Latvijā radītas idejas ir neparastas – uzrunā un piesaista cilvēkus. To apliecina ievērojamais sekotāju skaits Latvijas Facebook lapai, kas rada iespēju Latviju popularizēt sociālā portāla auditorijai, kura mērāma simtos miljonu cilvēku.
To, piektdien notikušajā Latvijas Facebook lapas If You Like Latvia, Latvia Likes You prezentācijas pasākumā, uzsvēra valsts amatpersonas un lapas veidotāji.
Reklāmas aģentūras Leo Burnett Riga direktors Ansis Egle pastāstīja, ka Latvijas Facebook lapa citu valstu lapu vidū ir ievērojama ar savu neparastumu, kas piesaistot cilvēkus. Tāpat A. Egle norādīja, ka Latvijas Facebook lapā līdz gada beigām paredzēts atvērt tematiskās sadaļas, kurās eksperti vēstīs par svarīgāko valsts ekonomikā, kultūrā, sportā u.c.
«Ir svarīgi, ka Latvijā radītas idejas uzrunā pasauli, un sekotāju skaits Latvijas Facebook lapai liecina par to, ka šīs idejas cilvēkiem ārvalstīs šķiet interesantas,» sacīja A. Egle.
Līdzīgu viedokli pauda arī Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, kurš uzsvēra, ka Latvija ir viena no pirmajām valstīm, kas atklāj Facebook lapu. Latvijas lapa ir arī jauna iespēja spodrināt valsts tēlu un veicināt tās atpazīstamību ārvalstīs, norādīja premjers. Tāpat viņš izteica pateicību iesaistītajiem cilvēkiem par lapas tapšanu.
Savukārt Latvijas Mobilā Telefona prezidents Juris Binde norādīja to, ka Latvija tehnoloģiju ziņā ir viena no attīstītākajām valstīm pasaulē, un tā ir ziņa, kuru var nosūtīt visai pasaulei. «LMT uzskatīja par pienākumu piedalīties pasākumā, jo tas arī ir veids, kā visai pasaulei pastāstīt par tūkstošus gadu senām lietām,» sacīja J. Binde.
Ārlietu ministrijas valsts sekretārs Andris Teikmanis apliecināja, ka Latvijas diplomāti darīs visu iespējamo, lai popularizētu Latvijas Facebook lapu, bet Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone uzsvēra, ka ar šī projekta palīdzību Latvija var pārsteigt visu pasauli un demonstrē iespējas komunicēt radoši.
Db.lv jau vēstīja, ka 27. janvārī sāka darboties Latvijas oficiālā Facebook lapa, kuras saturu veido Valsts aģentūra Latvijas institūts un reklāmas aģentūra Leo Burnett Riga.
Līdz gada beigām lapai plānots piesaistīt 100 tūkstošus sekotāju, piektdienas pēcpusdienā sekotāju skaits bija pārsniedzis jau 22 tūkstošus. Leo Burnett Riga direktors Ansis Egle norādīja, ka par lapas sekotājiem kļuvuši dažādu tālu un mazāk tālu valstu iedzīvotāji.
Latvijas oficiālajai lapai nav paredzēts valsts budžeta finansējums, un radošo risinājumu izstrādei tiks piesaistīti sadarbības partneri, apliecināja A. Egle. Viņš arī uzsvēra, ka viss lapas saturs pieder valstij un tas nesot komerciāls projekts.
Latvijas Facebook lapā lietotāji var iesaistīties interektīvās nodarbēs – piemēram, mācīties latviešu valodu, kā arī bija iespējams ar «Like» pogas nospiešanu izcept maizi, kuras šķēles tiks nosūtītas akcijas dalībiekiem.
#2/5
Latvijas Mobilais Telefons prezidents Juris Binde (no kreisās), Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone, Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, reklāmas aģentūras Leo Burnett Riga direktors Ansis Egle un Ārlietu ministrijas Valsts sekretārs Andris Teikmanis piedalās preses konferencē par godu Latvijas oficiālajai mājas lapai If you like Latvia, Latvia likes you sociālajā portālā "Facebook".
#5/5
Maizes ceptuves Lāči saimnieks un galvenais maizniekmeistars Normunds Skauģis (no kreisās) un aktieris, reklāmas tēls Latvijas 'Facebook' lapai Kaspars Pūce piedalās preses konferencē par godu Latvijas oficiālajai mājas lapai If you like Latvia, Latvia likes you sociālajā portālā Facebook.