Dabīgo sulu piedāvājums veikalos tiek raksturots kā samērā nabadzīgs, salīdzinājumā ar tetrapaku sulu apjomiem un saistībā ar novietojumu mazāk redzamās vietās.
Tā secināts Analītisko pētījumu un stratēģiju laboratorijas pētījumā, kas veikts pēc Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūta pasūtījuma.
Neskaidrs ir viedoklis, ko var uzskatīt par dabīgu sulu, jo mārketingā sauklis „ dabīga sula” tiek plaši izmantots, radot vispārēju neuzticību. Sulu patēriņa analīze parāda, ka sulas nav neatņemama ikdienas ēdienkartes sastāvdaļa, tās biežāk pērk bērniem. Šobrīd Latvijā ir pieejamas tikai nedaudzas sulas, kas pozicionētas kā ražotas no vietējiem augļiem un ogām. Lielie sulu ražotāji norāda, ka neiepērk augļus un ogas no vietējiem ražotājiem, jo tie nespēj piegādāt pietiekami lielus apjomus vienādas kvalitātes izejvielu.
Kā veselīgas tiek uzlūkotas visas dabīgās sulas, īpaši izceļot sulas, kas ražotas no vērtīgu vitamīnu saturošiem augļiem un ogām; biezas un koncentrētas sulas, kas gatavotas mazās ražotnēs, un kuras nevar patērēt lielās devās.
Tradicionāli sulas pērk svētku galdam vai kā veselīga dzīvesveida sastāvdaļu, bet slimošanas gadījumos dod priekšroku augļiem un dārzeņiem vai pašgatavotām sulām.
Interese par dabiski spiestām augļu un ogu sulām veikalos ir drīzāk teorētiska – to uzskata par vērtīgāku un kvalitatīvāku produktu nekā sulas tetrapakās secināts pētījumā.
Citi interesanti augļu un ogu produkti ir: dabīgas sulas vidēja cenu līmeņa grupā, sukādes, žāvēti augļi, sauso augļu maisījumi ķīseļiem, saldētas ogas, biezas augļu/ ogu mērces, ievārījumi, kompoti, sīrupi, bērnu pārtika.
Par sulas dabiskumu spriež pēc izskata (mazāk košas krāsas, ar nogulsnēm), īsa glabāšanas termiņa (nav pievienoti konservanti), pazīstama vietējā ražotāja un tā, ka sula ražota no vietējiem augļiem un ogām.