Savu ienākšanu dabīgo sulu tirgū uzsākusi Spilva, kas oktobrī ir laidusi klajā Pai dabīgās sulas. Spilva plāno iekarot 50% dabīgo sulu tirgus Latvijā, Db.lv informēja Spilva sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs.
SIA Spilva mārketinga un kvalitātes direktore Dana Erciņa uzsver: "Dabīgo sulu tirgus Latvijā ir salīdzinoši neattīstīta kategorija, kurā Spilva plāno kļūt par līderi ar vismaz 50% tirgus. Pašreiz dabīgo sulu tirgū Latvijā ir tikai pāris spēlētāju, un tie neveido patērētājiem vērā ņemamu izpratni par dabīgajām sulām kā kategoriju. Piemēram, Igaunijas kolēģu pieredze liecina, ka pieprasījums pēc dabīgajām sulām Igaunijā ir nesalīdzināmi lielāks par pašreizējo pieprasījumu Latvijā."
Pai sulas ir dabīgas, bez cukura un konservantu piedevas. Tā kā Pai ir dabīgās sulas, tad patērētājiem jārēķinās, ka Pai sulas jāuzglabā vēsā vietā. Arī uzglabāšanas ilgums ir salīdzinoši neliels – pēc atvēršanas tikai 48 stundas. Tāpēc Pai sulas iepakojumam izvēlēts atbilstošākais 0,5 litru tilpums.
Pašlaik ir pieejami četri dažādi Pai dabīgās sulas veidi: burkānu - apelsīnu, apelsīnu - mango, aveņu - upeņu un dārzeņu garšas. Veikalos jau ir nopērkami visi četri sulu garšu veidi, bet nākotnē ir paredzēts garšu izvēli paplašināt.