Tirdzniecības centra “Domina Shopping” aktīvais attīstības posms šogad ir rezultējies ar 10 jaunu un pārveidotu veikalu atvēršanu. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, ir tuvu pusmiljonam eiro.
Īpaša uzmanība pievērsta sporta preču, apavu, modernas tehnikas, kā arī pakalpojumu segmentu izvēršanai. Sporta preču veikalu tīkls “Sportland” šogad tirdzniecības centrā ir paplašinājis savas telpas par +15%, to kopējai platībai sasniedzot jau 1 500 m2.
Jaunpienācējs nomnieku pulkā šogad ir elektropreču veikalu tīkls “RD Electronics”. Paplašināts arī tirdzniecības centra pakalpojumu klāsts, piesaistot četrus pavisam jaunus nomniekus. Pirmo reizi ne vien Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs atvērts tūrisma operatora “JoinUp!” ceļojumu veikals, kurā klienti var saņemt konsultācijas par brīvdienu iespējām un rezervēt ceļojumus. Klientiem durvis vēris arī jauns veikals automašīnu mīļotājiem “Autoduals” un pašapkalpošanās veļas mazgātava “Laundromat”, kā arī uzstādīts inovatīvs pakomāts “Udrop”.
Līdztekus atvērts jauns nišas smaržu stends “Brandberry”. Mainīta lokācija un paplašināts produktu klāsts Latvijas apģērbu zīmola veikalam “Black Swan” un apakšveļas veikalam “Esotiq”. Rekonstrukciju piedzīvojis apavu veikals “CCC”.
“Jaunu veikalu atvēršana vai esošo pārveidošana atbilstoši jauniem un moderniem konceptiem ir neatņemama tirdzniecības centru nozares sastāvdaļa. Gluži kā mainās modes tendences, mainās arī mūsu apmeklētāju un arī nomnieku vajadzības, kurām mēs cenšamies pielāgoties maksimāli elastīgi," komentē Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore.
"Domina Shopping" pārvaldītājs SIA "Eften Domina" pagājušajā gadā strādāja ar 12,826 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,2% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmums cieta zaudējumus 1,238 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai 2022.gadā.