Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums Spilva noslēdzis sadarbības līgumu ar Krievijas tirdzniecības uzņēmumu Russikj Brend, kas paredz Spilvas produkcijas izplatīšanu lielākajā Krievijas mazumtirdzniecības ķēdē Retail Group X5, kā arī Magņit veikalos.
Saskaņā ar vienošanos Russkij Brend no Spilvas saņem Latvijā ražotus dresingus, tomātu mērces, ābolu biezeņus, saldās mērces un sīrupus, informē kompānija.
Iniciatīva par sadarbību nākusi no Krievijas partnera Russkij Brend puses. Eksportam izvēlēti produkti, balstoties uz Spilvas eskporta pieredzi sadarbībā ar citiem Krievijas partneriem, un starp eksportam izvēlētajiem produktiem ir Krievijā pieprasītākie Spilvas produkti – dresingi, ābolu biezeņi un sīrupi.
«Ar Spilvas un Russkij Brend noslēgto līgumu Spilvas eksporta apjomi uz Krieviju pieaug. Taču minēt precīzas prognozes ir pāragri, jo jāņem vērā produkcijas cenas konkurētspēja un arī birokrātiskie šķēršļi. Jāatzīst, ka eksports Krievijas virzienā saistās ar diezgan lielu birokrātijas apjomu, kas lielā mērā apgrūtina konkurētspēju un arī ir ļoti laikietilpīgi,» komentē Spilvas tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.
Spilvas ilgtermiņa mērķis attiecībā uz eksportu Krievijā ir attīstīt sadarbību ar abiem pašreizējiem produkcijas izplatītājiem un, neskatoties uz nelīdzvērtīgo konkurētspēju Krievijas tirgū, eksportēt uz Krieviju jaunus produktus un palielināt pārdošanas apjomus Krievijā.
Db jau vēstīja, ka Spilva atradusi jaunu sadarbības Krievijā, kas ļaus palielināt eksporta apjomus. Krievija ir lielākais Spilvas eksporta tirgus.