Latvija uzsākusi komunikāciju sociālajā tīklā Facebook, kuras galvenā ideja ir veicināt Latvijas starptautisko atpazīstamību.
Līdz šā gada beigām Latvijas oficiālajā Facebook lapā, kuras saturu veidos Valsts aģentūra Latvijas institūts un reklāmas aģentūra Leo Burnett Riga, tiek plānots piesaistīt 100 tūkstošus sekotāju. Piektdienas pēcpusdienā lapai sociālajā tīklā bija 3,5 tūkstoši sekotāju.
Lapas saturu uzraudzīs Latvijas institūta izveidotā Konsultatīvā padome, kurā darbojas ministriju un valsts iestāžu pārstāvji, un nozares eksperti.
Latvijas oficiālajai lapai nav paredzēts valsts budžeta finansējums, un radošo risinājumu izstrādei tiks piesaistīti sadarbības partneri, kuri ieinteresēti pozitīva Latvijas tēla veidošanā.
«Latvijas oficiālā Facebook lapa ir vienreizēja iespēja radoši, inovatīvi un atraktīvi komunicēt ar pasauli par Latviju. Tā ļauj mums lepoties ar valsts veiksmes stāstiem, unikāliem notikumiem sabiedriskajā un politiskajā dzīvē, inovatīviem uzņēmumiem un notikumiem kultūras un sporta jomā»,» uzskata Latvijas institūta direktore Karina Pētersone.
Latvijas oficiālās Facebook lapas pamatideja ir «If you like Latvia, Latvia likes you» (Ja tev patīk Latvija, Latvijai patīc tu). Lapas apmeklētājiem būs iespēja piedalīties piedalīties dažādās aktivitātēs, saņemt dažādas balvas u.tml. Viena no atktivitātēm būs maizes krāsns kurināšana – ar vienu peles klikšķi krāsns mutē varēs iemes koka pagali. Kad krāsns būs pietiekami karsta, tajā tiks uzcepti maizes klaipi, kurus nosūtīs tiem Latvijas un citu valstu iedzīvotājiem, kuri būs piedalījušies akcijā.
Latvijas oficiālā lapa sociālajā tīklā atrodama šeit