Īslaicīgo ziņu nosūtīšanas aplikācija “Snapchat” paziņoja par sadarbības līgumu izveidi tādiem uzņēmumiem kā “Disney”, “ViecomCBS”, “NBCUniversal”, kā arī "N.B.A." un "N.F.L.".
Vairāku gadu vienošanās arī turpmāk nodrošinās platformu ar vēl vairāk īsa formāta oriģināliem video fragmentiem, ziņo “New York Times”.
“Snapchat” paziņoja par noslēgtajiem līgumiem, reizē translējot oriģināla satura ziņu pārraides, kas veidotas sadarbībā ar vadošajiem ASV medijiem (“The Washington Post”, “Bloomberg” un “ESPN”).
Masu medija “NBCUniversal” prezidente Megija Sanivika (Maggie Suniewick) pauda, ka “Snapchat” ir pārliecinoša vide, ar kuras palīdzību iespējams aizsniegt miljoniem jaunu skatītāju.
Uzņēmums, kas ir bāzēts Santamonikā, Kalifornijā, pārdod sešu sekunžu garas reklāmas, kuru skatīšanos lietotājiem nav iespējams izlaist. Tāpat aplikācija piedāvā lietotājiem seriālus, kas ilgst vidēji piecas minūtes un kuru sezona sastāv vidēji no astoņām līdz divpadsmit epizodēm.
Platformas satura veidotājs Šons Mills (Sean Mills) atklāj, ka noslēpums tajā, ka uzņēmuma radītais saturs saista aizvien plašāku auditoriju, neslēpjas epizožu garumā, ekrāna malu attiecību proporcijā vai skatītāju atstātajās atsauksmēs. “Noslēpums ir tajā, kā tiek pastāstīts stāsts un cik labi tu pazīsti savu mērķauditoriju”.
Taču to, cik ilgstoši būs noslēgtie darījumi starp platformu un uzņēmumiem, Š.Mills atteicās atklāt, minot vien to, ka tie būs vismaz divi gadi. Visi iepriekšminētie darījumi paredz turpmākas saistības attiecībā uz aplikācijas programmēšanu.
Savukārt attiecībā uz vienošanos ar “N.F.L.”, paredzams, ka tā veicinās turpmāku spēļu un pasākumu svarīgāko mirkļu translēšanu pavisam tuvu reāllaikam. 70% “Snapchat” lietotāji, kas seko “N.F.L.” piedāvātajam saturam, esot jaunāki par 25 gadiem, norāda līgas pārstāvis Bleiks Stačins (Blake Stuchin) un aizsniegt pēc iespējas gados jaunāku auditoriju tai esot ļoti nozīmīgi.