Tirdzniecības centrs “Domina Shopping” 2024. gadā uzrādījis stabilus izaugsmes rādītājus. Tostarp tā apgrozījums pērn ir palielinājies par +5,4%, sasniedzot gandrīz 90 miljonus eiro, informē uzņēmums.
Ievērojams apgrozījuma kāpums sasniegts arī tādās nozīmīgās veikalu grupās kā apģērbs, pakalpojumi, tehnoloģijas, skaistumkopšana un restorāni.
Vērtējot citus tirdzniecības centram nozīmīgos parametrus, izceļama arī “Domina Shopping” apmeklētāju plūsma un čeku skaits – abi rādītāji pērn saglabājās 2023. gada līmenī. Pieaugošās konkurences un ekonomiskās stagnācijas apstākļos šādi rezultāti vērtējami kā labi, jo norāda uz stabilu patērētāju interesi par tirdzniecības centru un tā piedāvājumu.
Pateicoties daudzveidīgām mārketinga aktivitātēm un vairāk nekā 10 jaunu un pēc jauniem konceptiem pārveidotu veikalu atvēršanai ar pusmiljonu eiro lielām investīcijām no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, 2024. gadā palielinājies apgrozījums arī teju visās “Domina Shopping” veikalu grupās. Bet īpaši veiksmīgu izaugsmi piedzīvoja:
Apģērbu segmenta, kas ir lielākā Dominas veikalu kategorija, apgrozījums palielinājās par +10,5%,
Restorānu un kafejnīcu segmenta apgrozījuma pieauga par +10,7%,
Kosmētikas un parfimērijas segments apgrozīja par +9,2% vairāk,
Dāvanas, grāmatas, ziedi un suvenīri — apgrozījuma pieaugums par +7,3%,
Interjera preču un mājlietu segments apgrozīja par +4% vairāk, bet aptieku un optikas segments par +5% vairāk.
Tomēr visstraujāk jeb par vidēji ceturtdaļu apgrozījums 2024. gadā pieauga tādās tirdzniecības centra veikalu grupās kā pakalpojumi (+24,7%), elektronikas un IT preces (+25,5%).
“Domina Shopping” 2024. gadā sasniedza ievērojamus rezultātus arī digitālo un elektronisko risinājumu jomā. Tā lojalitātes aplikācijas “DO Shopping” lietotāju skaits pieauga par +27,3%. Savukārt dāvanu karšu pirkumi palielinājās par +14,9%.
Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore: “Mūsu aizvadītā gada rezultāti apliecina, ka stratēģiskā uzmanība uz dažādu veikalu un pakalpojumu segmentu attīstību ir bijusi pareizā, un tā nesusi pozitīvās izaugsmes augļus. Īpaši augstos rādītājus sasniedzām apģērbu un pakalpojumu segmentos, kas liecina par augošu patērētāju pieprasījumu un tirdzniecības centra pielāgošanos tirgus tendencēm. Būtiski uzsvērt – jau divus gadus pēc kārta mūsu tirdzniecības un biroju telpas ir iznomātās gandrīz par 100%, ar ko ļoti lepojamies. Arī 2025. gadā turpināsim attīstīties, atverot virkni ar jauniem veikaliem un servisiem, lai saglabātu šo pozitīvo dinamiku un vēl vairāk uzlabotu mūsu klientu iepirkšanās pieredzi”.
Detalizēta informācija par “Domina Shopping” 2025. gada attīstības plāniem, tostarp – kad un kādi jauni veikali un pakalpojumu sniedzēji papildinās esošo piedāvājumu, tiks ziņots atsevišķi.