Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums Spilva sācis jaunu majonēzes veidu ražošanu.
Sākotnēji plānots Somijā pārdot 11,2 tonnas majonēzes. Somijas tirgum tiek ražota speciāla majonēze, kas atšķirībā no Latvijas ir saldāka un treknāka, stāsta Spilvas mārketinga direktore Dana Erciņa - Užāne. Igaunijas un Somijas tirgiem Spilvas majonēze tiek ražota ar zīmolu Felix, bet citiem eksporta tirgiem – ar Spilva.
Kopumā Spilva paplašinājusi majonēzes eksporta tirgus un gada laikā majonēzes ražošanas apjomi pieauguši par 7,6%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Līdzšinējiem Spilvā ražotās majonēzes eksporta tirgiem 2011. gadā ir pievienojusies Krievija un 2012. gada sākumā – Somija.
Gada gaitā straujākais Spilvas majonēzes pārdošanas pieaugums konstatējams restorānu, kafejnīcu un viesnīcu segmentā, kur izaugsme novērojama 14,2% apmērā. Līdz ar to arī likumsakarīgs esot Spilvas tirgus daļas pieaugums, kas saskaņā ar 2011. gada novembra datiem, pieaudzis līdz 16,1% no visa Latvijā pārdotās majonēzes apjoma.