Latvijas oficiālajā Facebook lapā «If You Like Latvia, Latvia Likes You» atvērts e-veikals, kurā iegūtie līdzekļi tiks virzīti sociāli atbildīgu projektu realizēšanai.
Tirdzniecības modelis paredz, ka pircējs pats varēs izvēlēties cenu, par kādu viņš vēlas iegādāties produktu. Tāpat e-veikalā redzams atšifrējums, kā tiks sadalīti iegūtie līdzekļi.
Jaunatvērtā pārdošanas vietne savu darbību sākusi neilgi pēc tam, kad Latvijas oficiālās Facebook mājas lapas «If You Like Latvia, Latvia Likes You» apmeklētājiem tika piedāvāta iespēja prognozēt brīdi, kad izšķilsies zivju ērgļa mazuļi. Jaunie ērglēni izšķīlās līdz 10. jūnijam un tiks nosaukti precīzāko prognožu autoru vārdā, kuri saņems oficiālu apstiprinājumu no Latvijas Dabas fonda un «If You Like Latvia, Latvia Likes You».
Lapā iespējams arī iegādāties tematiskus T-kreklus, no kuru pārdošanas gūtie līdzekļi pilnībā tiks novirzīti sadarbības partnera – Latvijas Dabas fonda – atbalstam.
«Būtu lieliski, ja šī iniciatīva pieliktu punktu diskusijām par to, vai sociālajos tīklos ir iespējams arī kaut ko nopelnīt. Mēs izvēlamies spert pirmo soli un atbildi uzzināt ar efektīvo, tomēr reti izplatīto «reālās pamēģināšanas» metodi,» norāda Edijs Majors, viens no projekta attīstītājas un koordinētājas, reklāmas aģentūras Leo Burnett, radošais direktors.
Facebook veikalu plānots ieviest arī sociālajā platformā Draugiem.lv. «Tehnoloģija mums nav sveša, jo tā ir samērā līdzīga Facebook.com apgūtajai. Viņi [Draugiem.lv] jau iepriekš izrādījuši interesi par projektu, tāpēc es uzskatu, ka šī ir lieliska iespēja, lai sadarbotos. Protams, Draugiem.lv lietošanas noteikumi paredz starpniecības maksu, tāpēc nav izslēgta iespēja, ka mūsu nacionālajā portālā T-kreklus nāksies pārdot dārgāk nekā Facebook.com,» norāda E. Majors.
Jau rakstīts, ka «If You Like Latvia, Latvia Likes You» ir Latvijas oficiālā Facebook lapa. Tās mērķis ir informēt Facebook lietotājus visā pasaulē par Latviju, izmantojot interaktīvu un interesantu saturu.
Lapas izveidošanai un uzturēšanai netiek izmantota nauda no valsts budžeta, bet dažādu sadarbības partneru piešķirti resursi un lapas sekotāju «Like» spēks, norāda lapas veidotāji.
Patlaban «If you like Latviam, Latvia likes you» ir vairāk nekā 27 tūkstoši «sekotāju».
Jau rakstīts, ka «If You Like Latvia, Latvia Likes You» šogad saņēma diplomu sociālo mediju projektu kategorijā starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer.
Lai uzzinātu vairāk par to, kāda ir Latvijas oficiālās Facebook lapas pamatideja, skatieties video šeit!