piekļuvi tirdzniecības centram, ir ievērojami paplašināta gājēju zona. Šo teritoriju no brauktuves norobežo mazas arhitektoniskas formas – soliņi un puķu kastes, radot estētiski pievilcīgu un funkcionālu vidi. Savukārt brauktuves krustojums izbūvēts paaugstinājumā, lai samazinātu transportlīdzekļu braukšanas ātrumu, tādējādi ievērojami uzlabojot gājēju drošību, un, samazinot negadījumu risku.

Teritorijas labiekārtošana un gājēju zonas paplašināšana ne tikai uzlabo tirdzniecības centra “Spice” apmeklētāju pieredzi, bet arī demonstrē uzņēmuma apņemšanos veicināt ilgtspējīgu un atbildīgu uzņēmējdarbību, kas ir saskaņā ar ESG (vide, sociālā joma, pārvaldība) principiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Specializējušies basketbolā

Monta Glumane,05.04.2019

Online menedžeris Rūdolfs Rudzītis (no kreisās), izpilddirektors un līdzīpašnieks Ernests Moruss un menedžeris, līdzīpašnieks Salvis Mētra. Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā.

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ideja veidot specializētu basketbola veikalu attaisnojusies, bet plašākai attīstībai iespējas saredz interneta vidē

Basketbola preču veikala Pro Basketball dibinātājs Ernests Moruss jau kopš bērnības bija sapņojis par sava veikala atvēršanu, tādēļ 2015.gadā viņš pameta tā laika darbu, apvienoja spēkus kopā ar biznesa partneri Salvi Mētru un uzņēmās risku jauna uzņēmuma dibināšanā.

Izglīto klientus

«Biju pirmais, kurš pārliecināja cilvēkus, ka basketbola preces var tirgot kā atsevišķu kategoriju. 2008. - 2009. gadā bija parādījušies skriešanas inventāra veikali. Jau kādu laiku bija arī hokeja preču veikali. Es nespēju saprast, kāpēc basketbolam, kas ir otrs izplatītākais sporta veids, nav sava specializētā veikala. Bija ierasta lieta, ka jauniešu vecāki ļoti daudz apavus pasūtīja no ārzemēm, piemēram, no Amerikas, līdz ar to daļa naudas no Latvijas tirgus aizgāja citur,» biznesa pirmsākumus atceras veikala Pro Basketball līdzīpašnieks E. Moruss. Galvenā atšķirība starp sporta preču veikaliem, pēc E.Moruss domām, jau ir pateikta nosaukumā. Pro Basketball galvenais mērķis - lai klients būtu pārliecināts, ko iegādājies, jo visi apavi neder visiem cilvēkiem. Ņemot vērā šo iemeslu, veikala darbinieki izglīto klientus. Katru jauno apavu modeli viņi paši arī testē, lai varētu sniegt objektīvāku viedokli par produktu. «Zīmols kopējo vilcienu dzen ar milzu mārketingu un influenceru vidi. Mūsu uzdevums ir jauno modeli piemeklēt tam, kam tas vislabāk atbilst, un tas mūs atšķir no jebkura cita veikala. Ļoti bieži cilvēki vēlas jaunākos kāda zīmola apavus, kuri ir dārgākie veikalā, bet mēs nepārdodam, ja tas neatbilst konkrētajam cilvēkam. No biznesa viedokļa nepareizi, » stāsta E.Moruss.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra “Domina Shopping” aktīvais attīstības posms šogad ir rezultējies ar 10 jaunu un pārveidotu veikalu atvēršanu. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, ir tuvu pusmiljonam eiro.

Īpaša uzmanība pievērsta sporta preču, apavu, modernas tehnikas, kā arī pakalpojumu segmentu izvēršanai. Sporta preču veikalu tīkls “Sportland” šogad tirdzniecības centrā ir paplašinājis savas telpas par +15%, to kopējai platībai sasniedzot jau 1 500 m2.

Jaunpienācējs nomnieku pulkā šogad ir elektropreču veikalu tīkls “RD Electronics”. Paplašināts arī tirdzniecības centra pakalpojumu klāsts, piesaistot četrus pavisam jaunus nomniekus. Pirmo reizi ne vien Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs atvērts tūrisma operatora “JoinUp!” ceļojumu veikals, kurā klienti var saņemt konsultācijas par brīvdienu iespējām un rezervēt ceļojumus. Klientiem durvis vēris arī jauns veikals automašīnu mīļotājiem “Autoduals” un pašapkalpošanās veļas mazgātava “Laundromat”, kā arī uzstādīts inovatīvs pakomāts “Udrop”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO, VIDEO: 72 miljonus eiro vērtie Origo būvdarbi tuvojas finišam

Monta Glumane,22.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties tirdzniecības centra Origo piebūves celtniecības darbu noslēgumam, Linstow Center Management atklāj, kādi nomnieki atradīsies topošajā sešstāvu iepirkšanās un biroju centrā.

Video skatāms raksta beigās!

Db.lv jau vēstīja, ka jauno piebūvi apmeklētājiem paredzēts atklāt nākamā gada pavasarī. Ēkas pirmajos trīs stāvos plānots izvietot tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu sniedzēju telpas, bet ēkas augšējos trīs stāvos A klases birojus - Origo One.

Paredzēts, ka ēkas pirmajā stāvā atradīsies pirmās nepieciešamības preces. Tajā tiks izvietoti tādi veikali kā Drogas, Euronics, Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, Mēness Aptieka, Pasaules Optika, kā arī tehnoloģiju un mobilo sakaru operatori – LMT, Bite, Tele 2, Lattelekom, Samsung, kā arī kafejnīcas un ātrās ēdināšanas pakalpojumi – Blender, Lage Gastranome, Costa Coffee u.c. Tāpat pirmajā stāvā atradīsies lielākais Rimi pilsētas centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Pēc rekonstrukcijas atklāts Baltijā lielākais tirdzniecības centrs

Zane Atlāce - Bistere,14.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallinā ceturtdien, 13. jūnijā, durvis vēris Linstow Center Management (LCM) paplašinātais tirdzniecības centrs Ülemiste, kura rekonstrukcijā investēti aptuveni 36 miljoni eiro.

«Ülemiste centra paplašināšana mums ir bijis aizraujošs izaicinājums. Ar gandarījumu varam paziņot, ka viss notika atbilstoši plāniem,» stāsta Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Viens no galvenajiem jaunumiem ir Apollo kinoteātra komplekss ar sešām auditorijām. «Esam gandarīti par devītā Apollo kinoteātra atvēršanu Igaunijā ar jaunu sēdvietu koncepciju, augstas kvalitātes restorānu, kā arī mūsu pirmo teātra auditoriju, Apollo teātris,» informē uzņēmuma Apollo Cinemas vadītāja Baltijas valstīs, Kadri Ärm.

Vēl viens jaunums centrā būs O'Learys izklaides centrs ar boulinga pakalpojumiem, plašs batutu centrs bērniem Trampolino, restorāns Vapiano, zooveikals Pet City četrkājainiem mīluļiem ar vetārsta pakalpojumiem, dzīvnieku apkopšanu, kā arī mājdzīvnieku viesnīcu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rimi Rīgas maratona skriešanas kreklu dizainējis MAREUNROL'S

Zane Atlāce - Bistere,02.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Rīgas maratona 30. jubilejas sezonas skriešanas krekla dizaina autors ir starptautiski atpazīstamais latviešu modes zīmols MAREUNROL'S.

Kreklu šobrīd iespējams iegādāties, reģistrējoties Rimi Rīgas maratonam. Visā drīzumā tas būs pieejams arī maratona sadarbības partneru veikalos "Sportland" un "Nike".

"Mums kā sporta zīmolam ir svarīgi attīstīt aktīva dzīvesveida kultūru, tādēļ ir liels prieks uzsākt draudzību ar lielāko skriešanas pasākumu Latvijā. Līdz ar mūsu sadarbību arī maratona oficiālais skriešanas krekls šogad ir "Nike". Krekls ir īpaši piemērots garo distanču skriešanai," stāsta Inese Nagle, "Nike Latvija" mārketinga vadītāja.

"MAREUNROL'S" ir starptautiski pamanītākais latviešu modes zīmols, kas kopš 2012. gada zīmols regulāri piedalās Parīzes modes nedēļā oficiālās programmas ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Vietējie investori par 4,5 miljoniem eiro no Ektornet iegādājas tirdzniecības namu Kurzeme

Žanete Hāka,03.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo investoru apvienība SIA Lielās ielas centrs no nekustamo īpašumu uzņēmuma Ektornet iegādājās tirdzniecības namu Kurzeme, kas ir viens no lielākajiem lielveikaliem Liepājā.

Kopējā darījuma summa ir 4,5 miljoni eiro, informē Ektornet pārstāvji.

Skaidrojot nekustamā īpašuma iegādi, SIA Lielās ielas centrs īpašnieki uzsver, ka uzņēmums ir izvirzījis mērķi nostiprināt tirdzniecības nama Kurzeme pozīcijas, veidojot to par vadošo lielveikalu Liepājā. Jaunie īpašnieki plāno piesaistīt vairākus plaši pazīstamus un starptautiskus veikalu zīmolus, kā arī veikt tirdzniecības nama modernizāciju. Paredzams, ka kopējās investīcijas tirdzniecības nama attīstībā būs ap 500 tūkstošiem eiro.

Tirdzniecības nams Kurzeme atrodas pilsētas centrā, pie Rožu laukuma. Tā apkārtnē ir pašvaldības iestādes, universitāte un komercrakstura ēkas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" atklāts Baltijā lielākais sporta modes preču zīmola "Nike" jaunā koncepta veikals.

Jaunatklātais veikals TC "Spice" ir ne tikai lielākais no trīs Latvijā esošajiem "Nike" veikaliem, bet arī lielākais veikals starp visiem astoņiem veikaliem Baltijas valstīs – 435 m2 plašajās telpās apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sporta apģērbus un apavus.

"Nike" veikalā papildu skriešanas, fitnesa un brīvā laika kolekcijām pieejama arī basketbolista Maikla Džordana ekskluzīvo sporta apavu un apģērbu kolekcija "Jordan", kā arī dažādas bērnu sporta modes preces.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā jaunus "Nike" veikalus Baltijas valstīs nav plānots atklāt.

Sporta un atpūtas preču segments ir viens no tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju iecienītākajiem, tādēļ tieši šāda tipa veikalu klāstā tuvākajā laikā gaidāmas vienas no lielākajām izmaiņām. Drīzumā tirdzniecības centra apmeklētājiem būs iespēja iegādāties arī jaunākās "Adidas" un "Skechers" kolekcijas zīmolu jaunatklātajos veikalos. Šobrīd notiek darbs pie jauno telpu iekārtošanas. Tāpat jaunumi gaidāmi arī "Sportland" veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Outlet centrs Rīgā agrāk vai vēlāk būs

Kristīne Stepiņa,07.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados Latvijā arvien biežāk sevi piesaka veikali, kuri tiek pozicionēti kā tā saucamie outlet

Pēdējo trīs gadu laikā ir atvērti 32 Alkoutlet dzērieni & Vīni veikali, šoruden ZeroSportOutlet plāno atvērt piekto veikalu Latvijā. Pagaidām nav īstenojušās ieceres šādu tirdzniecības formātu iedzīvināt iepirkšanās centra Olimpia 2.stāvā, no tirgus pazudis Outlet Village Toskāna.

Mazajiem jāapvienojas

Labskanīgs tulkojums latviski, šķiet, joprojām šāda tipa tirdzniecības vietām nav atrasts. DB jau pirms vairākiem gadiem rakstīja, ka, pēc speciālistu domām, Latvijā sastopamos t.s. autletus precīzāk būtu saukt par atlaižu veikaliem. Valsts valodas centra (VVC) Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas vadītājs Viesturs Razumovskis norāda, ka outlet nav sinonīms vārdam veikals, taču atzīst, ka VVC nevar piedāvāt alternatīvu apzīmējumu un iesaka latviskot atlikumu izpārdošanas fenomenu kā zīmolu iepriekšējās kolekcijas izpārdošanas veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru